Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de constructii (Reabilitarea retelei de drumuri urbane si constructia pod nou) in cadrul proiectului Modernizare infrastructura publica urbana in Orasul Targu Lapus


Detaliu pentru invitatia numarul 331208
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TARGU LAPUS
Numar invitatie: 331208/05.07.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii (Reabilitarea retelei de drumuri urbane si constructia pod nou) in cadrul proiectului Modernizare infrastructura publica urbana in Orasul Targu Lapus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TARGU LAPUSCod fiscal: 3694861, Adresa: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Targu Lapus, Telefon: 0262/384465, 0788596287, Fax: 0262/385403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Targu Lapus, Romania, cod postal: 435600, telefon: +40 262384465, fax: +40 262385403, persoana de contact: FULOP CLAUDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Targu Lapus, Romania, cod postal: 435600, telefon: +40 262384465, fax: +40 262385403, etaj II cam.33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii (Reabilitarea retelei de drumuri urbane si constructia pod nou) in cadrul proiectului Modernizare infrastructura publica urbana in Orasul Targu Lapus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia vizeaza executarea lucrarilor aferente aferenta reabilitarii retelei de drumuri urbane si constructia pod nou, in conformitate cu cerintele prezentate in cadrul Caietului de Sarcini.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 073, 274.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare150.000 Lei. Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de primire ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO43 TREZ 4405 006X XX00 0037, Trezoreria Targu Lapus; 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In caz de virament bancar, confirmarea se face prin extras de cont al AC la data deschiderii ofertelor.Garantia de participare va fi executata partial, in conformitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. c) din OUG nr. 34/2006. Suma retinuta in favoarea AC in acest caz va fi de 8.867, 33 Lei. In caz de constituire a garantiei prin instrument bancar, clauza privind retinerea sumelor in confiormitate cu art. 278 1, alin. 1, lit. c) din OUG nr. 34/2006 trebuie sa fie inscrisa in cadrul acestuia in mod clar.Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere legalizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, pentru reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, acesta trebuie sa prezinte o declaratie conf. Formularului 6. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract - sau prin retineri succesive din platile intermediare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi in conformitate cu Art. 90 din H.G 925/2006, respectiv 1045/2011?
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind eligibilitatea conf Art. 180Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant (fiecare asociat) si (dupa caz) de tertul sustinator.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 2B ? Declaratie Conform Art 69^1 din OUG 34 / 2006 actualizata, Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant (fiecare asociat), subcontractorsi (dupa caz) de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: MITRU LESE PRIMARCLAUDIU FULOP COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICENECULINA CHIRA SECRETAR ORASELENA FARCAS COMPARTIMENT FINANCIAR CONTABILCORNELIU IACOB BIROU VENITURIADISOR POP COMPARTIMENT DISCIPLIONA IN CONSTRUCTIILESE RADU-CONSILIER LOCALGIURGIU DOREL-CONSILIER LOCALBUSECAN VASILE-CONSILIER LOCALPETRUT CATALIN-CONSILIER LOCALKRAUS VASILE-CONSILIER LOCALCUPSA DAN-CONSILIER LOCALLESE IOAN-CONSILIER LOCALTAMASALEXANDRU-CONSILIER LOCALBEL IOAN-CONSILIER LOCALMURESAN CLAUDIU-CONSILIER LOCALSANTA ALEXANDRU-CONSILIER LOCALBOZGAGABRIEL-CONSILIER LOCALNECHITA IOAN -CONSILIER LOCALPOP SORIN-CONSILIER LOCALMUNTEAN VICTOR-CONSILIER LOCALNEMETH ZOLTAN-CONSILIER LOCALREVNIC VASILE-CONSILIER LOCALFormularul 3B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Acest documnt trebuie prezentat de catre ofertant (fiecare asociat in parte). Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3C ? Declaratia privind calitatea de participant la proceduraAceasta va fi prezentata de catre ofertant (fiecare dintre asociati).Ofertantul va completa Formularul 2A ? Certificat de participare la procedura cu oferta independentaAceast certificat va fi semnat de ofertant / fiecare dintre membrii asocierii.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice astfel incat sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf. OMFP nr. 2618/2011)b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, astfel incat sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf. OMFP nr. 2618/2011).2. Persoanele juridice straine vor prezentaOrice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Documentele de mai sus trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 1. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate documentele ce vor fi prezentate in cadrul ofertei vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul in care documentele nu sunt semnate de reprezentatul legal, se va anexa Imputernicirea persoanei semnatare primita de la reprezentatul legal in acest sens.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economictrebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Toate documentele ce vor fi prezentate in cadrul ofertei vor fi semnate de catre reprezentantul legal desemnat in cadrul documentelor prezentate care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. In cazul in care documentele nu sunt semnate de reprezentatul legal, se va anexa Imputernicirea persoanei semnatare primita de la reprezentatul legal in acest sens.3.ONG / Persoane juridice non-profitCertificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata, si anume: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta) si Imputernicire (dupa caz)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiatitrebuie sa fie in valoare de minim 26.146.548, 84 Lei, reprezentand 200% din valoarea estimata a contractului.Ofertantii vor utiliza ratele de schimb valutare medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei ? www.bnr.roOperatorul economic are obligatia de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea de documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare (anexate formularului 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraOfertantul a executat cel putin o lucrare similara conform prevederilor art 9 lit.a din HG925/2006, in ultimii 5 aniOperatorul economictrebuie sa completeze Formularul 3D ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in iltimii 5 ani impreuna cu anexa la formular Fisa exeperientei similare pentru fiecare dintre contractele prezentate ca experienta similara.Fiecare Fisa de Experienta Similara va fi insotita de urmatoarele documente doveditoare: ? copii dupa informatiile relevante, din contractul respectiv, in indeplinirea cerintei;si / sau? copii dupa recomandari de la beneficiar sau angajatori / contractori principali, care sa contina datele suficiente necesare demonstrarii indeplinirii cerintei.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii Stadard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalentOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer