Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de constructii suplimentare aferente Lotului 1 ?Modernizare drumuri in comuna Rediu, judetul Neamt? si Lotului 2 ?Construire gradinita cu program normal? si ?Reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii t


Detaliu pentru invitatia numarul 340372
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Rediu (Consiliul local Rediu)
Numar invitatie: 340372/29.11.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii suplimentare aferente Lotului 1 ?Modernizare drumuri in comuna Rediu, judetul Neamt? si Lotului 2 ?Construire gradinita cu program normal? si ?Reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale, comuna Rediu, judetul Neamt? din cadrul proiectului integrat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Rediu (Consiliul local Rediu)Cod fiscal: 2613117, Adresa: sat Rediu, comuna Rediu, judetul Neamt, Rediu, Telefon: 0233299021, Fax: 0233299021
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Rediu, comuna Rediu, judetul Neamt, Rediu, Romania, cod postal: 617380, telefon: +40 233299021, fax: +40 233299021, persoana de contact: Motfolea Vasile
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Rediu, comuna Rediu, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii suplimentare aferente Lotului 1 ?Modernizare drumuri in comuna Rediu, judetul Neamt? si Lotului 2 ?Construire gradinita cu program normal? si ?Reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale, comuna Rediu, judetul Neamt? din cadrul proiectului integrat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari suplimentare de constructii aferente Lotului 1 ?Modernizare drumuri in comuna Rediu, judetul Neamt? si Lotului 2 ?Construire gradinita cu program normal? si ?Reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale, comuna Rediu, judetul Neamt? din cadrul proiectului de investitii ?Modernizare drumuri, construire gradinita cu program normal, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansambluri artistice recunoscute, comuna Rediu, judetul Neamt?.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 889, 842.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareare o valoare de 17.796 lei fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei, din care: 15.194 lei pentru Lotul 1; 2.602 lei pentru Lotul 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original; un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original; virament bancar in contul autoritatii contractante RO89TREZ4915006XXX008560 deschis la Trezoreria Neamt; se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile inaintea depunerii ofertelor conform comunicatului emis de BNR . In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
GBE este de 5% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata si se constituie prin: a)scrisoare de garantie de buna executie; b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original; c)retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: ? Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.? Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;? nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;? in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;? a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;? prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelorofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Motfolea Vasile ? primar;
- Urda Toader? viceprimar;
- Valerica Mihaela Ciolan ? contabil.Consilieri locali: - Abordeoaiei Neculai;
- Aftanase Neculai;
- Barcan Constantin;
- Bordea Radu - Ion;
- Brais Vasile;
- Bursuc Ioan;
- Ciangu Ionut;
- Dorneanu Mitrel;
- Pavel Danut;
- Pisaltu Gheorghe ? Sorin;
- Tanase Ion;
- Zavate Vasile;
- Zanoaga Gheorghe.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 4 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: ? prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codurilor CAEN4120- Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale si 4211 - Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor, sau echivalentul acestuia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (Cifra de afaceri)Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani, care trebuie sa fie de: minim 1.519.000 lei pentru Lotul 1, minim 260.000 lei pentru Lotul 2.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala din ultimul an.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii).Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron., Continuare cerinta 1In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale si Identificare financiara cat si copii ale bilanturilor contabile.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin. (3) lit. a) in OUG nr 34/2006.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei similare prin prezentarea a: - minim 1 contract de lucrari de construc?ii similare (drumuri) cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, contract de lucrari finalizat, cu o valoare cel putin egala cu 759.000 lei fara TVA ? pentru lotul 1;
- maxim 2 contracte de lucrari de constructii similare (lucrari de constructii civile) cu cele care fac obiectul prezentei proceduri contracte de lucrari finalizate, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 130.000 lei fara TVA ? pentru lotul 2;, Continuare cerinta 1- sau prezentarea unui singur contract de lucrari de construc?ii similare (drumuri si lucrari de constructii civile) cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, contract de lucrari finalizat, cu o valoare cel putin egala cu 889.000 lei fara TVA pentru lotul 1 si lotul 2 din care 759.000 lei fara TVA pentru lotul 1 si 130.000 lei fara TVA pentru lotul 2. In cazul in care din contractul prezentat nu reiese valoarea pe categorii de lucrari se vor prezenta documente doveditoare care sa ateste valoarea contractului pentru fiecare categorie de lucrari (lucrari de drumuri, lucrari de constructii civile)., Continuare cerinta 1Pentru contractul/contractele prezentate ce experienta similarain Anexa la Formularul 7 se vor prezenta: - certificate de buna garantie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin.(3) lit. a);
- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: -in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
-in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
-in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Pentru lotul I, ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului de executie lucrari de drumuri la urmatoarele utilaje: - perie mecanica -1 buc.;
- masina de emulsie - 1 buc.;
- incarcator frontal ? 1buc.;
- autograder ? 1 buc.;
- cilindru compactor ? 1 buc.;
- buldoexcavator ? 1 buc;
- buldozer ? 1 buc.;
- autobetoniera ? 1 buc.;
- autobasculanta cu licenta de transport ? 1 buc.;
- automacara ? 1 buc.;
- statie preparare mixturi asfaltice cu autorizare de la mediu ? 1 buc.;
- statie de beton cu autorizatie de la mediu ? 1 buc.;
- statie de sortare- concasare cu autorizatie de la mediu valabila ? 1 buc.;
- laborator autorizat grad II;
- repartizator ? finisor ? 1 buc., Continuare cerinta 2Pentru lotul II, ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului de executie lucrari de constructii civile la urmatoarele utilaje: - 1 excavator;
- 1 buldozer;
- 1 betoniera;
- 1 autovehicul tip basculanta.Pentru statia de betoane, se vor prezenta autorizatie de mediu in valabilitate si certificate de atestare. Autorizarea de la mediu pentru sta?ia de betoane este solicitata avand in vedere Ordinul 1798 din 19 noiembrie 2007 pentru aprobarea Procedurii de emitere a autorizatiei de mediu., Continuare cerinta 2Atestarea conformita?ii statiei de betoane trebuie facuta de un organism de certificare independent, conform prevederilor H.G. nr. 622/2004 privind stabilirea conditiilor de introducere pe pia?a a produselor pentru construc?ii completata ?i modificata de H.G. nr.167/2012; prevederilor Regulamentului privind atestarea conformita?ii produselor pentru construc?ii - Anexa la Ordinul MTCT nr.1558/26.08.2004.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care sa ateste faptul ca utilajele prezentate in oferta fac parte din patrimoniul firmei sau ca acesta are drept de folosinta asupra lor., Continuare cerinta 2Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau angajament ferm de sustinere (Formular nr. 27) prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc. trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, comodat, un angajament.Se vor prezenta: dovada detinerii unui laborator de incercari gradul II sau contractul de colaborare incheiat intre ofertant si laboratorul respectiv si autorizatia laboratorului, care trebuie sa fie in vigoare la data depunerii ofertelor - in copie conform cu originalul., Continuare cerinta 2Referitor la laborator, daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul econonic in vederea derularii contractului)Cerinte obligatorii pentru lucrarile de executie: Lotul I - Modernizare drumuri in comuna Rediu, judetul NeamtSe va face dovada asigurarii personalului de specialitate: - 1 sef santier ? inginer cu experienta generala de minim 3 ani;
- 1 responsabil tehnic cu executia, cu certificat de atestare tehnico-profesionala si legitimatie in valabilitate in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri.- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, inginer in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri., Continuare cerinta 3Lotul II - Construire gradinita cu program normal in sat Rediu, reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale, comuna Rediu, judetul Neamt.Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate: - 1 sef santier ? inginer cu experienta generala de minim 3 ani;
- 1 responsabil tehnic cu executia, cu certificat de atestare tehnico-profesionala si legitimatie in valabilitate in domeniul constructii civile si industriale;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, inginer in domeniul constructii civile si industriale;
- 1 inginer instalatii cu experienta specifica de minim 2 ani in domeniu., Continuare cerinta 3Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;
- declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;
- diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului;
- certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, pentru persoanele cu calitatea de responsabil tehnic cu executia;
- decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii., Continuare cerinta 3Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.In etapa de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta va transmite in scris ofertantilor o solicitare pentru prezentarea de documente care sa ateste/demonstreze experienta prezentata in CV-urile personalului propus pentru executia contractului supus prezentei proceduri de achizitie publica (Ca exemple pentru documentele edificatoare men?ionam: copii dupa par?ile relevante din contractul/ele de munca vizate de ITM ?i/sau din cartea de munca ?i/sau contract de colaborare in cazul persoana fizica autorizata ?i pentru persoanele care nu sunt angaja?i permanen?i ai firmei, ?i/sau decizii interne de numire a persoanelor pe diferite func?ii etc..)., Cerinta 4Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conform cu Formularul nr. 30.Lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare., Cerinta 5Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: ? situatiaeconomico-financiara: - informatii privind situatia economico?financiara;? capacitatea tehnica si/sau profesionala: - informatii privindcapacitatea tehnica;
- informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii.? garantie de participare;? modul de prezentare a propunerii tehnice;? modul de prezentare a propunerii financiare., Continuare cerinta 5Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Formularului nr. 24 - ?Acord de asociere? in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, doar daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementului mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer