Achizitie publica - achizitie lucrari de executie garaj din elemente de constructie usoare
Detaliu pentru invitatia numarul 336670
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336670/04.10.2012
Denumire contract: achizitie lucrari de executie garaj din elemente de constructie usoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dealu Spirii" al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4221047, Adresa: Calea 13 Septembrie 135 sector 5, Bucuresti, Telefon: 3166171, Fax: 3166171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lucrari de executie garaj din elemente de constructie usoare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie lucrari de executie garaj din elemente de constructie usoare conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45213350-1 - Lucrari de constructii de cladiri pentru mijloace de transport diverse (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului, in suma de 3225.81 lei.Se accepta garantie in cuantum de 50% din valoarea solicitata pentru intreprinderile mici si mijlocii.Per.de valab.a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si cel putin pentru perioada de valabilitate a ofertei; -ordin de plata in contul aut.contractante RO64TREZ7055005XXX000157 TREZORERIA sector 5, Bucuresti sau a unei file cec , cu conditia confirmarii acestora de catre banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor ; -dep.la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar In orice sit., dovada constituirii gar.de partic.trebuie sa fie prezentata(si, dupa caz, confirmata de banca autoritatii contractante ) cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. In cazul formularii unei contestatii in cadrul procedurii de atribuire de catre ofertanti, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare (conf. art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare).
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se const.in cuantum de 10% din val.contractului fara TVA. Cuantumul garntiei pentru IMM-uri este de 50% din cuantumul solicitat, insotita de o declar.pe proprie rasp.cf.Legii 346/2004.Per.de valab.a gar. de buna executie este egala cu per de valab.a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie este: a) printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig.;b) prin retineri succesive din platile partiale efectuate, op.ec.avand oblig.sa prezinte, in conf.cu HG 1045/201, scrisoarea Trez.Statului prin care are deschis un cont special constituit pentru depozit garantie de buna executie aferent prezentului contract, la dispoz.achizitorului. Val.de desch.a contului este de 0, 5% din val.contractului (fara TVA). In acest caz achizitorul va retine o cota de 20% din val.primelor facturi emise de executant pentru lucrarile de baza, pana la concurenta sumei coresp.gar.de buna executie sus mentionata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (formular anexat). Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat;
- nu prezinta formularul completat corect si integral;
- se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(formular anexat). Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat;
- nu prezinta formularul completat corect si integral;
- se afla in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: - certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul isi are sediul sau este rezident);
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente). Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - din documentele solicitate mai sus, reiese ca figureaza cu obligatii de plata ;
- omit sa prezinte documentele solicitate sau documentele sunt prezentate in copie simpla;
-documentele nu prezinta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Certificat de participare la licitatiecu oferta independenta(formular anexat). Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii- - omit sa prezintedocumentul;
- prezinta documentul completat necorespunzator sau incomplet.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006(formular anexat). Vor fi exclusi ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa prezinte formularul solicitat;
- nu prezinta formularul completat corect si integral;
- se afla in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificat constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate ? executarea lucrarilor ce fac obiectul procedurii de achizitie, nu mai vechi de 60 de zile fata de data de depunere a ofertei. Ofertantul trebuie sa prezinte documentul nu mai vechi de 60 de zile, in original sau copie legalizata/conform cu originalul. Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte documentul, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - din certificatul constatator prezentat nu rezulta ca are in obiectul de activitate executarea lucrarilorce fac obiectul procedurii de achizitie;
- prezinta certificatul constatator in copie simpla;
- prezinta certificatul constatator mai vechi de 60 de zile- omit sa prezinte documentul solicitat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale(formular anexat).Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in ultimii 3 ani mai mare sau egala cu161290, 32 lei.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani(formular anexat). Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor lucrari executate de tipul si suprafata celei cuprinse in caietul de sarcini, insotita de cel putin un document prin care sa se confirme executarea unor lucrari similare., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani(formular anexat). Operatorul economic trebuie sa dispuna de personal de specialitate pentru indeplinirea contractului., Lista cu persoanele responsabile, implicatein realizarea contractului ? obligativitatea asigurarii de catre ofertant: - a unui sef de santier cu studii superioare in constructii;
-a unui sef punct de lucru cu studii tehnice;
- a unui responsabil tehnic cu executia cu studii superioare, atestat MLPAT in conf. cu Legea 10/1995. Op.ec.trebuie sa prezinte o lista cu persoanele resp., implicate in realiz. contractului, insotita de urm.doc.: - pentru sef de santier : CV, diploma, declare. de disponibilitate pentru toata perioada . contractului;
- pentru sef punct de lucru: CV, diploma, declaratie de disponibilitate pentru toata perioada . contractului;
- pentru responsabilul tehnic: CV, diploma, atestat MLPAT, cutermen de valab.la data limita de depunere a ofertei, declaratie de disponibilitate pentru toata per.contractului;
-pentru persoanele desemnate cu supravegherea lucrarilor: contract de colaborare/angajament, in cazul in care nu sunt angajatii firmei Certificat de calitate care sa ateste existenta unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008) sau certificate echivalente emise de organisme in alte state ale Uniunii Europene pentru serviciile ofertate. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem de asigurare a calitatii.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - din certificatul de calitate prezentat nu rezulta ca auimplementat un sistem de asigurare a calitatii pentru lucrarilece fac obiectul procedurii de achizitie;
- prezinta certificatul de calitate expirat;
- omit sa prezinte documentul solicitat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 11:46