Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de constructii suplimentare aferente Lotului 1: ?Modernizare drum comunal, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt? si Lotului 2: ?Reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul a


Detaliu pentru invitatia numarul 335637
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)
Numar invitatie: 335637/18.09.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii suplimentare aferente Lotului 1: ?Modernizare drum comunal, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt? si Lotului 2: ?Reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floarea Reginei?, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt? din cadrul proiectului de investitii ?Modernizare drum comunal, construire centru de zi pentru copii, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)Cod fiscal: 2614406, Adresa: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Telefon: 0233255773, Fax: 0233255712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Romania, cod postal: 617060, telefon: +40 0233255773, fax: +40 0233255712, persoana de contact: MARCELA-VIRGINIA ONIGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bicaz Chei, BICAZ CHEI , NEAMT, Romania, cod postal: 617060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii suplimentare aferente Lotului 1: ?Modernizare drum comunal, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt? si Lotului 2: ?Reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floarea Reginei?, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt? din cadrul proiectului de investitii ?Modernizare drum comunal, construire centru de zi pentru copii, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare de constructii ale proiectului de investitii ?Modernizare drum comunal, construire centru de zi pentru copii, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floarea Reginei? si achizitie utilaj pentru intretinerea drumurilor, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?: Lotul 1 ? lucrari suplimentare de constructii pentru ?Modernizare drum comunal, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?;Lotul 2 ? lucrari suplimentare de constructii pentru ?Reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floarea Reginei?, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 743, 913.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare are o valoare totala de 14.878 lei, din care pentru LOT 1 in valoare de 11.282 lei, LOT 2 in valoare de 3.596 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, care se prezinta in original si va fi anexat/atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO39TREZ4945006XXX000059, deschis la Trezoreria Bicaz;d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 aliniatul 1 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
Val. Gar. de buna exec.(GBE)este de 10% din val.contract.fara TVA.GBE se const.pintr-un instrum.de garant.emis in cond.lg.de o soc.bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa a cont.conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modif.si compl.Modul de constit.a GBE: a) scris.de garantie de buna exec.b) instrum.de garant.emis in cond.lg.de o societ.de asig.se prez.in orig.c) ret.succesive din sumele dat.pt.fact.part.In acest caz are oblig.de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul org.fiscal competent in administ.acestuia un cont de disp.distinct la disp. autorit.contract.Suma initiala care se dep.de catre cont.in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret.cont.Pe parc.indepl.cont.aut.contract.urmeaza sa alim.acest cont prin ret.succ.din sumele dat.si cuv.contract.pana la conc.sumei stab.drept GBE in doc.de atrib.Restit.GBE conf.art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modif.si compl.Pentru IMM-uri se va tine cont lg.346/2004, art. 16 alin (2) .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii ?i formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: -Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.-Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii ?i formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: -Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.-Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Oniga Ghiorghe ? primar;
-Birsan Mihai ? viceprimar;
-Chindea Gina ? consilier contabilitate;
-Pantir Toderica- secretar.Consilierii locali cu func?ii in comisia tehnico-economica a primariei comunei Bicaz Chei: Soponari Dorian, Dandu Emil, Moldovan Emil.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 3 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Ofertantul trebuie sa faca dovada inregistrarii unei cifre medii de afaceri globala in ultimii 3 ani in valoare de: -min1.128.215, 00 lei ? pentru lotul I-min 359.612, 00 lei ? pentru lotul IIPentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala din ultimul an.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: -in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
-in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
-In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron.Se va completa si de va depune, in original, Formularul nr. 5 ?Informatii generale? si Anexa 5Adin sectiunea Formulare.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr.6 - Declaratie IMM., Continuare cerinta nr.1Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociatiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte fisa de Informatii generale si de Identificare financiara cat si copii ale bilanturilor contabile;Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, Continuare cerinta nr.1Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Continuare cerinta nr.1Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Formular nr. 32 Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici. Prezentarea formularului nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic pentru persoana care asigura sus?inerea ofertantului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici trebuie sa faca dovada a: -minim 1 contract de lucrari de constructii similare (lucrari de protectie a malurilor) cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, contract de lucrari finalizat, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 564.100 lei, fara TVA pentru lotul I;
-minim 1 contract de lucrari de constructii similare (reabilitari constructii activitati de cultura) cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, contract de lucrari finalizat, a carui valoare sa fie cel putin egala cu 179.806 lei, fara TVA pentru lotul II.Ofertantul va completa si va depune in original ? Formularul 7 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?., Continuare cerinta nr.1Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa la Formular 7 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Aceste liste trebuie sa fie insotite de: -copie dupa informatile relevante din contract cu care se va face dovada experientei similare;
-copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
-documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: -in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
-in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
-In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron., Cerinta 2: Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa capacitatea tehnica a acestora.Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului de executie lucrari de constructii rutiere la urmatoarele utilaje/ echipamente/instalatii: -statie de betoane - 1 buc;
-excavator ? 1 buc;
-buldoexcavator - 1 buc;
-cilindru compactoare ? 1 buc;
-buldozer ? 1 buc;
-autobasculanta ? 1 buc;
-incarcator frontal ? 1 buc;
-autobetoniera ? 1 buc;
-autogreder? 1 buc;
-laborator de min. gradul II cu profile corespunzatoare;
-1 automacara;Pentru statia de betoane, se vor prezenta autorizatie de mediu in valabilitate si certificate de atestare. Autorizarea de la mediu pentru statia de betoane este solicitata avand in vedere Ordinul 1798 din 19 noiembrie 2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu., Continuare cerinta nr.2Atestarea conformita?ii statiei de betoane trebuie facuta de un organism de certificare independent, conform prevederilor H.G. nr. 622/2004 privind stabilirea condi?iilor de introducere pe pia?a a produselor pentru construc?ii completata ?i modificata de H.G. nr.167/2012; prevederilor Regulamentului privind atestarea conformita?ii produselor pentru construc?ii - Anexa la Ordinul MTCT nr.1558/26.08.2004.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care sa ateste faptul ca utilajele prezentate in oferta fac parte din patrimoniul firmei sau ca acesta are drept de folosinta asupra lor., Continuare cerinta nr.2Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau angajament ferm de sustinere (Formular nr. 33) prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Ofertantul va completa si depune in original formularul 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare precum si o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa capacitatea tehnica a acestora., Continuare cerinta nr.2Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/ laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de incjiriere/comodat etc se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punrii la dispozitie.Se vor prezenta: dovada detinerii unui laborator de incercari gradul II sau contractul de colaborare incheiat intre ofertant si laboratorul respectiv si autorizatia laboratorului, care trebuie sa fie in vigoare la data deschiderii ofertelor - in copie conform cu originalul., Cerinta nr.3Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru lucrarile de constructie.Pentru lotul 1 - ?Modernizare drum comunal, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?: -1 sef santier inginer hidrotehnic; Conditii solicitate: -studii superioare de lunga durata cu specializarea inginer hidrotehnic;
-minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul lucrarilor de constructii hidrotehnice;
-1 Responsabil Tehnic Executie in domeniul constructii edilitare si de gospodarie comunala; Conditii solicitate: -certificat de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul hidrotehnic; Conditii solicitate: -studii superioare de lunga durata cu specializarea in domeniul constructii., Continuare cerinta nr.3Pentru lotul 2 ?Reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floarea Reginei?: -1 sef santier inginer constructii civile; Conditii solicitate: -studii superioare de lunga durata cu specializarea inginer specialitatea constructii civile si industriale;
-minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul constructii civile si industriale;
-1 Responsabil Tehnic Executie in domeniul constructii civile; Conditii solicitate: -certificat de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate;
-1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile;, Continuare cerinta nr.3Conditii solicitate: -studii superioare de lunga durata cu specializarea inginer constructii civile si industriale.-1 inginer instalatii; Conditii soliciate: -studii superioare de lunga durata cu specializarea inginer instalatii;
-minim 5 ani experienta profesionala cu specializarea inginer instalatii.Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: -CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;
-declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;, Continuare cerinta nr.3-declaratie privind contractele de servicii aflate curs de derulare;
-diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului;
-certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru persoanele cu calitatea de responsabil tehnic cu executia;
-decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.Operatorii economici ofertanti vor completa Formularul nr. 9 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?., Continuare cerinta nr.3Ofertantul clasat pe primul loc va face dovada, prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca exper?ii ofertan?i, chiar daca sunt implica?i in alte proiecte, pot aloca timpul ?i resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza;Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CV-uri personalului propus pentru execu?ia contractului supus prezentei proceduri de achizi?ie publica.Atentie! Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Informatii privind subcontractantiiCerinta 1Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 13 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora si anexa alaturata;Lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare (Formular nr. 13) insotite de acordurile de subcontractare formular nr. 12 ? Model acord de subcontractare)., Informatii privind subcontractantiiCerinta 2Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: ? situatiaeconomico-financiara: - informatii privind situatia economico?financiara;? capacitatea tehnica si/sau profesionala: - informatii privindcapacitatea tehnica;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii.? garantie de participare;? modul de prezentare a propunerii tehnice;? modul de prezentare a propunerii financiare.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-, Continuare cerinta nr.2completarea Formularului nr. 15 - ?Acord de asociere? in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca membrii asociatiei sunt responsabili pentru indeplinirea contractului., Continuare cerinta nr.2Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractuluiOfertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. Cerinta 1Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta 2Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, aferent tuturor domeniilor necesare indeplinirii contractului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie al lucrarilor
40
Descriere: Termenul minim de executie a lucrarilor sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 1 luna , iar termenul maxim de executie a lucrarilor nu poate depasi 3 luni calendaristice.Orice oferta care depaseste acest termen va fi declarata neconforma.Formula : Ptermen maxim =(termen minim/termen oferta x)*40
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer