Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie licente in cadrul Proiectului ,,Parteneriat activ pentru piata muncii,,


Detaliu pentru invitatia numarul 325710
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Hunedoara
Numar invitatie: 325710/08.05.2012
Denumire contract: Achizitie licente in cadrul Proiectului , ,Parteneriat activ pentru piata muncii, ,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului HunedoaraCod fiscal: 4944320, Adresa: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Telefon: 0254213315, Fax: 0254215034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Romania, cod postal: 330065, telefon: +40 254213315, fax: +40 254215034, persoana de contact: Mircea Boian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Deva, str.Gheorghe Baritiu, nr.2, judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie licente in cadrul Proiectului , ,Parteneriat activ pentru piata muncii, ,
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie licente conform caietului de sarcini inclusiv servicii de instalare.
II.1.6) CPV: 48218000-9 - Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 5000 lei, respectiv de 2500 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va trebui sa acopere perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Formele de constituire care vor fi acceptate potrivit prevederilor art.86 din HG 925/2006 actualizata: numerar la caseria autoritatii contractante ; virament bancar in contul autoritatii contractante ?ISJ Hunedoara-cont bancar RO97 TREZ 3665 005 XXX 000 114deschis la Trezoreria Deva, cod fiscal 4944320. In aceasta situatie se prezinta ordinul de plata confirmat de banca ofertantului sau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare, dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri, Scrisoare de garantie bancara, sau orice alta modalitate de constituire a acesteia, va fi emisa de Liderul Asociatiei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse. In cazul depunerii unei contestatii de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma prevazuta de art. 278 ^1 lit.a)din OUG 34/2006 actualizata. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare in conf.cu prevederile art.88 din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantia de buna executie a contractului de prestari servicii este de 5% din valoarea de atribuire a contractului.Garantia de buna executie se constituie cf. prevederilor art.90 alin.1 din HG 925/2006 actualizata printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractelor, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la momentul semnarii contractului de prestari servicii cu autoritatea contractanta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna, aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului, se depune imputernicire pentru persoana care semneaza.Cerinta nr. 1- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 ?Formularul 3-original ;Cerinta nr.2 ?Declaratie privind neincadrarea in preverile art.181din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular nr. 4 - original Nota :1)In cazul in care , ofertantul beneficieaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 2) daca un grup de operatori economici depun oferta comuna , fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , orice ofertant care in ultimii 5 ani , a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale , pentru coruptie , pentru frauda si/sau spalare de bani sau orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 - Certificat de atestare fiscala emis de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata sau copie conformata cu originalul.Cerinta nr. 4-Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale -Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica locala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original/copie legalizata sau copie conformata cu originalul.Cerinta nr. 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr.7;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr. 6 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006-formular nr. 6-original. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Lautaru Alexandru ?inspector general si manager proiect; Mate Marta ? inspector adjunct si coordinator regional in cadrul proiectului; Cioara Dana Luiza- coordonator regional judetul Hunedoara; Iacobescu Raluca ? responsabil promovare judetul Hunedoara.Cerinta nr. 7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010-Se va completa si se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? formular nr. 5. Nota : -Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta -Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire. -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic , nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se accepta o declaratie pe propria raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profersionale care are competente in acest sens. In cazul depunerii unei oferte in asociere , cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi demonstrate de fiecare asociat. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate a documentelor solicitate mai sus. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna , acesta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru. 1- Se va prezenta Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata conform cu originalul) valabil la data deschiderii ofertei, emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii generale. Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1. Informatii privind capacitatea tehnica: prezentarea listei cu principalelefurnizari de produse din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr.2 Prezentarea a cel putin un contract si maxim 2 contracte cu obiect de activitate similar, Cerinta nr.3 Informatii privind personalul tehnic de specialitate Ofertantul va trebui sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal tehnic de specialitate pentru indeplinirea contractelor.- Declaratie de disponibilitate privind alocarea personalului responsabil de indeplinirea contractului. Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., Informatii privind Subcontractantii (dupa caz) - Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta - completare formular nr. 11. Daca este cazul, lista cuprinzand subcontractantii declarati . Prezentarea de documente care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism specializat in domeniu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sistemul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 03.05.2012 22:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer