Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE LEMNE FOC PENTRU SEDIILE IPJ BUZAU


Detaliu pentru invitatia numarul 331599
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Buzau
Numar invitatie: 331599/12.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LEMNE FOC PENTRU SEDIILE IPJ BUZAU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului BuzauCod fiscal: 4299615, Adresa: Inspectoratul de Politie al judetului Buzau Serviciul de Logistica Compartiment Achizitii Muncipiul Buzau Str Chiristigii Nr 8-10 judet Buzau, Buzau, Telefon: 0238402632, Fax: 0238402638
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pe situl www.e-licitatie.ro (S.E.A.P)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LEMNE FOC PENTRU SEDIILE IPJ BUZAU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lemne de foc, esenta tare, necesare incalzirii in sezonul rece 2012 -2013, cu obligativitatea transportarii acestora la fiecare dintre sediile de poli?ie din anexa nr. 1 la caietul de sarcini, si cu respectarea specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 1 %din valoarea estimataa contractului fara TVA, respectiv 858 leisise poate constitui conform art. 86din H.G.R. nr.925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria unita?ii. Perioada de valablilitate a a garna?iei de buna participareeste de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor ( Formular 8din sec?iune formulare)Cont garan?ii I.P.J. garan?ii deschis la Trezoreria mun. Buzau nr.RO 14 TREZ1665005XXX000331.Cod fiscal :4299615 Cuantumul garantiei ce se va retine va fiin conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare va fi respinsa ca inacceptabila.Documentele doveditoare de constituire a garantiei de participare vor fi introduse in plic sigilat care va fi expediat pe adresa I.P.J. Buzau pana la data depunerii si deschiderii ofertelor, acestea fiind introduse si electronic in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data semnarii fiecarui contract subsecvent atribuit de catre ambele parti.Cuantumul garantiei de buna executie este de5% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA;Forma de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din H.G.R. nr.925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerin?a 1 : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentapentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.Cerinta 2 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie de propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura deachizitie publica : imputernicit inspector sef al IPJ Buzau? comisar ?ef de politie OSIAC VASILE , ?eful ServiciuluiLogistic - subcomisar de politie MAZALU COSMIN, compartiment achizitii ? Comisar de poli?ie Minculescu Cristina ?i agent de politie POPA ALINA, responsabil procedura Insp de politie Ciocirlan Daniel, imputernicit contabil ?ef - comisar de politie CIOBOTARU MARIANA, juridic: comisar ?efde politie CRISTIAN MARIAN ?i Subcomisar de poli?ie PISTOL EDUARD. ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.Cerinta 3 : Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.Cerinta 4 : Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cuoriginalul.Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in oricare din formele : original/copie legalizata/copie conform cu originalul.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiNota Neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertan?i, asociati, subcontractan?i si ter?i sustinator.Neincadrarea in prev. art.181 din O.U.G nr. 34/2006 constituie obligatie pentru ofertan?i ?i asociati.Neincadrarea in prev. lit. a), c^1 si d) ale art.181 din O.U.G nr. 34/2006, constituie obligatie ?i pentru tert sustinator. Cerinta: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare : Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor - pentru indeplinirea cerintei se va depune certificatul men?ionat din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (principal sau secundar)producerea /comercializarea produselor ce fac obiectul achizi?iei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari din partea unor beneficiariExperienta similara, in cazul in care nu este posibil prezentarea scrisorilor de recomandare., Declara?ie privind subcontractantii (dupa caz).In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze in parte sau in totalitate contractul de produse, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora, iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de furnizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN S.E.A.P. ( pe situl www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer