Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lubrefianti si vaselina pentru autovehiculele, utilajele, respectiv echipamentele din dotarea DRDP Cluj - SDN 1-8


Detaliu pentru invitatia numarul 333153
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 333153/06.08.2012
Denumire contract: Achizitie lubrefianti si vaselina pentru autovehiculele, utilajele, respectiv echipamentele din dotarea DRDP Cluj - SDN 1-8
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Decebal nr.128 jud.Cluj, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446, persoana de contact: Departamentul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DRDP Cluj, str. Decebal nr. 128, Cluj-Napoca, sala Mare, Etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lubrefianti si vaselina pentru autovehiculele, utilajele, respectiv echipamentele din dotarea DRDP Cluj - SDN 1-8
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lubrefianti si vaselina pentru autovehiculele, utilajele, respectiv echipamentele din dotarea DRDP Cluj - SDN 1-8
II.1.6) CPV: 24951300-8 - Fluide hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 956.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita gar.de participare (G.P.), eliberata in numele ofertantului, care se va constitui cf art. 86 alin. 1/HG 925/2006 prin virament bancar sau printr-un intrum de garantantare emis de catre o soc. bancara/soc.asigurari sau prin chitanta emisa de caseria aut. contr. (punetru sume mai maici de 5000 lei)in cuantum de: 1.349, 57 lei. Per.de valab.a GP va fi cel putin egala cu per. de valab.a ofertei.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec., G.P.trebuie constituita in numele asocierii, poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec. din cadrul asocierii. G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.Model orientativ Formular nr.III.1.1.a) Ofertantul care in conformitate cu Leg.346/2004(art.16, alin.(1))face parte din categ.IMM sau ofertantul(op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din G.P. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor. Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din G.P in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de: 1.349, 57; b)Aut.Contract. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006. c)G.P. trebuie sa fie irevocabila (art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006), d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op.ec., este obligatorie completarea in continutul G.P. la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii pentru care se emite.
Garantie de buna executie
Cuantumul G.B.Ex. este de 5% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui conform art.90 din HG 1045/2011 astfel: 2.1.instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ.de asigurari, care devine anexa la contract. 2.2.prin retineri succesive cu respectarea pevederilor art.90 alin.3 H.G. nr.1045/2011.3.In cazul in care ofertantul este o asoc. de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b. IMM-urile beneficiaza de 50% reducere. In cazul constit. G.B.Ex. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal comptetent in administrarea acestuia un cont distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele se solicita pentru ofertant, ofertant asociat, sustinator si subcontractant conform Ordinului 509/2011, Anexa 2.CERINTE: a1)Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat - Formular III.2.1/a4 .a2)Acorduri de asociere- se va marca de ofertant Formular III.2.1/a5 ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare).a3)Formular tip din care sa reiasa ca ofertantul, ofertant asociat nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 modificata -Formular III.2.1/a6 .a4)Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III.2.1/a7 - Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata pentru ofertant, ofertant asociat.a5)Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular III.2.1/a8.a6)Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta- se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular III.2.1/a9.a7)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta pentru ofertant, ofertant asociat - se va marca Formular nr. III.2.1/a10.a8)Declaratie tip (conform prevederilor art.691 /OUG nr.34/2006 *actualizata*- Formularul III.2.1/a2Nota la a8): Persoanele care detin functii de decizie sunt: ?Director regional ing. Eugen Cecan?Director economic ec. Aneta Visan?Director adjunct Intretinere ing. Ioan Crisan?Sef Serviciu Mecanizare ing. Marcel Suleaa9)Cazier judiciar si/sau certificate echivalentese va marca Formular nr. III.2.1/a11.a10)Caziere fiscale, certif.sau echiv. se va marca de catre ofertant Formularul nr. III.2.1/a12.NOTA la a9)si a10): a) Persoanele fizice sau juridice straine si romane trebuie sa prezinte documente edificatoare in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta : - Certificate - echivalent- Cazier juridic ? echivalent- Cazier fiscal - echivalent- Declartii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionale.Nota: Daca se depun ?copii? ale documentelor, originalele se vor prezenta comisiei de evaluare in deschidere sau copiile trebuie sa fie legalizate la notariat.PRECIZARI: 1.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.2.Certificatele constatatoare vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.4.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?6.Documentele vor fi valabile la data de depunerii ofertei.7.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.8.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta va solicita informatii direct de la autoritatile competente. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Se va marca de catre ofertant Formular nr. III.2.1/b1.NOTA: 1. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2011, vizat si inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare., Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani: 269.913, 92 lei fara TVA, reprezentand 60.445, 63 euro fara TVA (Curs BNR din data de 25.06.2012 , 1 euro= 4, 4654 lei). NOTA: IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere, Autoritatea contractanta accepta sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantului/ candidatului, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva ? art. 186/OUG 34/2006., Informatii suplimentare/Detalii, Informatii suplimentare/Detalii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa prezinte a)Inform.gen.privind indeplinirea cerintelor tehnice/profesionale pt. ofertant, ofertant asociat. b)Centralizator privind inform. gen.privind indeplinirea cerintelor tehnice/profesionale in cazul asocierii, Cerinta 2: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani pt.ofertant, ofertanti asociati. Daca ofertantul, ofertantii asociati nu au vechime 3 ani, se va prezenta lista furnizarilor de produse de la infiintare., Cerinta 3: Experienta similara: Val.min. a experientei similare este: 67.478, 48 respectiv 15.111, 41 euro.Curs BNR din data de 25.06.2012, 1euro = 4, 4654 lei).Ofertantul trebuie sa prezinte: a) Formularele solicitate in sectiunea , ,Formulare'' privind experienta similara. b)Copie dupa document/contract(pag.1 si ultima)/proces -verbal de receptie nominalizate ca experienta similare c)Recomandare (Document constatator)din partea beneficiarilor care sa ateste desfasurarea de activitati similare. Detalii: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea a cel putin unu si maxim trei contracte/proces-verbal de receptie/documente care sa confirme furnizarea in ultimii 3 ani de produse similare . Contractele care se solicita ca experienta similara pot fi de: furnizare fluide hidraulice si uleiuri lebrefiante si agenti lubrefianti., Ceinta 4: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, prezentarea Formularelor privind asigurarea personalului si a documentelor care-l insotesc. Ofertantl trebuie sa prezinte: 1) Nominalizarea urmatorului personal: responsabilul de contract; responsabilul cu calitatea; 2) Declaratie privind informatii de personal;, Informatii privind asocierea : Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea, Informatii privind sustinerea de catre un tert, Informatii privind subcontractantii : In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti., Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Informatii suplimentare / Detalii- continuare, Alte informatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare SEAP sau site-ul autoritatii contractante www.drdpcluj.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer