Achizitie publica - Achizitie lucrari de constructii pentru proiectul ?Asfaltare drumuri de interes local din comuna Falciu, judetul Vaslui?
Detaliu pentru invitatia numarul 336473
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336473/01.10.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii pentru proiectul ?Asfaltare drumuri de interes local din comuna Falciu, judetul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FALCIUCod fiscal: 4540003, Adresa: FALCIU, JUD. VASLUI, Falciu, Telefon: 0235430254, Fax: 0235430361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FALCIU, JUD. VASLUI, Falciu, Romania, cod postal: 737245, telefon: +40 0235430254, fax: +40 0235430361, persoana de contact: VIOREL FORTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Falciu, judetul Vaslui, cod postal 737245
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii pentru proiectul ?Asfaltare drumuri de interes local din comuna Falciu, judetul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru proiectul de investitii: ?Asfaltare drumuri de interes local din comuna Falciu, judetul Vaslui?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 201, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareare o valoare de 284.000, 00 lei, fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;
- virament bancar in contul autoritatii contractante comuna Falciu RO22TREZ65721330250XXXXX deschis la Trezoreria Barlad, codul fiscal al autorita?ii contractante Comuna Falciu 4540003? se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii.- fila CEC in favoarea autorita?ii contractante confirmata (certificata) de catre banca emitenta .Dovada constituirii garan?iei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data ?i ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Intreprinderile mici ?i mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garan?ia de participare in conformitate cu art. 16. din Legea 346/2004 privind stimularea infiin?arii ?i dezvoltarea IMM. In cazul in care ofertantul depune Contesta?ie, iar CNSC respinge contesta?ia, AC va re?ine din garan?ia de participare sumele prevazute in conformitate cu art. 2781din OUG34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 89 si 90 din HG 925/2006 modificata si completata. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii ?i formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani;
- Cazier judiciar al operatorului economic (societa?ii) ?i Cazier judiciar al administratorului societa?ii ? in original.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii ?i formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;? in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare privind obliga?iile la fondul de mediu (datorii la Fondul de mediu care este componenta bugetara a bugetului general consolidat). Referitor la Certificatul de atestare privind obliga?iile la fondul de mediu, acesta s-a solicitat deoarece operatorii economici utilizatori de surse care genereaza emisii de poluan?i in atmosfera sunt obliga?i a declara ?i a plati taxa la Fondul de Mediu, in cuantumul ?i pentru substan?ele prevazute in anexa nr. 1 la Ordonan?a de Urgen?a a Guvernului nr. 196/2005, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare. Certificatul de atestare privind obliga?iile la fondul de mediu dovede?te lipsa obliga?iilor la componenta bugetara : ?Fondul de mediu? a bugetului general consolidat.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Moraru Neculai ? primar;
- Guzgan Marian - viceprimar;
- TANASE RODICA ? contabil;
- Creanga Titi - secretar comuna.Consilierii locali: Anghel Maria, Ambrosa Dorel, Bradu Ion, Chelaru Dorel, Damian Tinca, Guzgan Marian, Catana Stefan, Lupu Valentin, Modiga Victor, Racovita Ionica, Stafie Mihai, Ursu Elena, Vieru Mitrita, Voicu Valentin, Zaharia AngelaBugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie public se aproba de catre urmatoarele persoane: Primar ? NECULAI MORARU, avizat Secretar comuna ? TITI CREANGA, Contabil ? TANASE RODICA si consilierul desemnat in cadrul sedintei de Consiliu Local.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 4).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4211 (Rev. 2) ? Lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, valoarea, perioada in care au fost executate si daca s-au respectat normele profesionale din domeniu.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea a: minim un contract de lucrari (drumuri) finalizat, inso?it de proces verbal la terminarea lucrarilor, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul prezentei procedurii cu o lungime de cel pu?in 11, 5 km.Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 7 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani?., Continuare cerinta 1Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa la Formular 7 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Aceste liste trebuie sa fie insotite de: - copie dupa informatiile relevante din contract cu care se va face dovada experientei similare, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu men?iunea « conform cu originalul »;
- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor - copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu men?iunea « conform cu originalul ».Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 lei;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 lei;
- In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 lei., Cerinta 2Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului de executie lucrari (drumuri) la urmatoarele utilaje/ echipamente/instalatii: autobasculanta/autobetoniera/buldoexcavator cu picon/ incarcator frontal cu cupa/ placa vibrocompactoare/mai mecanic/ repartizator/finisor mixturi asfaltice/instala?ie de aplicare a emulsiilor bituminoase/vibrator de interior pentru elemente de beton armat/vibrocompactor cu cilindru lis/vibrocompactor pe pneuri/ autogreder / instalatie de preparare a mixturilor asfaltice/ instala?ie de preparare betoane ( fixa sau mobila), laborator de min. gradul II cu profile corespunzatoare pentru lucrari de infrastructura transport rutier., Continuare cerinta 2Dotarea tehnica minima solicitata va face dovada capabilita?ii de a executa lucrarile specifice domeniului de utilizare, la nivelul de calitate prescris de reglementarile tehnice in constructii, potrivit Legii 10/1995 ?i in condi?iile de securitate stabilite de Directiva 89/655/CEE, standardele na?ionale ?i europene. Ofertan?ii vor demonstra ca vor exploata dotarea tehnica minima prezentata , respectand prevederile Ordinului MLPAT 337/N/2000 (prevederi privind utilizarea ma?inilor ?i echipamentelor de construc?ii), publicat in B.C.13/2000. Pentru dotarea tehnica minima prezentata, se vor ata?a certificate de atestare, rapoarte de inspec?ie sau alte documente care atesta capabilitatea de a executa lucrarile specifice domeniului de utilizare, la nivelul de calitate prescris de reglementarile tehnice in construc?ii., Continuare cerinta 2Documentele de atestare vor fi emise de Organisme de inspec?ie independente (ISCIR, RAR-ITP, ICECON sau altele).Certificate atestare ?i/sau rapoarte inspec?ie ?i/sau alte documente de atestare, in copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?.Pentru mixturile asfaltice produse de sta?ia de preparare mixturi asfaltice prezentata in oferta ?i care se vor folosi in cadrul execu?iei lucrarilor supuse licita?iei, se va prezenta certificat de conformitate pentru produs. Atestarea conformita?ii mixturilor asfaltice trebuie facuta de un organism de certificare independent, conform prevederilor H.G. nr. 622/2004 privind stabilirea condi?iilor de introducere pe pia?a a produselor pentru construc?ii completata ?i modificata de H.G. nr.167/2012; prevederilor Regulamentului privind atestarea conformita?ii produselor pentru construc?ii - Anexa la Ordinul MTCT nr.1558/26.08.2004., Continuare cerinta 2Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu original?.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul va completa si depune in original formularul 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Continuare cerinta 2Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care sa ateste faptul ca utilajele prezentate in oferta fac parte din patrimoniul firmei sau ca acesta are drept de folosinta asupra lor. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, etc., trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, un angajament (Formular nr. 30) prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare., Continuare cerinta 2Se vor prezenta: dovada detinerii unui laborator de incercari gradul II sau contractul de colaborare incheiat intre ofertant si laboratorul respectiv si autorizatia laboratorului, care trebuie sa fie in vigoare la data deschiderii ofertelor - in copie conform cu originalul. Referitor la laborator, daca operatorul economic nu de?ine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite ?i prezentarea unui angajament ferm de sus?inere.Pentru statia de asfalt se va prezenta autorizatia de mediu in valabilitate. Autorizarea de la mediu pentru sta?ia de asfalt este solicitata avand in vedere Ordinul 1798 din 19 noiembrie 2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu., Cerinta 3: Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate necesar indeplinirii contractului de executie lucrari: - 1 manager proiect avand studii tehnice universitare sau echivalent cu specialitatea construc?ii drumuri;
- 1 sef santier avand studii tehnice universitare sau echivalent cu specialitatea construc?ii drumuri cu experienta generala in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de minim 5 ani;
- 1 sef punct de lucru avand studii tehnice universitare sau echivalent cu specialitatea construc?ii drumuri cu experienta generala in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de minim 5 ani;
- 1 responsabil tehnic cu executia - domeniul II ? Construc?ii rutiere, drumuri, piste de avia?ie, poduri, tunele ? se va prezentacertificat de atestare tehnico-profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate;, Continuare cerinta 3- 1 responsabil control tehnic de calitate, desemnat prin decizie interna, avand studii tehnice universitare sau echivalent cu specialitatea construc?ii drumuri;
- 1 Coordonator in materie de securitate ?i sanatate in munca(conform HG 300/2006);
- 1 Responsabil cu managementul protec?iei mediului pe toata perioada execu?iei lucrarilor., Continuare cerinta 3Operatorii economici ofertanti vor completa Formularul nr. 9 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - CV-uri datate si semnate in original (Formular 10);
- declaratii de disponibilitate semnate in original (Formular 11);
- declaratii privind contractele de servicii aflate in curs de derulare;
- copie lizibila conform cu originalul dupa diplome de studii din care sa reiasa specializarea solicitata pentru personalul de specialitate, copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul?;
- copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul? dupa certificatul de atestare ?i autoriza?ia tehnico-profesionala pentru responsabilul tehnic cu execu?ia., Continuare cerinta 3Ofertantul clasat pe primul loc va face dovada, prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca exper?ii ofertan?i, chiar daca sunt implica?i in alte proiecte, pot aloca timpul ?i resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza;Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CV-uri personalului propus pentru execu?ia contractului supus prezentei proceduri de achizi?ie publica.Atentie! Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Cerinta 4: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 12 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora si anexa alaturata;Lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare (formular nr. 13 ? Model acord de subcontractare)., Cerinta 5Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: ? situatiaeconomico-financiara: - informatii privind situatia economico?financiara;? capacitatea tehnica si/sau profesionala: - informatii privindcapacitatea tehnica;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii.- garantie de participare;
- modul de prezentare a propunerii tehnice;
-modul de prezentare a propunerii financiare., Continuare cerinta 5Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Formularului nr. 27 - ?Acord de asociere? in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?., Continuare cerinta 5Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca membrii asociatiei sunt responsabili pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Cerinta nr. 1Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificareDaca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementului mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 09:46