Achizitie publica - Achizitie lucrari de constructii suplimentare pentru: LOT I ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, sat Magazia, com. Cracaoani, jud. Neamt?; LOT II ?Modernizare drum comunal: DC 164, Cracaoani ? Magazia km 0+000-5+000 com. Cracao
Detaliu pentru invitatia numarul 352360
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352360/08.08.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii suplimentare pentru: LOT I ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, sat Magazia, com. Cracaoani, jud. Neamt?; LOT II ?Modernizare drum comunal: DC 164, Cracaoani ? Magazia km 0+000-5+000 com. Cracaoani, jud. Neamt?; LOT III ?Reabilitare camin cultural si amenajare atelier sculptura traditionala, in com. Cracaoani, jud. Neamt?; LOT IV ?Infiintare centru de asistenta dupa programul Scolar ? School after School ? sat Cracaoani, com. Cracaoani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CracaoaniCod fiscal: 2614163, Adresa: sat Cracaul Negru, comuna Cracaoani, Cracaoani, Telefon: 0233246009, Fax: 0233246009
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Cracaul Negru, comuna Cracaoani, Cracaoani, Romania, cod postal: 617145, telefon: +04 0233246009, fax: +04 0233246009, persoana de contact: Vasile Andrisoaia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sat Cracaoani , comuna Cracaoani, Cracaoani, Romania, cod postal: 617145, telefon: +04 0233246009, fax: +04 0233246009, persoana de contact: Zamfir Petre
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de constructii suplimentare pentru: LOT I ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, sat Magazia, com. Cracaoani, jud. Neamt?; LOT II ?Modernizare drum comunal: DC 164, Cracaoani ? Magazia km 0+000-5+000 com. Cracaoani, jud. Neamt?; LOT III ?Reabilitare camin cultural si amenajare atelier sculptura traditionala, in com. Cracaoani, jud. Neamt?; LOT IV ?Infiintare centru de asistenta dupa programul Scolar ? School after School ? sat Cracaoani, com. Cracaoani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul va cuprinde lucrari suplimentare ce necesita a fi realizate pentru actiunile: -LOT I ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, sat Magazia, comuna Cracaoani, jud. Neamt?;
-LOT II ?Modernizare drum comunal: DC 164, Cracaoani ? Magazia km 0+000-5+000 comuna Cracaoani, jud. Neamt?;
-LOT III ?Reabilitare camin cultural si amenajare atelier sculptura traditionala, in comuna Cracaoani, jud. Neamt?;
-LOT IV ?Infiintare centru de asistenta dupa programul Scolar ? School after School ? sat Cracaoani, comuna Cracaoani, jud. Neamt?.din cadrul proiectului integrat ?Infiintare retele alimentare cu apa, sat Magazia, Comuna Cracaoani?, ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, Sat Magazia, Comuna Cracaoani?, "Modernizare drum comunal: DC 164, Cracaoani ? Magazia km 0+000-5+000 comuna Cracaoani, jud. Neamt", "Reabilitare camin cultural si amenajare atelier sculptura traditionala, in comuna Cracaoani, jud. Neamt", "Infiintare centru de asistenta dupa programul Scolar ? School after School ? Sat Cracaoani, Comuna Cracaoani?.Valoarea estimata a investitiei este de 454.126, 34 lei fara TVA, din care: -227.480, 71 lei fara TVA - LOT I ?Infiintare retele canalizare apa menajera si statie de epurare, sa Magazia, comuna Cracaoani?;
-211.264, 69 lei fara TVA ? LOT II ?Modernizare drum comunal: DC 164, Cracaoani ? Magazia km 0+000-5+000 comuna Cracaoani, jud. Neamt?;
-5.705, 68 lei fara TVA ? LOT III ?Reabilitare camin cultural si amenajare atelier sculptura traditionala, in comuna Cracaoani, jud. Neamt?;
-9.675, 26 lei fara TVA ? LOT IV ?Infiintare centru de asistenta dupa programul Scolar ? School after School ? sat Cracaoani, comuna Cracaoani?.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 126.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) este in valoare de: 4.500 lei pentru LOT I; 4.200 lei pentru LOT II; 100 lei pentru LOT III; 190 lei pentru LOT IV.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul ofertelor depuse in valuta, cursul leu/valuta va fi stabilit cu cinci zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor conform comunicatului BNR.GP se exprima in lei si se va constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in original;
- ordin de plata RO36TREZ4935006XXX000078 deschis la Trezoreria Targu Neamt - copie lizibila dupa OP cu stampila bancii;
- in numerar, la casieria autoritatii contractante, in cazul in care valoarea garantiei de participare esteIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: -Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.-Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofetelor, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ZAMFIR PETRE? primar;
- ACHIRILOAEI VASILE_? viceprimar;
- MACOVEI VELUCA? contabil.Consilierii locali: Achiriloaei Vasile, Andrisoaia Ioan, Andrisoaia Vasile, Anusca Constantin, Bors-Humulescu Nicolae-Ciprian, Dogaru Constantin, Enaru Raluca Adina, Homorozan Elena, Marin Stelian, Mazareanu Ioan, Savin Marian, Stacescu Constantin, Usturoi Vasile.Bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica se aproba de catre urmatoarele persoane: primar ? Zamfir Petre, contabil ? Macovei Veluca.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: -Toti operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 4 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data limita stabilita pentru deschiderea ofertei.Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici trebuie sa prezinte o o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin. (3) lit. a) in OUG nr 34/2006, modificata si completata.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei similare prin prezentarea a: -cel putin un contract de executie lucrari de infiintare retele canalizare apa menajera sau maxim 2 contracte de executie lucrari de infiintare retele canalizare apa menajera, contracte finalizate, cu o valoare cumulata de cel putin 220.000 lei fara TVA pentru lotul I;
-cel putin un contract de executie lucrari de drumuri sau maxim 2 contracte de executie lucrari de drumuri, contracte finalizate, cu o valoare cumulata de cel putin 200.000 lei fara TVA pentru lotul II;
-cel putin un contract de executie lucrari civile, contract de lucrari finalizat sau maxim 2 contracte de executie lucrari civile, contracte finalizate cu o valoare cumulata de cel putin 5.500 lei fara TVA pentru lotul III si 9.500 lei fara TVA pentru lotul IV., Aceste liste trebuie sa fie insotite de: - certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 modificata si completata. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, respectiv pentru anii 2010, 2011, 2012, Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa capacitatea tehnica a acestora.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine urmatoarele utilaje/echipamente/instalatii: - buldoexcavatoar ? 1 buc;
- buldozer ? 1 buc;
- betoniera ? 1 buc;
- autobasculanta ? 1 buc;
- automacara ? 1 buc;
- statie beton ? 1 buc;
- statie de preparat mixturi asfaltice ? 1 buc;
- autogreder ? 1 buc;
- compactor ? 1 buc;
- incarcator frontal ? 1 buc;
- autobetoniera ? 1 buc.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul trebuie sa prezinte documentele care sa ateste faptul ca utilajele prezentate in oferta fac parte din patrimoniul firmei sau ca acesta are drept de folosinta asupra lor., Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament, etc., trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, un angajament prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare, sau va fi prezentata o declaratie de punere la dispozitie a utilajelor necesare pentru perioada de implicare a acestora in realizarea contractului din partea tertului sustinator.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate di legalizate ale documentelor solicitate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cerinta este valabila pentru toate loturi., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul econonic in vederea derularii contractului)Se va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru lucrarile de executie: Pentru LOTUL I: - 1 Responsabil tehnic cu executia specializarea constructii tehnico edilitare;
- 1 Responsabil cu Asigurarea Calitatii (RCQ), specializarea constructii tehnico edilitare;
- 1 Sef de santier cu specializarea Constructii tehnico edilitare, minim 3 ani experienta specifica in domeniul constructii tehnico edilitare.Pentru LOTUL II: - 1 responsabil tehnic cu executia specializarea Cai ferate drumuri si poduri;
- 1 Responsabil cu Asigurarea Calitatii (RCQ), specializarea Cai ferate drumuri si poduri;
- 1 sef de santier cu specializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri (CFDP), minim 3 ani experienta specifica in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri.Pentru LOTUL III si IV: - 1 responsabil tehnic cu executiaspecializarea constructii civile si industriale;
- 1 Responsabil cu Asigurarea Calitatii (RCQ), specializarea constructii civile si industriale;
- 1 sef de santier cu specializarea Constructii civile si industriale, minim 3 ani experienta specifica in domeniul constructii civile si industriale.Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-uri datate si semnate in original;
- declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;
- copie lizibila conform cu originalul dupa diplome de studiu pentru personalul de specialitate, mai putin pentru responsabilul tehnic cu executia;
- copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul? dupa certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, valabila la data limita de depunere a ofertelor, pentru persoanele cu calitatea de responsabil tehnic cu executia;
- copii decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV-uri personalului propus pentru executia contractului supus prezentei proceduri de achizitie publica.Atentie! CV-urile si declaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnaturai in original.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Cerinta 4 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora.Lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare. Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Daca operatorul economic nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta si raportul de audit finalizat din care sa reiasa ca ofertantul va primi certificatul de calitate.Cerinta este valabila pentru toate loturi., Cerinta nr. 2SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Daca operatorul economic nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta si raportul de audit finalizat din care sa reiasa ca ofertantul va primi certificatul de calitate.Cerinta este valabila pentru toate loturi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 08:53