Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie lemne de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 343463
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURES
Numar invitatie: 343463/04.03.2013
Denumire contract: achizitie lemne de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MARAMURESCod fiscal: 15331312, Adresa: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Telefon: 0262-278975, Fax: 0262-228322
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262-78975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BANATULUI NR. 1 BAIA MARE, Baia Mare, Romania, cod postal: 430353, telefon: +40 262-78975, fax: +40 262228322, persoana de contact: MARIUS DAN VALEAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lemne de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de LEMNE DE FOC pentru casele si centrele din subordinea DGASPC Maramures
II.1.6) CPV: 09111400-4 - Combustibili pe baza de lemn (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
VALOARE GARANTIE -4.704 LEIGarantia de participare este de 2% din valoarea estimata fara TVA sitrebuie sa fie valabila 90 zile de la data limita de depunere a oferteiin valoare de4.704 leiGarantia de participare se poate constitui prin ordin de plata confirmat de banca , in contul autoritatii contractante numarul RO95TREZ 4365006XXX000125 deschis la Trezoreria Baia Mare si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform formular 10.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2006) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, inainte de primirea comunicarii prevazute la art.206 din OUG 34/2006.-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiIn situatia cand, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant ca fiind nefondata , acesta pierde in conformitate cu art. 278 indice 1 lit.a) din OUG 34/2006suma de2.352 lei
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractuluiprin retineri succesive din sumele datorate din facturile partiale cu obligatia contractantului de a deschide la trezorerieun cont disponibil distinct la dispozitia autorirtatii contractanteconf. Prevederilor art.90 din HG 925/2006. IMM-urile vor beneficia de reducerea prevazuta de art. 16 alin. 2 din L.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn conformitate cu prevederile art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia/dreptul de a exclude din procedura ofertantul care se afla in oricare din situatiile mai sus mentionateSe va completa FORMULARUL 1Cerintanr 22. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, ,aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn conformitate cu prevederile art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia/dreptul de a exclude din procedura ofertantul care se afla in oricare din situatiile mai sus mentionate.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va completa FORMULARUL 2Cerinta nr.3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completaFORMULARUL 3Cerinta nr 4Se va solicita prezentarea declaratiei atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinatorDeclaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, , aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al 4 ?lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art 69 lit.a) , cu persoanelece detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cele nominalizate in formularul 4 conform declaratiei reprezentantului legal al autoritatii contractante : Nicolae Boitor, Maria Griguta, Marius Valean, , Muresan Daniela, este exclus din procedura de atribuire.Se va completa FORMULARUL 4nota: Ofertantul clasat pe primul loc va fi obligat sa prezinte in original/copie legalizata certificat constatator de la orcinainte de transmiterea comunicarii procedurii.Cerinta nr 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completaFORMULARUL 5 Cerinta nr. 1Certificat constator emis de de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Se va permite depunerea de documente in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .Mentiune: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emisde ONRCin original / copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codulCAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1Fisa de Informatii Generaledin care sa rezulte cifra de afaceriglobale pe ultimii 3 ani incheiati respectiv2012, 2011, 2010, fara a se impune prezentarea bilantului contabilPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.03.2013 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer