Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE LUBRIFIANTI PENTRU AUTOVEHICULELE AFLATE IN DOTAREA SC URBIS SA BAIA MARE


Detaliu pentru invitatia numarul 330841
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: URBIS S.A. Baia Mare
Numar invitatie: 330841/02.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LUBRIFIANTI PENTRU AUTOVEHICULELE AFLATE IN DOTAREA SC URBIS SA BAIA MARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialURBIS S.A. Baia MareCod fiscal: RO 10250004, Adresa: STR.8 MARTIE NR.3, Baia Mare, Telefon: 0262213825, Fax: 0262213034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.8 MARTIE NR.3, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 262213825, fax: +40 262213034, persoana de contact: Biroul tehnic achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC URBIS SA BAIA MARE, STR.8 MARTIE, NR.3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LUBRIFIANTI PENTRU AUTOVEHICULELE AFLATE IN DOTAREA SC URBIS SA BAIA MARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: LUBRIFIANTI PENTRU AUTOVEHICULELE AFLATE IN DOTAREA SC URBIS SA BAIA MARELot 1: Ulei motor 5W30 multigradLot 2: Ulei motor 10W40 multigradLot 3: Ulei motor 15W40 multigradLot 4: Ulei motor monograd M40 Super 2Lot 5: Ulei transmisie 80W90Lot 6: Ulei transmisie T90 EP2Lot 7: Ulei transmisii automate ATFLot 8: Ulei transmisii automate TA32Lot 9: Ulei transmisii automate ZF Ecofluid A PlusLot 10: Ulei hidraulic H 46Lot 11: Ulei FUCHS PSF TITANLot 12: Unsoare EP 2Lot 13: Unsoare EP 00Lot 14: Unsoare FUCHS Renolit MP 150Incheierea unui acord-cadru cu un singur operator economic, de furnizare lubrifianti pentru autovehicule.Cantitatile minime si maxime ale acordului cadru cat si ale contractelor subsecventepentru fiecare lot in parte, sunt prevazute in Anexa 1 a Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 614.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum total 4500 lei din careLOT 1 = 140 LEI; LOT 2 = 900 LEI;LOT 3= 1150 LEI;LOT 4= 590 LEI; LOT 5= 460 LEI;LOT 6=85 LEI;LOT 7= 430 LEI;LOT 8= 30 LEI;LOT 9= 220 LEI; LOT 10=50 LEI; LOT 11=50 LEI; LOT 12= 230 LEI; LOT 13=125 LEI; LOT14=40LEI.- Perioada de valabil. a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei. ? 90 zile- Forma de constit. a garant. de particip. care va fi acceptata : orice instrum. de garant. emis in cond. legii de o societ. bancara ori de asig. in orig.- scrisoare de garantie bancara ? Formular 4A- in orig.- depunerea la casieria unitatii contractante a sumei in numerar pana la termenul limita de deschidere a ofertelor- OP in contul autoritatii contractanteRO80 RNCB 0182 0341 3783 0001BCR Baia Mare, cu conditia confirmarii acestuia de catre bancapana la termenul limita de deschidere a ofertelor.- Autorit. Contract. are dreptul de a retine garant. de particip, ofertantul pierzand astfel suma constit. atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art.87din HG 925/2006.Autorit. Contract. aplica prevederile Legii 346/14.07.2004 ofertantii avand posibilitatea de a constitui garantia de particip.in cuantum de 50% din val. stabilita, cu cond.depunerii declaratiei de incadrare in categoria IMM-urilor.Dovada constit. Garant.de particip. se prezinta comisiei de evaluare cel mai tarziu la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2 A din sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2B din sectiunea Formulare si modeleCerinta nr.3Certificat de Atestare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv taxele locale ?formulare tip eliberare de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, valabile in luna anterioara depuneriiofertelor inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau grafic de esalonare sau compensare aprobat de catre organele competente in domeniuModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.4Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea contractului sunt: Ing. Puiu Daniel ? director generalEc. Rus Ionut ? director economicSing.Vancea Dorica-sef birou achizitiiIng.Onea Florin ? sef birou tehnicIng.Vele Nelu Vasile-responsabil norme si consumuriCj.Robas Natalia-oficiul juridicSing.Benea Stefan-sef atelier reparatii autobuze-Completare Formular 2C din sectiunea Formulare si modeleIn cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006, va fi exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2D din sectiunea Formulare si modeleCerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 2E din sectiunea Formulare si modele Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, certificatul constatator depus in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea a cel putin unui document care dovedeste apartenenta din punct de vedere profesional, eliberat de statul respectiv, cu respectarea legislatiei UE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generaleCifra de afaceri anuala medie minima impusa pentru ultimii 3 ani sa fie : - LOT 1 mai mare sau egala cu 7.000 lei- LOT 2 mai mare sau egala cu 45.000 lei- LOT 3 mai mare sau egala cu 57.500 lei- LOT 4 mai mare sau egala cu 29.900 lei- LOT 5 mai mare sau egala cu 23.000 lei-- LOT 6 mai mare sau egala cu 4200 lei- LOT 7 mai mare sau egala cu 21600 lei- LOT 8 mai mare sau egala cu 1600 lei- LOT 9 mai mare sau egala cu 11200 lei- LOT 10 mai mare sau egala cu 2700 lei- LOT 11 mai mare sau egala cu 2600 lei- LOT 12 mai mare sau egala cu 11700 lei- LOT 13 mai mare sau egala cu 6400 lei- LOT 14 mai mare sau egala cu 2000 leiCompletare Formular 2F din SectiuneaFormulare si modele.Pentru determinarea echivalentei cifrei de afaceri se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr. 2Bilant contabilPrezentarea bilanturilor contabile din ultimii trei ani vizate siinregistrate de organele competente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii a caror durata de functionare este mai mica de 3 ani vor prezenta bilanturile contabile aferente duratei de functionare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentarea unei liste cu principalele livrari de lubrifianti pentru autobuzeefectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiCompletare Formular 2G din sectiunea Formulare si modele, Cerinta nr. 2Experienta similaraPrezentarea a cel putin unui document/contract /proces verbal de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.Completare Formular 2H din sectiunea Formulare si modele, Cerinta nr. 3Recomandari din partea altor beneficiariPrezentarea a cel putin unei recomandari care sa contina nr.de inregistrare, data contractului la care se face referire, numele inclar al persoanelor care il semneaza, semnatura si stampila unitatii., Cerinta nr.4Asigurarea cu personal de specialitateCompletare Formular 2I din sectiunea Formulare si modele Cerinta nr. 1Prezentare certificat de implementare a sistemului deasigurare a calitatii ISO 9001/2008 , sau a oricarui standard echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale U.E.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer