Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lemne foc diverse tari


Detaliu pentru invitatia numarul 336009
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BOTOSANI
Numar invitatie: 336009/25.09.2012
Denumire contract: Achizitie lemne foc diverse tari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN BOTOSANICod fiscal: 4524865, Adresa: B-dul. M. Eminescu, nr. 57, Botosani, Telefon: 0231/507230, Fax: 0231/507230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. M. Eminescu, nr. 57, Botosani, Romania, cod postal: 710220, telefon: +40 231507230, fax: +40 231507230, persoana de contact: Dorin Ursu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.P.J. Botosani - Serviciul de logistica, B-dul. M. Eminescu, nr. 57, Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lemne foc diverse tari
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de lemne de foc diverse tari necesare incalzirii sediilor apartinand IPJ Botosani
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 271 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2500, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile. Garantia de participare se va constitui conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006 sau depunere in numerar la caseria untatii. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278 indice 1 din OG 34/2006 este de 1272, 71 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. NOTA: pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. In acest caz ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din Legea nr 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie in maxim 5 zile de la data semnarii contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: conform art. 90 din HGR 925/2006. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita conform art. 91, 92 din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. - Certificat de participare cu oferta independenta - formularul C2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ndice 1 din OUG 34/2006 - formularul E;3. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - formularul A;4. - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - formularul B;5. - Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente catre bugetul consolidat general in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. - Certificat de taxe si imozite locale emis de serviciul specializat al unitatii administrativ teritoriale pe raza caruia ofertantul are sediul social din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane cu functii de decizie din cadrul IPJ Botosani: - cms sef Serbanoiu Viorel - seful inspectoratului;
- cms sef Bunduc Mihai - adjunct al sefului inspectoratului;
- cms sef Ursu Dorin - seful serviciului de logistica;
- cms Graur Gabriel - jurist;
- cms Vacaru Sorin - ofiter compartiment achizitiiCertificate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabil la data depunerii ofertelor (emis maxim 30zile inainte de data depunerii ofertelor) din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil inregistrat, Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sau de la data la care ofertantul a fost infiintat ori si-a inceput activitatea daca aceasta data este (anterioara) mai devreme de 3 ani, potrivit art. 185 alin 1 lit c din OG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuutilajele detinute de societate si daca are capacitatea de livrare a cantitatii de lemne solicitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea fiserelor electronice disponibile in SEAP, sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer