Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie linie de finantare in valoare de 1.200.000 de lei pentru plta lucrarilor in cadrul proiectului Restaurarea Bisericii de lemn Buzesti, comuna Farcasa, jud Maramures, in vederea introducerii in circuitul turistic, proiect finantat prin POR


Detaliu pentru invitatia numarul 350153
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FARCASA
Numar invitatie: 350153/08.07.2013
Denumire contract: Achizitie linie de finantare in valoare de 1.200.000 de lei pentru plta lucrarilor in cadrul proiectului Restaurarea Bisericii de lemn Buzesti, comuna Farcasa, jud Maramures, in vederea introducerii in circuitul turistic, proiect finantat prin POR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FARCASACod fiscal: 3694632, Adresa: STRADA INDEPENDENTEI NUMARUL 59, Farcasa, Telefon: 0262.266001, Fax: 0262.266001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA INDEPENDENTEI NUMARUL 59, Farcasa, Maramures, Romania, cod postal: 437155, telefon: +40 262266001, fax: +40 262266001, persoane de contact: Adeluta BUSECAN, Rodica GIURGIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA INDEPENDENTEI NUMARUL 59, Farcasa, Maramures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie linie de finantare in valoare de 1.200.000 de lei pentru plta lucrarilor in cadrul proiectului Restaurarea Bisericii de lemn Buzesti, comuna Farcasa, jud Maramures, in vederea introducerii in circuitul turistic, proiect finantat prin POR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste contractarea unei linii de finantare in valoare de 1.200.000 lei
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 484, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 9600 lei si trebuie sa aiba valabilitate 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Garantia de participare poate fi constituita si prin ordin de plata in contul nr. RO 33TREZ4365006XXX009486 deschis la Trezoreria Baia Mare, cu condtitia confirmarii acestora de banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse si returnate nedesfacute. Cursul leu/valuta la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare este cursul BNR din ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea? Formular H, in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 ?Formular G, in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Financiar de Stat, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local , care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;5. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordin 314/2010 - Formular A, in original6. Cazier judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;7. Cazier fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;8. Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular E, in original;9. Declaratie neincadrare in prevederile art.69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 -Formular I, in originalPersoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ioan STEGERAN?primarFloare MURESAN--viceprimarRodica GIURGIU--secretarAdeluta BUSECAN?contabilArmas Ioan Viorel?consilier localBarta Stefan?consilier localBusecan Ioan Ilie?consilier localDunca Fanica Vasile?consilier localDunca Nicu?consilier localIndre Ioan ?consilier localLauran Florin Vasile?consilier localMereut Ioan Gheorghe?consilier localNicoara Alina Amalia?consilier localNistor Dinu Mihaita?consilier localOnea Gheorghe Grigore?consilier localOpris Ludovica?consilier localPentru persoane juridice straine: Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor .OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? Certificatele vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si vor prezenta situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul acestuia din care sa rezulte nume complet, sediul/sediile, punctele de lucru, persoanele autorizate/imputernicite (administrator/administratori) precum si faptul ca are in obiectele de activitate corespondentul pentru serviciile solicitate in prezentul contract, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial- ? in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul. In cazul in care acest document este prezentat in copie conform cu originalul, comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, iniante de comunicarea rezultatului procedurii, prezentarea acestui documnet in original/copie legalizata. Informatiile cupinse trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Autorizatie de functionare de la Banca Nationala a Romaniei, in conformitate cu prevederile OUG.99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, respectiv autorizatia acordata de autoritatea competenta din statul membru de origine, in copie legalizata/copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata si legalizata in limba romana).Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate, pentru partea din contract pe care o va indeplini.Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra medie de afaceri.Se va completa si depune, in original, Formularul J din Sectiunea Formulare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, documentul mentionat se va prezenta pentru fiecare asociat., Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu968.000 lei . Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, cursul mediu anual raportat la BNR :2010 1euro=4, 2099 lei ; 2011 ? 1 euro=4, 2379 lei; 2012?1 euro=4, 4560 lei., Capacitatea economico financiara poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in cf cu prevederile art.186 din OUG.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau privati. Pentru echivalarea valorilor prezentate in alte valute decat leul, se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta raportat de BNR pentru anul respectiv; Operatorul economic va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritatea beneficiara/declaratie a operatorului economic cu privire la clientul privat., prezentarea cel putin a unui document/contract sau a maxim 2 contracte/documente care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cumulatade cel putin 484.000 de lei.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii similare., Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in cf cu prevederile art.190 din OUG.34/2006. Ofertantul va prezenta : - copie certificata conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management a calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente obiectului procedurii; In cazul unei asocieri, fiecare din asociati trebuie sa indeplineasca cel putin nivelul minim impus referitor la implementarea si certificarea Sistemului de Managementul Calitatii ISO 9001 (sau echivalentul acestuia), pentru partea de contract pe care o vor indepliniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer