Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrare " Aducerea platformei carosabile a DC 102 Ionesti-Scundu de la Km 3+000-3+075 si Km 3+970 la parametrii proiectati initial"


Detaliu pentru invitatia numarul 330049
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA IONESTI VALCEA
Numar invitatie: 330049/21.06.2012
Denumire contract: Achizitie lucrare " Aducerea platformei carosabile a DC 102 Ionesti-Scundu de laKm 3+000-3+075 si Km 3+970 la parametrii proiectati initial"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IONESTI VALCEACod fiscal: 2573837, Adresa: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Ionesti, Telefon: 0250763034, Fax: 0250763080
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: LOCALITATEA IONESTI, JUD.VALCEA, STR. PRINCIPALA, Ionesti, Romania, cod postal: 247270, telefon: +40 0374010942, fax: +40 0757710209, persoana de contact: DANIEL MIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: consiliul local Ionesti, sala nr 1, comuna Ionesti, sat Ionesti, judetul Valcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrare " Aducerea platformei carosabile a DC 102 Ionesti-Scundu de laKm 3+000-3+075 si Km 3+970 la parametrii proiectati initial"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: autoritatea locala doreste achizitionarea lucrarii aducerea platformei carosabile a DC 102 la parametrii proiectati initial, in vederea aducerii acestora la standardele europene
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 654 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. In acest caz ofertantul va depune. Declaratia privind incadrareaintreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ? conform formularului din SectiuneaFormulare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin 90 de zile incepind cu termenul limita de primire a ofertelor (perioada este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare..In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Dovada constituirii garantiei de participare: Copia dupa documentul de plata a garantiei de participare va insoti scrisoarea de inaintare a ofertei si plicul ce contine oferta. Conform prevederilor art. 33, alin. (3), lit.b) din H.G. nr. 925/2006 se respinge oferta care nu este insotita de copia documentului de plata a garantiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din pretul contractului, fara TVA. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschideun cont la dispozitia beneficiarului, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschisnu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Antreprenorul va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o societate bancara agreata de ambele parti, in care va vira intreaga suma.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor depune: -declaratia privind neincadraraee in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formular 12B-declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A-declaratie privind calitatea de participant la procedura- formular 12C-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 pct.1 din OUG 34/2006- formular 12F-certificat constataor privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata catre bugetul statului si bugetul local in original, copie legalizata sau "conforma cu originalul". Certificatele trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contrac tante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt Neagoie Constantin, Rizea NIcoale si Dobra Emil Florin.-Declaratiile se vor prezenta de catre toti participantii la procedura(ofertant/asociati/subcontractanti/terti sustinatori) Pentru persoanel juridice romane se va depune certificatul constatator emis de ORC in copie legalizata , emis cu 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (codul CAEN) corespunde obiectului procedurii. Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt insrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul unei asocierii fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Pentru persoanele fizice romane se va depune Autorizatia de functionare/alte echivalente.Certificat inregistrare persoana juridica (cod fiscal)Ofertantul, inclusiv subcontractantii sau partenerii trebuie sa fie inregistrat/inregistrati si specializat/specializati pentru prestarea unor astfel de lucrari/servicii. Certificat de inregistrare persoana juridica.Pentru persoanele juridice /fizice straine se vor depune Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind situatia economica si financiara : -Se va prezenta copie legalizata sau "conforma cu originalul" a bilanturilor contabile din ultimi 3 ani si bilantul economic la 31.06.2011 pentru agentii economici care potrivit legii au aceasta obligatie, vizate si inregistrate de administratia financiara, Cifra de afaceri: Se solicita cifra de afaceri ce vizeaza activitatea din cel mult utimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: Se solicita completarea formularului cuprinzand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Pentru , ,experienta in lucrari similare? se va prezenta minim 1 contracte de executie pentru lucrari similare din domeniul reabilitari si modernizari drumuri, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egalacu valoarea estimativa fara TVA a contractului de achizitie public, Lista de experienta similara: Se solicita completarea formularului, Lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani: Se solicita completarea formularului, ,declaratia privind echipamentele tehnice, utileje, instalatii: Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc) a acelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; completare formular ., Informatii privind subcontractantii: Se solicita completarea formularului standardele de asigurare a calitatii: Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie legalizata- ISO 9001 sau echivalent. Nu se accepta in curs de certificare In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, standardele de protectia mediului: Certificate emise de organisme independente care atestarespectarea standardelor de protectie a mediului, in copie legalizata.- ISO 14001 sau echivalent. Nu se accepta in curs de certificare. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. Se va prezenta un contract cadru insusit, semnat si stampilat de reprezentantii legali ai ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
163.33
Descriere: Punctajul acordat pentruacest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maximmaxim alocat criteriului respectiv, Pentru alt pret decat cel prevazut la punctul (a) punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/PRETn) x 60, 0Preturile care se compara in vederea a cordarii punctajului sunt preturile totale ofertate pentru executia lucrarii, exclusiv TVA
Durata executiei
35
Descriere: a) Pentru cea mai scurta perioada (dar nu mai putin de 3 luni si nu mai mult de 6 luni) se acorda punctajul maxim. Pentru o perioada mai mare decat cea prevazuta la litera a) oferta va fi declarata neconforma iar pentru o durata de executie mai mica de 3 luni nu se acorda punctaj suplimentar. Punctajul acordat fiind similar termenului de executie de 3 luni. Termenul de executie va fi corelat in mod obligatoriu cu cerintele din propunerea tehnica. Perioadele se exprima in luni calendaristice. Pentru perioada mai mare punctajul se acorda astfel: PB=(Tmin/Tn)x15, 0
Durata garantiei de buna executie a lucrarii
35
Descriere: a) Pentru perioada de garantie cea mai mare (dar nu mai putin de 12 luni si nu mai mult de 24 de luni) se acorda punctajul maxim alocat. b) Pentru alta perioada de garantie se acorda punctajul astfel: PC =(Gn/Gmax)x 15, 0. c) Pentru o perioada de garantie sub 12 luni oferta va fi declarata neconforma iar pentru o perioada de garantie mai mare de 24 de luni se acorda un punctaj similar perioadei de 24 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer