Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de amenajare camere tehnice


Detaliu pentru invitatia numarul 256275
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI HUNEDOARA
Cod de identificare fiscala: 4374342
Adresa: STRADA MIHAI EMINESCU NUMARUL 128-130, Deva
Telefon: 0254.21.28.52
Fax: 0254.22.79.54
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie lucrari de amenajare camere tehnice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitie lucrari de amenajare camere tehnice
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 08.06.2010 14:50
Data limita de depunere a ofertelor: 22.06.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara -Serviciul Logistic, str. Mihai Eminescunr.130, mun. Deva, jud. Hunedoara, tel. 0254-20.67.22 - int. 20.239, fax 0254-21.28.52
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.06.2010 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie Judetean Hunedoara -Serviciul Logistic, str. Mihai Eminescunr.130, mun. Deva, jud. Hunedoara.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 130, 584 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Certificate constatatoare din care sa rezulteîndeplinirea obligatiilor de plata ale impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetului local, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei, Oficiul National al Registrului Comertului în anul 2010, Bilantul contabil aferent anului 2009, Declaratia privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani, Declarate privind principalele lucrari din ultimii 5 ani, o recomandare, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Lista personalului responsabil care va fi angajat în cadrul contractului, Model declaratie subcontractanti, Documente de certificare a sistemului calitatii pentru ofertant.
Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer