Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de executie pentru obiectivul ?Construire platforma pentru desfscere produse agricole, legume-fructe oras Dabuleni?


Detaliu pentru invitatia numarul 354567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL DABULENI
Numar invitatie: 354567/09.10.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari de executie pentru obiectivul ?Construire platforma pentru desfscere produse agricole, legume-fructe oras Dabuleni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL DABULENICod fiscal: 5002029, Adresa: Str. Unirii. Nr. 15, Dabuleni, Telefon: 0251334317, Fax: 0251334317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Unirii. Nr. 15, Dabuleni, Romania, cod postal: 207220, telefon: +40 251334317, fax: +40 251334317, persoana de contact: MARIN MIHAILICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Orasul Dabuleni Str. Unirii. Nr. 15, Dabuleni, Romania, cod postal: 207220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de executie pentru obiectivul ?Construire platforma pentru desfscere produse agricole, legume-fructe oras Dabuleni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari de executie pentru obiectivul ?Construire platforma pentru desfscere produse agricole, legume-fructe oras Dabuleni?Valoarea estimata a contractului (lei fara TVA): 1.732.205, 48 leidin care: - valoare estimata lucrari constructii montaj ? 1.652463, 67 lei, - cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 4, 82563192 % din valoarea estimata ? 79741, 81 lei.Lucrarile reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute se vor executa numai daca conditiile concrete o impun.Valoarea estimata totala fara TVA: 1.732.205, 48 lei
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 732, 205.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 33.000 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), carese prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul RO67TREZ2975006XXX000032 deschis la Trezoreria Bechet cod fiscal 5002029 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Orasului DabuleniIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Pentru garantia de participare depusa in euro sau alta valuta, cursul pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta este cursul BNR prezentat la acea data care este anterioara datei limite de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
Garantie de buna executie
In termen de maximum 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, executantul va prezenta beneficiarului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 16- Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2Acompletat, in original.Cerinta nr. 3 Cazier fiscalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta: cazier fiscaleliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?. Pentru persoane juridice, se va prezenta atat cazierul fiscal al administratorului (administratorii) societatii cat si cel alpersoanei juridice.Cerinta nr. 4 Cazier judiciarModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta: A. Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei sau dupa caz pentru toti administratorii firmei, precum si pentru persoana imputernicita sa semneze oferta, directori de companii sau orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. Certificat de cazier judiciar pentru firma/companie, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B, in original.Cerinta nr. 6 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire: 1 DRAGOI NICOLAE- primar2 VASILE TUDOR - viceprimar3 COJOCARU ION ? secretar4 MISCU MARINELA - director executive5 GEORGESCU OLGA ? sef serviciu6 PRODAN TUDOR ? inspector7 CAZACU ADELIN ? inspector8 NI?U SILVIA - inspector9 DINU FLOAREA ? consilier local10 BADI MARIANA ? consilier local11 DIACONU LUCIAN ? consilier local12 DOBRICA STEFAN ? consilier local13 CAZACU MARIANA ? consilier local14 GHERLAN IONEL ? consilier local15 MARIN IULICA ? consilier local16 MAROGEL SEBASTIAN ? consilier local17 MIHAILESCU CRISTIAN ? consilier local18 NICA IONEL ? consilier local19 NICOLA LELIOARA ? consilier local20 POPA-MARIN SERGIU ? consilier local VASILE TUDOR ? consilier local21 PASCULESCU VETA ? consilier local22 MARUNTELU DUMITRU ? consilier local23 ZARIA STEFAN ? consilier local24 MIHAILICA MARIN ? consilier local25 BUNCIU LEONARD ? informatician26 CIOACA MIC LAUREN?IU ? consilier manager proiect27 EPURE CLAUDIA MARIA - inspectorCerinta nr. 7 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A in original, iar in cazul unui tert sustinator, a formularului 3B in original.- Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proporie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile precederile art 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/2011Ofertantul va prezenta urmatoarele: Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 1. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proporie raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG 925/2006. In aceasta situatie devin aplicabile precederile art 9 alin (3) din Ordinul nr. 509/20112. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiileautorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Documentele in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicaIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului/asociatilor? obiectul de activitate al ofertantuluiForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in ofertaObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata sau legalizata).Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentele specifice emise de organismele specifice din tararespectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow deexecu?ie a lucrarii, pentru minimum 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in cuantum de minim 990.000 lei, suma suficienta pentru a permite derularea in bune conditii a contractului. Aceasta valoare va fi exclusiv alocata pentru acest contract, independent de angajamentele pentru alte contracte.Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Asocierea poate prezenta in vederea demonstrarii cerintei a unei singure declaratii bancare din partea fiecarui membru al asocierii, cu conditia ca valoarea cumulata a acestora sa fie de minim valoarea solicitata. Suma solicitata poate fi imobilizata pentru realizarea contractului lamomentul semnarii contractului. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globala pe ultimii (3) trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie in valoare de minim 3.300.000 lei.Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare -Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an. Pentru persoanele juridice romane raportul de audit aferent fiecarui an (2010, 2011, 2012) va fi prezentat numai de acei operatori economici care au obligatiaauditarii situatiilor financiare anuale in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 si OMFP 3055/2009.Pentru persoanele juridice straine raportul de audit pentru fiecare an (2010, 2011, 2012) va fi prezentat numai de catre acei operatori economici care au obligativitatea auditarii situatiilor financiare anuale in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertamntul este stabilit. Daca din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstrasituatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra medie de afaceri globale.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare membru al asocierii, cerinta demonstreandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Nota 3: a) In cazul in care valorile sunt exprimate in EURO, echivalenta se va realiza la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectivANUL 2010 CURS EURO 4, 2122ANUL 2011 CURS EURO 4, 2391ANUL 2012 CURS EURO 4, 4593Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana. (www.ecb.eu)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca a executat cel putin la nivelul unui contract de lucrari similare, respectiv lucrari de constructii civile si/sau industriale, a carui valoare a fost de minim 1.600.000 lei.Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contract/contracte respectiv si/sau din procesulverbal de receptie partiala sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie finala intocmite conform prevederilor HG 273/1994 si/sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta din parteabeneficiarului/beneficiarilor contractului/contractelor care indeplinesc conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul/beneficiarii contractului/contractelor, tipul lucrarilor executate, cantitatea si valoarea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului. Formular 7 completat, impreuna cu celelalte documente in copie certificata conform cu originalul.In conformitate cu prevederile art. 188 alin 3 litera a din OUG 34/2006, aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie in care se vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in contractul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens, se solicita copie cerificata ?conform cu originalul? a contractului de asociere si documente doveditoare din care sa rezulte executarea acelor categorii de lucrari solicitate ca experienta similara, Cerinta nr.2Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care un grup de operatori depune o oferta comuna, atunci fiecare membru al asocierii va prezenta formularul nr.10., Cerinta nr. 3Ofertantul va prezentata o lista cu numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin. 3 lit. b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, informatii referitoare la studiiie, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pentru fiecare persoana nominalizata ca personal specializat (expert cheie)propus, ofertantul va depune certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea urmatoarelor cerinte de calificare: a) CV (Formularul nr. 12) completat in conformitate cu modelul prezentat, in original si semnat de catre expertul propus.b) copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate in Curriculum Vitae. Pentru personalul specializat (expert cheie), se va prezenta legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.c) Personalul specializat (expertul cheie) propus trebuie sa prezinte documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale generale si/sau specifice si anume: o declaratie pe propria raspundere a acesteia in original/ carnetul de munca/contract individual de munca sau documente echivalente din care sa reiasa perioadele mentionate in ?Curriculum Vitae?d) angajamentele de participare ale personalului specializat (experti cheie) responsabil de indeplinirea contractului de lucrari ? Formularul nr. 13, semnat de catre expert si de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.e) In conformitate cu prevederile art. 22 din Instructiunea ANRMAP nr. 1 publicata in M.OF. nr. 371/2013, pentru personalul atestat/autorizat prevazut la punctele 2 si 4 nu se solicita prezentarea CV-urilor si diplomelor de studii.Personalul minim solicitat: 1. Sefi de Santier ? se solicita minim o persoana. Studii: inginer licentiat facultatea de constructii, specializarea constructii civlile si industriale. Experienta generala in domeniul studiilor de cel putin 5 ani2. Responsabili tehnici cu executia certificati tehnico profesional conform ConformOrdin nr. 777/2003 din 26/05/2003 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09/06/2003 Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei , pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii". Se solicita minim 1(un) specialist RTE atestat tehnico-profesional in activitatea constructii civile3. Responsabili tehnici cu calitatea lucrarilor (decizia de numire). Se solicita cate un responsabil control tehnic de calitate, pe domeniile de activitate aferente obiectului contractului de executie. Domeniliile minime solicitate sunt constructii civile si industriale si instalatii pentru constructii. Se solicita cate un specialist pentru fiecare domeniu. Se solicita specialisti cu studii superioare si o experienta specifica de cel putin 3 ani.4. Minim un specialist instalatii electrice autorizat ANRE conform legii 123/2012, Cerinta nr. 3 continuare5. Minim o persoana desemnata ca si coordonator in materie de securitate si sanatate pe durata realizarii lucrarilor, care va avea calificarea corespunzatoare pentru a indeplini atributiile prevazute in art. 58, Sectiunea 3 din HG nr. 300/2006.Pentru persoanele mentionate mai sus, se vor anexa: CV-ul (Formularul 12), diploma, autorizatia (legitimatia, certificatul), declaratie in original (Formularul 13), care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru indeplinirea contractului. Pentru personalul atestat/autorizat prevazut la punctele 2 si 4 nu se solicita prezentarea CV-urilor si diplomelor de studii.Nota: 1. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.2. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat autoritatea contractanta va accepta certificatele echivalente. Operatorul economic va trebui sa indeplineasca demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului a certificarilor/atestarilor recunoscute de autoritatile romane. In acest sens operatorii economici, care prezinta experti straini, vor prezenta in cadrul documentelor de calificare o declaratie pe propria raspundere sub sanctiunea prevederilor art. 292 din Codul Penal ca la momentul semnarii contractului de achizitie vor prezenta atestatele recunoscute de autoritatile romane., Cerinta nr.4Lista privind utilajele, echipamentele tehnologice si dotarileCerinte minime obligatorii: 1) Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formularul 9). Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa orice echipament specializat necesar.Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecareasociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr. 5Informatii privind asociatii/subcontractantii1) Lista cuprinzand subcontractantii. In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze lucrari din cadrul contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 14), cu precizarea partea/partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acordpreliminar de subcontractare. Formularul 14 va fi semnat de ofertant si de fiecare subcontractant in parte. In cazul unei asocieri aceasta lista va cuprinde si asociatii, cu precizarea partea/partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. In acest caz Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii va fi completata de liderul Asocierii.2) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sisolidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Formularul 153) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitiepublica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sistem de management al calitatii sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului sau prezentarea altor documente conform legii, in termen de valabilitate ? copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul".Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrarile solicitate - copiesemnata si stampilata "Conform cu Originalul" Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca individual fiecare asociat demonstreaza ca are certificat sistemul de management al calitatii pe domeniile aferente partii din contractul de lucrari pe care o realizeaza.2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare, decat in cazul in care ofertantul va prezenta documente, certificari, in conformitate cu prevederile art. 193 din OUG nr. 34/2006 in care se precizeaza ca auditul de certificare al operatorului economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca, in curand, certificarea propriu-zisa, Cerinta nr.2Prezentarea certificatului ISO 14001:2005 sistem de management de mediu (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului sau prezentarea altor documente conform legii, in termen de valabilitate ? copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul".Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2005 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru lucrarile solicitate ? copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul" Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al mediului ofertantului.Nota :1. In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca individual fiecare asociat demonstreaza ca are certificat sistemul de management de mediu pe domeniile aferente partii din contractul de lucrari pe care o realizeaza.2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare, decat in cazul in care ofertantul va prezenta documente, certificari, in conformitate cu prevederile art. 196 din OUG nr. 34/2006 in care se precizeaza ca auditul de certificare al operatorului economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca, in curand, certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer