Achizitie publica - ?Achizitie lemne de foc necesare pentru incalzirea spatiilor din administrarea subunitatilor C.N.AD.N.R- S.A. prin D.R.D.P. Cluj, pentru iarna 2013-2014"
Detaliu pentru invitatia numarul 352146
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352146/06.08.2013
Denumire contract: ?Achizitie lemne de foc necesare pentru incalzirea spatiilor din administrarea subunitatilor C.N.AD.N.R- S.A. prin D.R.D.P. Cluj, pentru iarna 2013-2014"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432415, fax: +40 0264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie lemne de foc necesare pentru incalzirea spatiilor din administrarea subunitatilor C.N.AD.N.R- S.A. prin D.R.D.P. Cluj, pentru iarna 2013-2014"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitie lemne de foc necesare pentru incalzirea spatiilor din administrarea subunitatilor C.N.AD.N.R- S.A. prin D.R.D.P. Cluj, pentru iarna 2013- 2014?.Produsele solicitate sunt descrise in caietul de sarcini: combustibil solid- lemn de de foc de esenta tare definit conform prevederilor STAS 2340/1980, categoria A.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 341, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)GP va fi elib. in numele of. in cuantum de: Lot 1:285 lei, Lot 2:1.100 lei, Lot 3:1.485 lei, Lot 4:1.225 lei, Lot 5:1.000 lei, Lot 6:830 lei, Lot7:900 lei;Va fi emisa de catre o soc. banc./soc.de asigurari, chitanta emisa de caseria aut. contr. in original/compie sau virament bancar la B.C.R. sucursala Cluj, cont IBAN RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001.Pentru op. ec. care constituie GP inalta moneda valutara, data la care se va face echivalenta leu/moneda valutara este data de 01.08.2013 la cursul afisat de BNR..Per.de valab.a GP va fi egala cu per.de valab. a ofertei de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor G.P.2)In cazul in care of. este o asoc. de op. ec., GP trebuie constituita in numele asoc. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asoc.3)GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.4)Model orientativ Form. nr.III.1/a .5)Of. care in conformitate cu Legea 346/2004 (art.16, alin.(1)) face parte din categoria IMM sau of. (op. ec. din cadrul unei asoc.) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din GP. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor. Nota 1: a)In baza art.278^1 alin.1, alin.2 /OUG 34/2006, aut. contr. va retine contestatorului din GP in cazul in care CNSC a respins contestatia. b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006. c)G.P. trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006) d)In cazul in care Of. este o Asoc. de op. ec., este obligatorie completarea in continutul GP la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asoc. precum si a denumirii produselor pentru care se emite. Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie: 5 % din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituirii GBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statuluiun cont disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. 4.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b 5.Ofertantul care face parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx.Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit.ec.si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181lit.a), c^1) si d) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc., Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), lot1: minim 28.500 lei; lot2: minim 110.000 lei, lot3: minim 148.500 lei, lot4: minim 122.500 lei, lot5: minim 100.000 lei, lot6: minim 83.000 lei, lot7: minim 90.000 lei.NOTA1: IMM-urile beneficeaza de 50% reducere. NOTA2: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu , pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizanduse cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro. Pt. conversia monedelor nationale care nu sunt afisate pe siteul BNR se va folosi cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro, transformand intai in Euro si apoi in lei., Cerinta nr.2 Bilanturile contabile inregistarate la organele competente sauorice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: a)Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, in acest sens ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Detalii: autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea a minim 1 sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulate sa fie: lot1: minim 7.125 lei; lot2: minim 27.500 lei, lot3: minim 37.125 lei, lot4: minim 30.625 lei, lot5: minim 25.000 lei, lot6: minim 20.750 lei, lot7: minim 22.500 lei.Dovedirea experientei similare poate fi facuta prin prezentarea de certificare/documente conform art. 188(1) din OUG 34/2006(de ex. Copii parti relevante din contract/ contracte nominalizate ca experienta similara /Proces verbal de receptie la terminarea livrarii/Receptie finala a livrarilor/recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea livrarilor) sau orice document in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei atata timp cat acestea contin informatiile prevazute la art. 188 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006., Cerinta 2: Conformitatea produselor: Declaratie pe proprie raspundere ca produsele vor fi conform STAS 2340/1980 categoria A., IMPORTANT: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isidemonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, a persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigurasustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si site www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 08:32