Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de demolare a constructiilor executate ilegal pe terenul ce apartine domeniului public/privat al municipiului Craiova


Detaliu pentru invitatia numarul 321754
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 321754/14.03.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari de demolare a constructiilor executate ilegal pe terenul ce apartine domeniului public/privat al municipiului Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. A.I.Cuza nr. 1, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251416235, fax: +40 251411561, persoana de contact: Serviciul Relatii Publice si Audiente
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 1-sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de demolare a constructiilor executate ilegal pe terenul ce apartine domeniului public/privat al municipiului Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari de demolare a constructiilor executate ilegal pe terenul ce apartine domeniului public/privat al municipiului Craiova
II.1.6) CPV: 45111100-9 - Lucrari de demolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare: 1.600 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile3.Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata: a) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare);b) Ordin de plata in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de 806 lei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin modalitatea devirament bancar aceastase poate realiza in urmatorul cont de virament: RO04TREZ2915006XXX000180, deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din valoarea contractului de executie a lucrarilor (excl.TVA).b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Decl.pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz.art.180 din OUG 34/2006: Completare Anexa nr. 10.2 din sectiunea Formulare;2. Decl.pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz.art.181 din OUG 34/2006: Completare Anexa nr. 10.1 din sectiunea Formulare;3. Decl.privind calitatea de participant la procedura: completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: completare Anexa - Certif. de particip.la licitatie cu oferta indep. din sectiunea Formulare;5. Decl.privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: completare Form. nr. 1 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -Antonie Solomon-primar;
-Nicolae Pascu-Director Executiv Directia Economica-Financiara;
- Adriana Motocu-director exec. adj.-Directia investitii si servicii publice; Viorel Radu; Mita Nela;
-Sabina Dumitru-sef Serviciu Achizitii Publice; Vasile Chesoiu; Scaiceanu Ramona; Teodora Dole; Mihalcea Gabriela; Ciobanu Mihaela.6.Certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contrib.de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conf.cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul.I.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certif.de atestare fiscala privind indepl.oblig.de plata a impozitelor, taxelor si contrib. de asigurari sociale la bugetul general consolidat.-Certif.trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Doc.se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.II. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Doc.edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certif.trebuie sa prezinte situatia oblig.scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Doc.se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.-Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Doc.care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: 1.Pt.pers.juridice /fizice romane: Certif.constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cumentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pt.pers.juridice /fizice straine: Doc.care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf.cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Doc.emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va completa Anexa nr. 11
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 16., 2. Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovada exec. in ultimii 5 ani de lucr. similare cu ob.contract., duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contracte, care vor avea ca ob.lucr. de demolare a constr., cu o valoare >= 80.000 lei (excl. TVA), reprez. 18.369, 69 Euro (1Euro= 4, 3550 lei la data de 21.02.2012).Contractul/contractele de lucrari declarat(e) ca exp.simil. va/vor fi cuprins(e) oblig. in Anexa nr. 16., 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini nr. 23215/21.02.2012.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare., 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, 5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, 6.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontractezeAtunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora., 7.Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazul In conformitate cu prevederile art.190, alin (2), in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate Persoanele care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Informatii privind masurile de protectie a mediuluiPentru a face dovada masurilor de protectie a mediului pe care le va aplica operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari se solicita Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla in SEAP, fiind atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer