Achizitie publica - Achizitie lucrari constructie canton silvic Chilii - OS Roman - rest de executat si achizitie echipament de incalzire
Detaliu pentru invitatia numarul 339994
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339994/23.11.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari constructie canton silvic Chilii - OS Roman - rest de executat si achizitie echipament de incalzire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +40 2332116969, fax: +40 233212736
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +40 2332116969, fax: +40 233212736
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari constructie canton silvic Chilii - OS Roman - rest de executat si achizitie echipament de incalzire
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot nr.I - Achizitie lucrari constructie canton silvic Chilii - OS Roman - rest de executat conform listelor de cantitati din prezenta documentatieLot nr.II - Achizitie echipament de incalzire - o centrala termica
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 133.63 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (in acest caz pentru fiecare lot) este stabilit conform art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006. Cuantumul garantiei de participare este: lotul nr.I - lucrari constructie canton silvic Chilii - rest de executat - 2.362, 66 lei; lotul nr.II - echipament de incalzire - 300 lei.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.181, 33 lei (conform art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006) - lot nr.I. Pentru lotul nr.II - in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta nu va retine contestatorului din garantia de participare avand in vedere ca suma estimata maxima este sub pragul valoric de 63.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt cel mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Se va completa formularul nr.20 sau nr.21 - lot nr.I, sau formularul nr.37 sau nr.38 - lot nr.II, functie de cum prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conf.art.86 din HG 925 / 2006. C) Plata in numerar la casieria directiei silvice mai tarziu pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conf.art.86 din HG 925 / 2006. In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune dovada ca sunt I.M.M.(form.nr.3-lot nr.I;form.nr.27-lot nr.II.Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.
Garantie de buna executie
Autoritatea contractanta solicita garantie de buna executie doar pentru lotul nr.I - lucrari constructie canton silvic Chilii - rest de executat. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; prindepunerea la casierie sau daca partile convin, prin retineri succesive din facturi partiale, caz in care depunerea se face intr-un cont deschis la Trezoreria Statului in conformitate cu HG 1045 / 2011. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentatiei prevazute in Legea nr.346 / 2004 ) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% dincuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lotul nr.I - Lucrari constructie canton silvic Chilii ? O.S.Roman ? rest de executatOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 2 contracte de lucrari civile in valoare totala de minim 100.000 lei, fara TVA. Se vor completa si prezenta urmatoarele formulare: ?Declaratie privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani?; ?Experienta similara?., Lotul nr.I - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine utilajele necesare executarii contractului. Completarea formularului "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari". Prezentarea certificatului de autorizare pentru laborator de incercari propriu. In cazul in care nu exista laboratorde incercari propriu, se va prezenta un contract sau orice alt document, pentru efectuarea de incercari cu un laborator autorizat, precumsi certificatul de autorizare al acestuia., Lotul nr.I - Prezentarea de contracte / precontracte sau orice alt document / angajament pentru furnizare si transport betoane., Lotul nr.I-Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului de specialitate necesar indeplinirii contractului: a. inginer sef de santier;calificari: studii superioare constructii civile si industriale;experienta profesionala in calitate de inginer sef de santier pentru lucrari de constructii civile;b.responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale;calificari: studii superioare constructii civile si industriale si atestat valabil;se va prezenta formularul "Declaratie privind personalul de specialitate pentru executare contract".Pentru fiecare dintre expertii solicitati se vor prezenta: Cv ? ul?datat si semnat de catre expert;Declaratia de disponibilitate datata si semnata de catre expert;Diplome, atestate, autorizatii din care sa rezulte pregatirea profesionala necesara pozitiei pe care o va ocupa in contractContracte individuale de munca/de colaborare/ prestari servicii., Lotul nr.I-Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului de specialitate necesar indeplinirii contractului: c. responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii; calificare: studii superioare constructii civile si industriale; experienta profesionala: in calitate de responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru lucrari de constructii civile.d. responsabil tehnic cu executia pe lucrari de instalatii;calificari: studii superioare constructii civile si industriale si atestat valabil;se va prezenta formularul "Declaratie privind personalul de specialitate pentru executare contract".Pentru fiecare dintre expertii solicitati se vor prezenta: Cv ? ul?datat si semnat de catre expert;Declaratia de disponibilitate datata si semnata de catre expert;Diplome, atestate, autorizatii din care sa rezulte pregatirea profesionala necesara pozitiei pe care o va ocupa in contractContracte individuale de munca/de colaborare/ prestari servicii., Lotul nr.I - Prezentare formular ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personaluluiangajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani?., Lotul nr.I - Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului "Declaratieprivind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora". Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Lotul nr.I - Informatii privind asocierea. Completarea formularului ?Acord de asociere?. Incazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii., Lotul nr.II - Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului "Declaratieprivind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora". Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Lot nr.II - Informatii privind asocierea. Completarea formularului ?Acord de asociere?. Incazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 16:38