Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrare de renovare si amenajare spatiu oficiere casatorii - Casa Tineretului


Detaliu pentru invitatia numarul 132877
Autoritate contractanta
DIRECTIA DE EVIDENTA A PERSOANELOR A MUNICIPIULUI ORADEA
Cod de identificare fiscala: 20272298
Adresa: STR. REPUBLICII NR. 24, Oradea
Telefon: 0259-432823
Fax: 0259-432824
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie lucrare de renovare si amenajare spatiu oficiere casatorii - Casa Tineretului
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: executarea lucrarilor de renovare si amenajare spatiu oficiere casatorii din incinta Casei Tineretului
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 15.04.2008 13:25
Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Evidenta a Persoanelor a Mun. Oradea, Serviciul Juridic, Administrativ si Achizitii Publice, strada Primariei nr.3, etaj I, Sala de protocol nr.2 in incinta cantinei Primariei Mun. Oradea
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2008 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Juridic, Administrativ si Achizitii Publice, str. Primariei nr.3, Sala de Protocol nr.2 , etaj I, in incinta cantinei Primariei Mun. Oradea, in data de 30.04.2008 ora 9:00
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie de eligibilitate;
- declaratie privind neincadrarea in art.181;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- certificat de atestare fiscala emis de ANAF;
- certificat de atestare fiscala emis de Primarie;
- informatii generale;
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 100.000 lei;
- cash-flow;
- bilanturile contabile pentru 2006 si 2007 si balanta sintetica la 31.12.2007;
- certificat ISO 9001/2001 pentru lucrari de constructii de cladiri si lucrari de geniu;
- experienta similara;
- responsabil tehnic cu executia lucrarii;
- personal de executie;
- dotare tehnica minimala;
- angajament ferm;
- lista cu personalul de conducere si de executie al ofertantului;
- lista cu dotarile tehnice ale ofertantului;
- declaratie pe proprie raspundere.
Serviciul Juridic, Administrativ si Achizitii Publice, strada Primariei nr.3, etaj I, Sala de Protocol nr.2 in incinta Cantinei Primariei Mun. Oradea, intre orele 12.00 - 15.00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer