Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrare de foraj put de apa pentru irigat, bazin de acumulare apa, staie de pompare.


Detaliu pentru invitatia numarul 340028
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare - Dezvoltare pentru Pomicultura Constanta
Numar invitatie: 340028/26.11.2012
Denumire contract: Achizitie lucrare de foraj put de apa pentru irigat, bazin de acumulare apa, staie de pompare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare - Dezvoltare pentru Pomicultura ConstantaCod fiscal: R2981780, Adresa: jud. Constanta, loc. Valu lui Traian, str. Pepinierei, nr. 1, Valu lui Traian, Telefon: 0241231300, Fax: 0241231187
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: jud. Constanta, loc. Valu lui Traian, str. Pepinierei, nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231300, fax: +40 241231187, persoana de contact: Florica Dumitru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: jud. Constanta, loc. Valu lui Traian, str. Pepinierei, nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare agricola)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrare de foraj put de apa pentru irigat, bazin de acumulare apa, staie de pompare.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia consta in: 1.Servicii de inginerie: proiect tehnic (documentatii tehnice, documentatii de executie) si documentatie pentru obtinere aviz gospodarirea apelor;2. lucrari de forare;3. lucrari de excavare si terasare si amenajarea bazinului de acumulare apa;4. executarea statiei de pompare;5. asistenta tehnica, verificari, teste si probe.
II.1.6) CPV: 45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 zile de la termenullimita de primire a ofertelor. Forma de constituire: a).Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa, dupa caz: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoaneigarantate sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b).OP confirmat de catre Banca emitenta pana la data deschideriiofertelor.-cont: RO17BRDE140SV00383601400-deschis la BRD Constanta, agentia Traian;c). Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.- echivalenta pentru garantia de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depusa de executant la serviciul ?Achizitii? al achizitorului, printr-un mijloc care asigura inregistrarea in termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante;b) retineri succesive din plata cuvenitaconform facturilor partiale. In acest caz executantul are obligatia in termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului, conform celor mentionate in HG 1045/2011 privind modificareaart. 90 alin(3) din HG nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevedrile art.180 din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) ? prezentare formular nr. 3 in original;
-declaratie privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare) ? prezentare formular nr. 4 in original;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura? prezentare formular nr. 5 in original;
- Certificat de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributieipentru asigurarile sociale de stat ? Formulare tip eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantuleste rezident, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (prezentare formulare de tip original sau copie lizibila certificata conform cu originalul;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedinteluiANRMAP- prezentare formular nr. 6 in original;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 69ยน (evitarea conflictului de interese din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ? declaratia privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante si anume: Paltineanu Cristian-director, Girnet Mihaela-contabil sef, Caplan Ion-inginer sef siIndreias Alexandra- secretar stiintific? prezentare formular nr. 7 in original. - Pentru persoanele juridice/fizice romane: Prezentare Certificat Constatatoremis de Oficiul Reg. Comertului din judetul sau mun. Bucuresti unde isi are sediul-Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de ONRC sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul);
- Pentru persoanele juridice/fizice straine: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare si apartenenta din punct de vedere profesional ? prezentare document in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii care sa demonstreze capacitatea ecoomica si financiara a operatorului economic in conformitate cu art. 185 ali(2) coroborat cu art. 188 alin (1) din OUG nr. 34/2006.-informatii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (conf. Formular nr. 9) continand valori, perioade de executie lucrare, locul executiei lucrarilor, beneficiari, insotita de certificate de buna executie/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate, ori de catre un client beneficiar;Prezentare parti relevante din contract insotit de document constatator si proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor in copii lizibile certificate conform cu originalul., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatiireferitoare la studii, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, fie a unui?angajament?, fie a unui contract de inchiriere cu clauza suspensiva) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari;, Declaratie pe proprie raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de de executie lucrari, Informatiiprivind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual , intentia sa o subcontracteze precum si datele de recunoastere ale acestuia. Daca sunt asociati, se va prezenta acordul de asociere a operatorilor economici. Prezentare documente care sa ateste ca sistemul de management al calitatii operatorului este certificat pentru lucrarile de foraj si sondari de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardul de calitate aplicabil fiind SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent)., Prezentare documente care sa ateste ca: Ofertantul este certificat pentru sistemul de management al mediului (pentru lucrari de foraj si sondari) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, standardulde calitate aplicabil fiind SR EN ISO 14001:2005 (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, sediul A.C.-jud. Constanta, loc. Valu lui Traian, str. Pepinierei, nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300 si adresa de internethttp: //www.cercetarepomicola-constanta.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 14:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer