Achizitie publica - Achizitie lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie ?Infiintare retea de apa si canalizare, asfaltare drumuri si conservarea mostenirii culturale in comuna Osesti, judetul Vaslui
Detaliu pentru invitatia numarul 331210
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331210/05.07.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie ?Infiintare retea de apa si canalizare, asfaltare drumuri si conservarea mostenirii culturale in comuna Osesti, judetul Vaslui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OSESTI (PRIMARIA)Cod fiscal: 3337656, Adresa: SAT OSESTI COMUNA OSESTI JUDETUL VASLUI, Osesti, Telefon: 0235346317, Fax: 0235346319
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT OSESTI COMUNA OSESTI JUDETUL VASLUI, Osesti, Romania, cod postal: 737390, telefon: +40 0235346317, fax: +40 0235346319, persoana de contact: LEFTER GRIGORE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SAT OSESTI COMUNA OSESTI JUDETUL VASLUI, Osesti, Romania, cod postal: 737390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii suplimentare in cadrul obiectivului de investitie ?Infiintare retea de apa si canalizare, asfaltare drumuri si conservarea mostenirii culturale in comuna Osesti, judetul Vaslui
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Alimentare cu apa Localitatea Osesti, comuna Osesti, judetul Vaslui? si ?Sistem de canalizare si statie de epurare ape uzate in comuna Osesti, judetul Vaslui? din cadrul investitiei ?Infiintare retea de apa si canalizare, asfaltare drumuri si conservarea mostenirii culturale in comuna Osesti, judetul Vaslui?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 444 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in valoare de: - 2.800 lei pentru Lotul I;
- 5.200 lei pentru Lotul II.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare este de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;
- virament bancar in contul autoritatii contractante RO41TREZ65921360250XXXXX deschis la Trezoreria Negresti ? se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii;
- in numerar, la casieria autoritatii contractante, in cazul in care valoarea garantiei de participare esteIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitasi necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: -Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.-Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: -Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.-Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.-Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.-Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Lefter Grigore ? primar comuna Osesti;
-Alexandroaie Didi ? viceprimar comuna Osesti;
-Zahariuc Emilia ? contabil comuna Osesti.Aporcaritei Gheorghe ? Consilier C.L. OsestiAruxandrei Iustin-Calin ? Consilier C.L. OsestiChelaru Ion ? Consilier C.L. OsestiIrimia Ioana-Vali ? Consilier C.L. OsestiIlascu Daniel-Dumitru ? Consilier C.L. OsestiLupu Mihai ? Consilier C.L. OsestiMachidon Stefan-Catalin ? Consilier C.L. OsestiMarin Constantin ? Consilier C.L. OsestiMarcu Florin ? Consilier C.L. OsestiMititelu Costachi ? Consilier C.L. OsestiPopitanu Ianovici ? Consilier C.L. OsestiRusu Romica ? Consilier C.L. OsestiModalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 3). Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.-Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa desfasoare activitati economice de tipul celor supuse prezentei proceduri de achizitie.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
- minim 525.000 lei pentru Lotul II.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala din ultimul an.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: -in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
-in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Continuare 1 cerinta personal : -copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de ITM si/sau din cartea de munca si/sau contract de colaborare in cazul persoana fizica autorizata din care sa reiasa experienta in domeniu solicitata pentru personalul solicitat;
-copii dupa partile relevante din contractele de colaborare pentru persoanele care nu sunt angajati permanenti ai firmei;
-diplome de studii din care sa reiasa specializarea solicitata pentru personalul de specialitate, copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul?;
-copii decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.Pentru responsabilul cu verificarea calitatii se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta certificatul de atestare tehnico-profesionala in termen de valabilitate., continuare 2 cerinta Presonal : Pentru persoanele propuse a ocupa celelalte posturi, experienta va fi calculata pe baza datelor din cartile de munca respectiv contracte de munca.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Atentie!CV-urile si declaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnatura in original.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., Experienta similaraCerinta 1Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, valoarea, perioada in care au fost executate si daca s-au respectat normele profesionale din domeniu.Operatorii economici trebuie sa prezinte: - cel putin 1 contract de lucrari receptionate insotit de proces verbal la terminarea lucrarilor, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii in valoare de minim 140.000 lei, fara TVA- pentru lotul I;
- cel putin 1 contract de lucrari receptionate insotit de proces verbal la terminarea lucrarilor, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii in valoare de minim 262.000 lei, fara TVA- pentru lotul II;Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: -in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
-in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
-in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron., UtilajPentru lotul I ofertantul, sau dupa caz tertul sustinator trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului de executie lucrari de constructii la urmatoarele utilaje/ echipamente/instalatii: -1 buldoexcavator;
-1 aparat de sudura in polietilena;
-1 automacara.Ofertantul va completa si va depune in original Formularul nr. 8 ? ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? din sectiunea formulare.Pentru lotul II ofertantul va completa si va depune in original Formularul nr. 8 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? din sectiunea formulare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., PersonalPentru lotul I se va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru lucrarile de executie: -1 responsabil tehnic cu executia;
-1 sef de santier cu specializarea constructii edilitare, minim 3 ani experienta generala in domeniul de activitate;
-1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii;
-1 instalator, minim 3 ani experienta in domeniul de activitate.Pentru lotul II se va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru lucrarile de executie: -1 sef de santier cu specializarea constructii edilitare, minim 3 ani experienta generala in domeniul de activitate.Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: -CV-uri datate si semnate in original (Formular 28);
-declaratii de disponibilitate semnate in original (Formular 10); Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, doar daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementului mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie a lucrarilor (Ptermen executie)
50
Descriere: P termen executie = (termen minim/termen Ofertax ) x 50 Durata maxima de executie a lucrarilor acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 60 zile calendaristice. Durata minima de executie a lucrarilor sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 30 zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentele sunt atasate prezentei Invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pen)
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 08:52