Achizitie publica - ACHIZITIE LUCRARI AMENAJARE STRAND IN ORASUL TURCENI
Detaliu pentru invitatia numarul 330512
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330512/27.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI AMENAJARE STRAND IN ORASUL TURCENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +4 0253335024, fax: +4 0253335026, persoana de contact: Cilibiu Ion Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Turceni, biroul Achizitii Publice, str Muncii, Nr.12 , jud Gorj, Turceni,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI AMENAJARE STRAND IN ORASUL TURCENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executiaobiectivului de investitii AMENAJARE STRAND IN ORASUL TURCENI
II.1.6) CPV: 45212212-5 - Lucrari de constructii de piscine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 244, 209.67 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 44884lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Garantia va fi constituita astfel: a. scrisoare de garantie bancara -b.direct la casieria Primariei Orasului Turcenic. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Retinerea garantiei de participare: Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile de la data semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica, in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul in care unul sau mai multi dintre ofertantii implicati in procesul de achizitie publica depune contestatie autoritatea contractanta va aplica prevederile OUG 34/2006 astfel: Potrivit Art. 2781*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
10% din pretul fara TVA al contractuluise constituie: -Scrisoare de garantie bancara de buna executie?ORIGINAL;
-Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul in care opteaza pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI.Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 7(sapte) zile de la semnarea contr., in contul astfel deschis va fi de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contr. autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.in propunerea financiara se ment. mod de constituire a garantiei de buna executie optat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Formulare tip cu valabilitate privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emise de: - Directia impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleneincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Pentru persoanele juridice straine operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca acesta si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat, date in fata unui notar. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre o institutie sau persoane autorizate.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 180 din OG 34/2006 si incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art 181 din OG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2Adeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUGnr.34/2006 cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: IORDACHE ION - primar, GILCEAVA DUMITRU -viceprimar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, CILIBIU ION-ADRIAN-inspector achizitii publice, , LAMBU FLORICA ? inspector, TUNARU OLIMPIA- secretar, POPESCU CATALIN ? inspector, CORNESCU DORU ? ION ? consilier local, IOVAN EUGEN? consilier local, RIPE?I ION? consilier local, UREZANU GRIGORE? consilier local, BIRIBOIU ION? consilier local, DUMITRA?CU ION? consilier local, SFIRLOGEA MARIA? consilier local, MANOIU OCTAVIAN? consilier local, NICOLAE FLOAREA? consilier local, GIUMANCA VIOREL? consilier local, IONA?CU DUMITRU? consilier local, DINU ION? consilier local, BRAIA GABRIELA? consilier local, UNGUREANU VERGINA? consilier local.Cazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competente (nu mai vechi de 30 de zile)Cazier fiscal al societatii eliberat de organele competente. Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele .Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezenta in original Persoane juridiceCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR)Persoane fiziceDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul sa aiba cifra de afaceri globala medie anuala din ultimii 3 ani de minim 2244209 lei fara TVApentru executia lucrarii .In cazul asocierilor, valoarea se refera la cifra de afaceri medie anuala a societatilor mixte, consortiilor sau asociatiilor., Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 ani (anii 2008, 2009 si anul 2010) inclusiv anexele, in copie simpla pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL, Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului ( eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original , copie legalizata sau copie conform cu originalulInformatii minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate : -au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate ;
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic ;, Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie in totalitate alucrarilor, in cuantum egal cu 1683157, 25 LEI, pentru75% din perioada ofertata de executie a acestora respectiv 3 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - minim un contract similarPrezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai lucrarilor executate , in original., prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 2244209, 67 lei fara TVA pentru executia lucrarii, Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi)., Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul, Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiiPrezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, 1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., 2. Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, inoriginal, care trebuie sa cuprinda: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - coordonator proiect (constructii civile);
- sef punct de lucru (constructii civile);
- un responsabil tehnic cu executia - Ofertantul are obligatia de a asigura Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de MDRT, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate pe intreaga durata de executie a lucrarii(in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), in acest sens prezentandu-se copie dupa autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de muncacu viza I.T.M. - se va permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca;, un responsabil CQ in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate; In ceea ce priveste CQ se va permite si se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire.- un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.In lista vor fi inscrise nominal personale de conducere si de executie care vor fi utilizate in cadrul acestui contract., 3. informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;4. Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora, Pentru asociere se va prezenta: Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei.Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere. Ofertantul trebuie sa detina certificare ISO 9001Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pctj (50 p) pt fact de eval ?Pretul ofertei?-P1 se acorda astfel: a)Pt cel mai scazut dintre preturi se acorda pctj max alocat fact de eval resp (50 puncte); b)Pt. celelalte preturi oferite pctj se acorda proportional: P1(n) = Pret 1min x 50 / Pret1 (n) P1(n) - pctj of pt fact de eval ?Pret?; Pr1 min - pr cel mai mic ofertat; Pr1 (n) - pret ofertat de op. ec. Pt. care se calcul pctj
Termen de executie
25
Descriere: Pctj (25 puncte) pt fact de eval ?Dur de exec a lucr?-D2 se acorda astfel: a) Pt cea mai scazuta dintre dur de exec se acorda pctj max alocat fact de eval resp (25 pct); b) Pt celelalte dur de exec oferite pctj se acorda proportional: D2(n) = Durata2min x 25 / Durata2 (n) D2(n) - pctj of pt fact de eval ?Dur de exec a lucr?; Dur2 min - cea mai mica dur de exec oferita; Dur2 (n) - dur de exec ofertata de op ec pt care se calc pctj Dur min de exec sub care of este consid neconf - 45 de zile. Dur de exec a lucr va fi temeinic justif de ofertant in of sa tehnica
3. Perioada de garantie a lucrarilor executate
25
Descriere: Pctj (25 puncte) pt ?Per de gar a lucr executate? ? D3: a)Per de gar min este de 48 luni b)Dur de gar nu va depasi dur de viata ca a obiectiv c)Pt of care prevede cea mai mare per de gar a lucr Exec se acorda pctj max alocat (25 pct); d)Pt celelalte oferte, pctj se acorda proport: D3(n) = Dur 3(n)x 25 puncte / Dur 3maxD3(n) - pctj of aferent fact de eval pt care se calc nr acordat de pct; Dur 3(n) - per de gar ofertata de op ec pt care se calc pctj; Dur 3max - cea mai mare per de gar ofertata in cadrul proc de atrib Pt intreg algor de calcul, dur de realiz se exprima in nr de zile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcare fisier atasat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 09:33