Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie lemne de foc necesare pentru incalzirea spatiilor din administrarea subunitatilor C.N.AD.N.R- S.A. prin D.R.D.P. Cluj, pentru iarna 2013- 2014?


Detaliu pentru invitatia numarul 349107
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 349107/25.06.2013
Denumire contract: ?Achizitie lemne de foc necesare pentru incalzirea spatiilor din administrarea subunitatilor C.N.AD.N.R- S.A. prin D.R.D.P. Cluj, pentru iarna 2013- 2014?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie lemne de foc necesare pentru incalzirea spatiilor din administrarea subunitatilor C.N.AD.N.R- S.A. prin D.R.D.P. Cluj, pentru iarna 2013- 2014?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitie lemne de foc necesare pentru incalzirea spatiilor din administrarea subunitatilor C.N.AD.N.R- S.A. prin D.R.D.P. Cluj, pentru iarna 2013- 2014?.Produsele solicitate sunt descrise in caietul de sarcini: combustibil solid- lemn de de foc de esenta tare definit conform prevederilor STAS 2340/1980, categoria A.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 460 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)GP va fi in cuantum de: Lot 1:239, 40 lei, Lot 2:1335, 60 lei, Lot 3:1289, 40 lei, Lot 4:1071, 00 lei, Lot 5:1171, 80 lei, Lot 6:882 lei, Lot7:840 lei;va fi eliberata in numele ofertantului care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.asigurari.Pentru op. ec. care constituie GP in euro, data la care se va face echivalenta leu/euro este data publicarii Invitatiei de participare la cursul afisat de BNR.IMM-urile beneficiaza de 50%reducere.Per.de valab.a GP va fi egala cuper.de valab. a ofertei de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor G.P.?se va marca Form.III.1/6.G.P. se poate depune prin: a)Instr. de garantare (emis de o banca sau o soc. de asig.)-original (nu se admit copii) saub)Chitanta emisa de caseria aut.contr.in original/copie sauc)Virament bancar (OP sau fila CEC )?confirmat de banca-original/copie.Contul IBAN nr.RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001 deschis la B.C.R.sucursala Cluj2.Decl.pe proprie raspundere-se completeaza Form.III.1.1/a.Conform art.278^1/OUG 34/2006, aut.contr. va retine contestatorului din G.P.suma de: Lot 2:667, 8 lei, ( deoarece este singurul lot care se incadreaza in prevederile art. 278^1 din OUG nr.34/2006). Nota: a)G.P.emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana.b)G.P.trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care Ofertantul este reprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutul G.P. lasectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asoc. in conform.cu Acordul de Asociere.G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie: 5 % din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituiriiGBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statuluiun cont disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita innumele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. 4.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b 5.Ofertantul careface parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx.Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180/OUG 34/2006- se va completa Formularul III.2.1/2Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : a.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.III.2.1/2)-pt ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.b.Cazier judiciar al operatorului economic / - se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/1.3c.Caziere fiscale, certif. sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/1.3/1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 4/2006- se va completra Formularul III.2.1/4Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii straini vor prezenta documentele echivalente pentru tara de origine precum si pentru sediile principale/secundare/punctele de lucru din Romania, ca persoana juridica romana.Modalitatea de indeplinire: a.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr. III.2.1/4 )-pt ofertant/ofertant asociat/tert sustinatorb.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta -se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular nr. III.2.1/5.c.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular nr. III.2.1/6.Nota: 1. Documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa faca dovada ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 2. Daca in tara unde ofertantul este rezident nu se pot emite situatii de plata la data de mai sus atunci ofertantul va prezenta certificatul respectiv la o data posibila si o declaratie pe propia raspundere privind modul de plata in tara in care este rezident-data in fata unui notar, autoritate administrativa etc.Nota: 3. Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: 4. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: 5. Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 6. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- se va completa Formular III.2.1/7Modalitatea de indeplinire: Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul/candidatul are obligatia de a prezenta Formularul III.2.1/7 din Sectiunea III- Formulare / ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", din Documentatia de Atribuire, in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010.Modalitatea de indeplinire: a) Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. III.2.1/7)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691/OUG 34/2006- se va completa Formular nr.III 2.1/8.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. III.2.1/8)-pt ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: -Director Regional ing. Eugen Cecan-Director Economic ec. Aneta Visan-Director Adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan-Director Adjunct Investitii ing. Teodor Gorcea-Sef Departament Juridicc.j. Luminita Negru-Sef Departamen Intretinere ing. Vasile Sabau-Sef Serviciu Intretinere Drumuri sing. Simion Pasca-Sef Comp. Avize Contracte si CFP ec. Nicoleta Gherman-Sef Compartiment Contracte cj. Crina Lapusan-Sef SDN Cluj ing. Mircea Bun-Sef SDN Alba ing. Liviu Hondola-Sef SDN Baia Mare ing. Mircea Pop-Sef SDN Bistrita ing. Alexandru Slavita-Sef SDN Zalau ing. Mircea Crisan-Sef SDN Oradea ing. Corneliu Piturca-Sef SDN Satu Mare ing. Petre Ardelean5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat (completare Formular III.2.1/1).6.Acorduri de asociere - se va marca de ofertant Formular III.2.1/6 ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare). Modalitatea de indeplinire: a. Prezentarea certificatului constatator actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. - se va marca de ofertant Formular III.2.1/b . Certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: a.Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit.ec.si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc, Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), lot1: minim 23.940, 00 lei; lot2: minim 133.560, 00 lei, lot3: minim 128.940, 00 lei, lot4: minim 107.100, 00 lei, lot5: minim 117.180, 00 lei, lot6: minim 88.200, 00 lei, lot7: minim 84.000, 00 lei. NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu , pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizanduse cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pt. conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe site-ul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ulhttp: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in lei, Cerinta nr.2 Bilanturile contabile inregistarate la organele competente sauorice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012-balanta lunadecembrie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: a)Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani in acest sens ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Detalii: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea a minim 1 sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulate sa fie: lot1: minim 5.985, 00 lei; lot2: minim 33.390, 00 lei, lot3: minim 32.235, 00 lei, lot4: minim 26.775, 00 lei, lot5: minim 29.295, 00 lei, lot6: minim 22.050, 00 lei, lot7: minim 21.000, 00 lei.Dovedirea experientei similare poate fi facuta prin prezentarea de certificare/documente conform art. 188(1) din OUG 34/2006(de ex. Copii parti relevante din contract/ contracte nominalizate ca experienta similara /Proces verbal de receptie la terminarea livrarii/Receptie finala a livrarilor/recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea livrarilor)., Cerinta 2: Conformitatea produselor: Declaratie pe proprie raspundere ca produsele vor fi conform STAS 2340/1980 categoria A., Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a
se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi
legalizeze din punct de vedere formal asocierea., Informatii privind sustinerea de catre un tert: ?Angajament ferm? al unei persoane fizice sau juridice si documentelesolicitate in formularul tip (daca este cazul), incheiat in forma autentica(art.190 din OUG34/2006 actualizata; art.11^1 alin.3 si 4/ HG 925/2006actualizata)- Formular III.2.2/4 si Anexa1/Form.III.2.2/4 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE S.E.A.P. SI WWW.DRDPCLUJ.RO
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer