Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de constructii (Reabilitarea retelei de drumuri urbane) Autoritatea contractanta: Orasul Viseu de Sus


Detaliu pentru invitatia numarul 333300
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL VISEU DE SUS
Numar invitatie: 333300/07.08.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii (Reabilitarea retelei de drumuri urbane) Autoritatea contractanta: Orasul Viseu de Sus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL VISEU DE SUSCod fiscal: 3627641, Adresa: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Telefon: 0262353488, 0262352880, Fax: 0262352990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Viseu de Sus, Romania, cod postal: 435700, telefon: +40 0262352880, fax: +40 0262352990, persoana de contact: Andreica Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Viseu de Sus, Str.22 Decembrie, Nr. 19, Maramures, cod postal: 435700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii (Reabilitarea retelei de drumuri urbane) Autoritatea contractanta: Orasul Viseu de Sus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia vizeaza executarea lucrarilor aferente reabilitarii retelei de drumuri din Orasul Viseu de Sus in conformitate cu cerintele prezentate in cadrul Caietului de Sarcini.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 566, 583.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 150.000 Lei.Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: 1.prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO78TREZ44121070250XXXXX, Trezoreria Viseu de Sus, cod fiscal 3627641;2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare va fi executata partial, in conformitate cu art. 278 1, alin.1, lit.a) din OUG nr.34/2006.Suma retinuta in favoarea AutoritatiiC in acest caz va fi de 8816, 66 Lei.In caz de constituire a garantiei prin instrument bancar, clauza privind retinerea sumelor in confiormitate cuart. 278 1, alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006 trebuie sa fie inscrisa in cadrul acestuia in mod clar.Documentul de garantie de participare va fi prezentat in limba romana sau traducere legalizata, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul unei asocieri, documentul de garantie de participare va fi emis pentru si in numele Liderului Asocierii. In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, pentru reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, acesta trebuie sa prezinte o declaratie conf. Formularului 6. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare membru al asocierii.
Garantie de buna executie
Trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 10% din val.contractului fara TVA si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara sau de o soc. de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract-sau prin retineri succesive dinplatile intermediare.Mod.de constituire a garantiei va fi in conf.cu Art.90 din HG925/2006, resp.1045/2011: A.C are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie A.C are obligatia de a notifica pretentiile sale contractantului precizand obligatiile care nu au fost respectate si de a solicita indeplinirea acestora.Restituirea garantiei de bunaexecutie se va face in conf.cu prev.art.92 din HG 925/2006, cu modif.si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele ce vor fi prezentate in cadrul ofertei vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau similar (pentru persoane juridice straine). Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Completarea anexei se va face astfel incat informatiile sa fie complete si fara echivoc pentru a permite verificarea concordantei acestora cu documentele de confirmare care vor fi depuse ulterior la solicitarea autoritatii contractante. Atunci cand ofertantul uzeaza de dreptul susmentionat, acesta are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul depunerii ofertei individuale /ofertei comune/ sustinerii/subcontractarii, cerintele de calificare vor fi indeplinite conform prevederilor din Anexa 2*) din Ordinul nr.509/14.09.2011 al presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice privind formularea criteriilor de calificare si selectie Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta 1 - Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind eligibilitatea conf Art. 180. Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant (fiecare asociat) si (dupa caz) de tertul sustinator. Declaratiepe propria raspundere completata in conformitate cu Formular 2B ? Declaratie Conform Art 69^1 din OUG 34 / 2006 actualizata.Aceasta declaratie va fi prezentata de catre ofertant (fiecare asociat), subcontractor si (dupa caz) de tertul sustinator.Persoanele cu functii de deciziedin cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Coman-Primar, Ciolpan Grigore-Viceprimar, Cozma Stefan-secretar al orasului, Mihai Bocsok-Sef Serviciu Buget Finante, Andreica Adriana-Presedinte al comisiei, Tomoiaga Anca, Barany Oliver, Pop Diana, Gorzo Maria-membrii comisiei, Andreica Grigore, Andreica Vasile, Bumbuc Carmen, Ciolpan Alexa, Ciolpan Stefan, Covaza Aurel, Iusco Grigore, Nagy Teodor, Pascu Ilie, Pop Ilie, Sabau Ioan, Trifoi Alina, Ticala Vasile, Tiplea Nelu.Formularul 3B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Acest documnt trebuie prezentat de catre ofertant (fiecare asociat in parte).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Cerinta 2 ? Calitatea de participant la procedura-Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Aceasta va fi prezentata de catre ofertant (fiecare dintre asociati).Ofertantul va completa Formularul 2A ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Aceast certificat va fi semnat de ofertant / fiecare dintre membrii asocierii Cerinta 3 - Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, bugetul local si bugetul asigurarilor sociale.1. Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Certificat de atestare fiscala privind plata contributiilor la bugetul general de stat eliberat de Ministerul Finantelor Publice astfel incat sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf. OMFP nr. 2618/2011)b. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie, astfel incat sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conf. OMFP nr. 2618/2011).2. Persoanele juridice straine vor prezenta Orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari.Documentele de mai sus trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta 4 - Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale -1. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate documentele ce vor fi prezentate in cadrul ofertei vor fi semnate de catre reprezentantul legal asa cum este desemnat in Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. In cazul in care documentele nu sunt semnate de reprezentatul legal, se va anexaImputernicirea persoanei semnatare primita de la reprezentatul legal in acest sens.2. Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic trebuie sa depuna documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Toate documentele ce vor fi prezentate in cadrul ofertei vor fi semnate de catre reprezentantul legal desemnat in cadrul documentelor prezentate care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. In cazul in care documentelenu sunt semnate de reprezentatul legal, se va anexa Imputernicirea persoanei semnatare primita de la reprezentatul legal in acest sens.3. ONG / Persoane juridice non-profitCertificat emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia isi au sediul social, cu anexele respective, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate.Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata, si anume: Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta) si Imputernicire (dupa caz).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legal/ copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.Daca o asociere de operatori economicidepune o oferta sau o candidatura comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Ofertelecare trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab.de BNR?www.bnr.ro-pentruExercitiul financiar respectiv.Ofertantii care solicitareducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50%va prezenta o declaratie conform Anexei1 dinLg.346/2004din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM(Formularul6). In cazul unei asocieri fiecare membru trebuie sa se incadreze in categoria de IMM.Cerinta nr. 5-Cifra de afaceri, Continuare: Cerinta nr. 5 - Cifra de afaceri.Media cifrei de afaceri a ofertantului globala (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati trebuie sa fie in valoare de minim 25.133.166, 84 Lei, reprezentand200%din valoarea estimata a contractului., Cerinta nr. 6 ? Resurse financiareResursele financiare de care trebuie sa dispuna ofertantul pentru realizareacontractului trebuie sa demonstreze faptul ca ofertantul poate sustine investitia pentru o perioada de minim trei luni, conform graficului de executie fizic si valoric. Valoarea scrisorii sau a lichiditatilor disponibile este de minim 2.500.000 lei.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.9 - Lista dotarilor tehnice necesare pentru executia lucrarilor.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari in conformitate cu Metodologia de executie proprie, propusa prin Oferta tehnica.Ofertantul va atasa pentru fiecare utilaj, echipament, instalatie propusa documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului, Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta 7 - Experienta similaraOfertantul a executat in ultimii 5 ani cel putin 1 lucrare dusa la bun sfarsitcare sa fi avut ca obiect executia de lucrari de reabilitare/constructie de drumuri in valoare de 12.000.000 RON fara TVAconform art. 14 din Ordinul nr.509/ 28.09.2011 emis Presedintele ANRMAP.Se va prezenta in copie conforma cu originalul a contractului sau a unui extras din contract care sa contina informatii pertinente insotit de procesul verbal de receptie partiala a lucrarilor sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si a recomandarii semnata de beneficiar.In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii ., Cerinta nr.8 Resurse umane1.Personal de specialitate-1 sef de santier inginer sau subinginer-drumuri-poduri(CFDP)?experienta specifica de minim 3ani;
-1responsabil tehnic cu executia(RTE)atestat de organele competente in domeniul aferent contractului?drumuri;
-1responsabil cu controlul calitatii(CQ)atestat/numit de catre organele competente in domeniu aferent contractului drumuri;
-1responsabil cu protectia muncii.Se vor nominaliza persoanele diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Ofertele in care nu se vor nominaliza persoanele diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinse.Pentru toate persoanele nominalizate mai sus-vor prezenta urmatoarele documente: CV-urile?in original)si cu declaratie de disponibilitate?Formular D3;
-Diplome de studii-copie, Continuare Cerinta nr. 8-Contracte de munca vizate la ITM/altele, care sa dovedeasca relatiile de munca/civile in forma legaladintre ofertant/ asociat/ subcontractant pe de-o parte si persoanele nominalizate in posturile de mai sus.-atestate, legitimatii vizate la zi sau autorizatiile dupa caz ? copie ;
-angajament de participare, dupa caz conform art. 188 alin. 3 din OUG 34/20062.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 aniSe va prezenta o declaratie cu efectivele medii anuale ale pers. Angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani. Cerinta nr. 10 ? Standard de asigurare a managementului calitatii serviciilor, tip ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca estecertificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a(ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu., Cerinta nr. 11 ? Standard de protectie a mediului, tip ISO 14001 sau echivalentOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cuStandardul de protectie a mediului ? ISO 14001 sau echivalent (standardetranspuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organismindependent, acreditat in domeniu.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul financiar se calculeaza astfel: a)Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 60 puncte;b)Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza cu formula: Pn = (Pret minim / Pretn ) x60puncte; unde: Pn ? punctajul financiar pentru oferta n;Pretn ? pretul ofertei n;Pret minim? cel mai mic pret dintre toate ofertele
Perioada de garantie a lucrarilor
40
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor ? 40 puncte;a) Oferta care va include cea mai lunga perioada de garantie ofertata, va primi punctajul maxim ? 40 puncte;b) Pentru celelalte oferte, punctajul se va calcula conform formulei: Pt. oferta n = (perioada garantie oferta n / perioada maxima de garantie ofertata) x 40 puncte. Sub perioada minima de garantie de 2 ani ofertele vor fi declarate neconforme, iar peste perioada max. de garantie acceptata (de 5 ani), ofertele nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 17:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer