Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drum comunal DC 138 Telec-Bistra, km. 0+000 ? 2+000 si drumuri vicinale, Comuna Bicazu Ardelean, judetul Neamt?.


Detaliu pentru invitatia numarul 352470
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BICAZU ARDELEAN -JUDETUL NEAMT
Numar invitatie: 352470/12.08.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drum comunal DC 138 Telec-Bistra, km. 0+000 ? 2+000 si drumuri vicinale, Comuna Bicazu Ardelean, judetul Neamt?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BICAZU ARDELEAN -JUDETUL NEAMTCod fiscal: 2614414, Adresa: COMUNA BICAZU ARDELEAN JUDETUL NEAMT, Bicazu Ardelean, Telefon: +40 0233255668, Fax: +40 0233255301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BICAZU ARDELEAN JUDETUL NEAMT, Bicazu Ardelean, Romania, cod postal: 67065, telefon: +40 0233255301, fax: +40 0233255301, persoana de contact: Nica Elena Tepes
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BICAZU ARDELEAN JUDETUL NEAMT, Bicazu Ardelean, Romania, cod postal: 67065, telefon: +40 0233255301, fax: +40 0233255301, persoana de contact: Nica Elena Tepes
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drum comunal DC 138 Telec-Bistra, km. 0+000 ? 2+000 si drumuri vicinale, Comuna Bicazu Ardelean, judetul Neamt?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drum comunal DC 138 Telec-Bistra, km. 0+000 ? 2+000 si drumuri vicinale, Comuna Bicazu Ardelean, judetul Neamt?.Valoarea estimata a investitiei conform devizului general este de 2.714.255, 00 lei fara TVA, din care 2.687.645, 00 lei fara TVA pentru executarea lucrarilor de constructie si 26.610, 00 lei fara TVA cheltuieli diverse si neprevazute, conform devizului general. Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10% din valoarea estimata a lucrarilor de constructii, exceptand organizarea de santier.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (cerintele beneficiarului) din cadrulprezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 714, 255 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 53.000, 00 lei, fiind valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare poate fi: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, in original sau prin ordin de plata cu stampila bancii in contul autoritatii contractante Primaria Comunei Bicazu Ardelean, jud. Neamt, (CUI 2614414), RO07TREZ4945006XXX000053 deschis la Trezoreria Operativa Bicaz. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu 5 zile inaintea depunerii ofertelor conf. cursului emis de BNR. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce la 50%. In cazul unei contestaii respinse de catre CNSC ca nefondata, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conf. art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 modif. si compl.(Model orientativ Formular nr. 1).
Garantie de buna executie
GBE de 5 % din valoarea fara TVA a contractului, se constituie conf. art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 mod. si compl. se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original sau prin retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, aut. Cont. trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conf. art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modif. si compl. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2). (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.- Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 4 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2.Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 4 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Cazier judiciar (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii. Se va raporta valabilitatea acestuia la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelorofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 5 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 7 ? Declaratie privind participarea la licitatii cu oferta independenta ).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 4Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Ioan Constantin-Birsan ? primar;
- Marius ?Gabriel Doarvoas ? viceprimar;
- Moldocan Lenuta ? contabil;
- Dudan Elena ? secretar.Consilieri locali: -Ciucanu Sorin;
-Grigoras Nina-Cristina;
-Tepes-Ghibosu Ionel;
-Handaric Corneliu-Adrian;
-Moldovan Emil;
-Tepes-Greurus T. Gheorghe;
-Tepes-Greurus Ghe. Gheorghe;
-Tepes Piser Gheorghe;
-Mucenicu Toader;
-Suciu Ioan;
-Sava Ioan;
-Moldovan Nicolae.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 6 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru partea din contract pe care o va executa in cadrul contractului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ONRC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 5.370.000, 00 lei.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala de la infiintare.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii).Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), autoritatea contractanta solicita prezentarea oricaror documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara., Continuare cerinta 1: Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;
- in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie cursul de schimb mediu anual emis de catre BNR. (www.bnr.ro).In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economico-financiare, nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale si copii ale documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 2: (Bonitate/acces la resurse)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executiei lucrarii, in valoare de 895.000 lei, pe o perioada de 4 luni conform Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP.In cazul unei asocieri, cerinta este valabila pentru liderul de asociatie.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cash-flow-ul se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;
- in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron;Pentru cash-flow-ul exprimat in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie cursul de schimb mediu anual emis de catre BNR. (www.bnr.ro)., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, semnat si stampilat, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Ofertantii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prezentei proceduri prin prezentarea a maxim 2 contracte de lucrari de constructii similare cu o valoare cumulata cel putin egala cu 2.600.000, 00 lei fara TVA.Pentru contractele prezentate ca experienta similara in Anexa la Formularul 10 se vor prezenta: - certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 modificata si completata. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va completa si va depune in original ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? si Anexa?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;
- in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului de executie a lucrarilor de constructii de poduri rutiere, de drumuri secundare si de protectie a malurilor la urmatoarele utilaje/ echipamente/instalatii: - laborator gradul II pentru mixturi asfaltice si betoane, c.f Legii nr. 10/1995, care precizeaza ca pentru obtinerea unei constructii de calitate corespunzatoare toti factorii implicati au raspunderi ? art.23 lit.f), si in concordanta cu HG nr.766/1997 din 21/11/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, publicata in MO, Partea I nr. 352 din 10/12/1997;
- statie sortare si concasare agregate minerale;
- statie de betoane;
- autobasculanta;
- autoutilitara;
- excavator;
- buldoexcavator;
- buldozer;
- autobetoniera;
- betoniera;
- concasor mobil;
- autogreder;
- motopompa;
- cisterna.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau angajament ferm de sustinere prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc. trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, comodat, un angajament sau orice alta forma de dispozitie a acestora.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului)Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: - 1 Sef de santier ? absolvent studii superioare in domeniul constructiilor de Cai Ferate Drumuri si Poduri, cel pu?in 3 ani experienta specifica in domeniu;
- 1 Sef punct de lucru - absolvent studii superioare in domeniul constructiilor deCai Ferate Drumuri si Poduri, cel putin 2 ani experienta specifica in domeniu;
- 1 Responsabil Tehnic cu Executia ? inginer cu certificat de atestare tehnico profesionala in domeniul constructiilor deCai Ferate Drumuri si Poduri, in baza Legii nr. 10/1995, publicata in M.Of. 12/24.01.1995, H.G. 925/1995, publicata in M.Of. 286/11.12.1995, Ordinului MLPTL 777/2003, publicat in M.Of. 397/09.06.2003, modificat si completat prin Ordinul MDLPL 651/2007, publicat in M.Of. 583/24.08.2007;
- 1 Responsabil cu Asigurarea Calitatii (RCQ) domeniul constructii, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor, experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniu;
- 1 inginer - cel pu?in 3 ani experienta specifica in domeniul constructiilor deCai Ferate Drumuri si Poduri;
- 1 Coordonator SSM, cu atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform H.G. nr. 300/2006 si Legea nr. 319/2006; experienta specifica cel putin 3 ani in domeniul constructii si instalatii;
- 1 Responsabil Protectia Mediului ? absolvent studii superioare de profil inginerie sanitara si protectia mediului finalizate prin diploma de licenta sau echivalent cu experienta specifica de minim 3 ani in domeniul protectiei mediului., Continuare cerinta 3(Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului: Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original (cu exceptia responsabilului ethnic cu executia);
- declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;
- diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului, mai pu?in pentru Coordonator SSM si Responsabilul Tehnic cu Executia;
- autorizatii/certificate de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, la data depunerii ofertelor sau in lipsa acestora, copii certificate ale transcriptelor, insotite de dovada respectivelor certificari, a deciziilor de numire pentru pozitia respectiva si copia documentelor de specializare in baza careia s-a realizat numirea pentru Coordonator SSM si Responsabilul Tehnic cu Executia;
- decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii;In evaluarea ofertelor, in vederea indeplinirii criteriului de calificare solicitat, documentele suport relevante care atesta experienta solicitata si care vor fi acceptate de autoritatea contractanta pot fi copie de pe contract de munca, copie de pe contract de colaborare/prestari servicii, copie de pe Revisal, recomandare sau orice alte documente relevante prin care se face dovada indelinirii experientei/cerintei solicitate.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Daca se va asigura sustinerea ofertantului de catre un tert, acesta va complete o declaratie privind privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate., Cerinta 4 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Cerinta 4.1Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora.Lista cuprinzand subcontractantii insotite de acordurile de subcontractare (formular nr. 31 ? Model acord de subcontractare)., Cerinta 4.2Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Acordului de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.Mod de indeplinire: Se va prezenta Formularul nr. 3A si datele de identificare ale eventualilor subcontractanti.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza.Daca operatorul economic nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta si raportul de audit finalizat din care sa reiasa ca ofertantul va primi certificatul de calitate., Cerinta nr. 2SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza.Daca operatorul economic nu detine certificatul de management al mediului, atunci se accepta si raportul de audit finalizat din care sa reiasa ca ofertantul va primi certificatul de management al mediului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Timpul de executie a lucrarilor
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer