Achizitie publica - Achizitie Lucrari de constructii si instalatii pentru sistem de incalzire care fol. energia solara
Detaliu pentru invitatia numarul 245518
ORASUL HIRLAU (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI HIRLAU)
Cod de identificare fiscala: 4541190
Adresa: Str. Musatini, nr. 5, Harlau
Telefon: 0232 720412
Fax:
Denumire invitatie: Achizitie Lucrari de constructii si instalatii pentru sistem de incalzire care fol. energia solara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitia lucrarilor de constructii si instalatii pentru realizarea investitiei ?Completarea sistemului de incalzire clasic cu sistemul care utilizeaza energia solara la Spitalul Orasenesc Hirlau, situat in Orasul Hirlau, judetul Iasi?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.03.2010 16:10
Data limita de depunere a ofertelor: 07.04.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Orasul Hirlau, jud. Iasi, str. Musatini nr.1, Primaria Orasului Hirlau, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.04.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Hirlau, jud. Iasi, str. Musatini nr.1, Primaria Orasului Hirlau,
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 409, 853 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Sit. personala a ofertantului: Decl. privind eligibilit, Decl. privind neîncad. în prev. art. 181;Capacit. de exercit. a activit. profes.: Certif.const. emis de ORC. Sit. ec.-fin.: - Fisa de inf. gen. cu decl. cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani; Bilanturile contabile pe ultimii 3 anicu cond. ca rez. financiare sa fie pozitive, (80% din total cifrei de afaceri sa fie este realizat din activit aferente grupei CAEN ? 4322); Capacit. tehnica si/sau prof.: Decl. privind lista princip. lucrari executateîn ultimii 5 ani, cu anexa - cel putin o lucrare de acelasi tip si complexitate finalizata, cu o valoare de cel putin, 409.853 lei si o recomandare de la beneficiarul lucrarii, Decl. priv. efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere si anexa acestuia, Se vor prezenta CV-urile pT. persoanele implicate în desf. contractului, precum si dovada atestarii personalului pentru montajul, punerea in functiune si service-ul echipam. de la producator.
Documentatia de atribuire este publicata în SEAP, cu exceptia planselor care vor fi ridicate de la sediul autoritatii contractante.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
35
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
30
Descriere: Componenta tehnica
Durata de executie
35
Descriere: Componenta tehnica