Achizitie publica - Achizitie lemne de foc esenta tare
Detaliu pentru invitatia numarul 308137
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01405- MUNCELU DE SUS
Cod de identificare fiscala: 4701347
Adresa: Sat Muncelu de Sus, Com.Mogosesti-Siret, jud.Iasi, Muncelu de Sus
Telefon: 0232/713947
Fax: 0232/713954
Denumire invitatie: Achizitie lemne de foc esenta tare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionare lemne de foc esenta tare pentru 4 locatii: Muncelu de Sus-Is: 240 tone, Bacesti-Vs: 230 tone, Argestru-Sv: 350 tone si Roman-Nt: 80 tone
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.08.2011 12:00
Data limita de depunere a ofertelor: 17.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UM 01405, sat Muncelu de Sus, com Mogosesti-Siret, jud Iasi, cod postal: 707335, tel: 0232/713947, fax: 0232/713954, persoana de contact: Morosanu Petronel
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Unitatea Militara nr. 01405, sat Muncelu de Sus, com Mogosesti-Siret, jud Iasi, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Aparare
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 230, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratii privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
-certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat;
- certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate(pt. persoane juridice) sau autorizatia de functionare(pt. persoane fizice);
-documente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta dpdv profesional;
-bilantul contabil pe 2010, balanta de verificare la 31.03.2011 si declaratie privind CA pe ultimii 3 ani;
- fisa de informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani.
Documentatia de atribuire se poate obtine de pe SEAP, fiind disponibila imediat dupa publicarea anutului de intentie. Garantia de participare este de 4600 lei.