Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de construire sediu Ocol Silvic Trusesti - Directia Silvica Botosani


Detaliu pentru invitatia numarul 355333
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355333/04.11.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari de construire sediu Ocol Silvic Trusesti - Directia Silvica Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Silvica Botosani, str. Pacea, nr. 47, Botosani, Romania, cod postal: 710013, telefon: +40 231512882, fax: +40 231512882, persoana de contact: Comp. achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Botosani, str. Pacea, nr. 47, Botosani, Romania, cod postal: 710013, telefon: +40 231512882, fax: +40 231512882.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de construire sediu Ocol Silvic Trusesti - Directia Silvica Botosani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de construire sediu de Ocol Silvic Trusesti conform specificatiilor din caietul de sarcini.Valoare estimata a lucrarilor este de 869581 lei, din care cheltuieli diverse si neprevazute 77368 lei (reprezentand un procent de 10 % din valoarea totala a contractului fara organizare de santier).
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 869, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 11800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; - fie: ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont in lei RO91RZBR0000060007677954 ? Raiffeisen Bank Botosani). Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Data la care se va face echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile(cont in valuta RO71RZBR0000060012856077 - Raiffeisen Bank Botosani). In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita in conf.cu art. 90, alin.1-3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Se va completa formularul nr. 1: ?Declaratie privind eligibilitatea?.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a, c1 si d.Se va completa formularul nr. 2: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006?.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele nr. 3, 5: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori si subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art. 69.1 din O.U.G. nr.34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa formularul nr. 4: ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006?.Persoane cu functie de decizie in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva, Directia Silvica Botosani sunt: Sorin Corduneanu - director, Andronachi Viorica - director economic, Aprotosoaei Genoveva - jurist, Ipser Heinrich - inginer, Temneanu Constantin - inginer, Iosub Titiana - inginer, Cardas Gabriel - inginer, Irimia Maria - economist, Havris Marius - inginer.Cerinta nr. 5Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna ?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local" , ?Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului". Certificatele se vor depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul" si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin.4) din H.G. 925/2006. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.i) Se va atasa Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuireii) pentru persoane fizice romane: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaliii)pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin egala cu 792213, 00 lei. Se va completa formular nr. 6 ?Informatii generale?. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Bilant contabil pe anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Ofertantul trebuie sa prezinte o "Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani", continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere ofertei) au executat lucrari similare celor solicitate prin documentatia de atribuire in baza unui contract de lucrari similare in valoare de minim 780000 lei. In acest sens, ofertantul va prezenta certificate/documente emise de beneficiar. Pentru contractul care sus?ine indeplinirea acestei cerin?e se va completa formularul ?Experienta similara?.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., 2.Prezentare formular nr. 8 ?Declaratie privind dotarile specifice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?., 3.a.Prezentare formular nr. 11 ?Declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor?3.b.Prezentare formular nr. 9 ?Declaratie privind efectivele medie anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?.Se vor anexa : Diploma de inginer/subinginer in domeniul construc?ii pentru persoana desemnata ?ef ?antier si pentru sef punct lucru, CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (sef punct lucru si sef santier), prezentare Atestat MLPTL in domeniul lucrarilor de constructii civile al responsabilului tehnic cu executia insotit de o copie a contractului de munca/angajamentului de participare ? valabil la data limita de depunere a ofertelor., 4.Informatii despre subcontractanti - Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor. Cerinta obligatorie: i)Se va completa formularul: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. ii)Se va completa de catre fiecare subcontractant formularele: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 14:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer