Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in Comuna Gheraesti, judetul Neamt?.


Detaliu pentru invitatia numarul 355929
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GHERAESTI (Primaria Comunei Gheraesti)
Numar invitatie: 355929/20.11.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in Comuna Gheraesti, judetul Neamt?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHERAESTI (Primaria Comunei Gheraesti)Cod fiscal: 2613729, Adresa: str. VASILE ALECSANDRI, nr. 56, Gheraesti, Telefon: 0233746051, Fax: 0233746450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. VASILE ALECSANDRI, nr. 56, Gheraesti, Romania, cod postal: 617205, telefon: +40 0233746051, fax: +40 0233746450, persoana de contact: Beresoaie Carol
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. VASILE ALECSANDRI, nr. 56, Gheraesti, Romania, cod postal: 617205, telefon: +40 0233746051, fax: +40 0233746450, persoana de contact: Beresoaie Carol
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in Comuna Gheraesti, judetul Neamt?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie pentru proiectul de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in Comuna Gheraesti, judetul Neamt?.Valoarea estimata a investitiei este de 4.063.426, 31 lei fara TVA, din care: - 3.648.583, 00 lei fara TVA pentru executarea lucrarilor de constructie si instalatii;
- 91.214, 00 lei fara TVA, pentru cheltuieli aferente organizarii de santier;
- Cheltuielile diverse si neprevazute sunt in valoare de 323.629, 31 lei, fara TVA iar din punct de vedere procentual reprezinta 8, 87% din valoarea estimata a lucrarilor de constructii, exceptand organizarea de santier.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (cerintele beneficiarului) din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 063, 426.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare are o val. de 74.000 lei, fiind valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Perioada de valab. a GP este egala cu perioada de val. a ofertei. Modalitati de constituire: scrisoare de garantie bancara in favoarea autor. contr. ? original; un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? original; virament bancar in contul autor. contr. RO24TREZ4925006XXX000162, Trez. Roman; se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii. In cazul ofertelor depuse in valuta cursul leu/valuta va fi stabilit cu 5 zile inainte de data limita stabilita pt. depunerea ofertelor conf. cursului emis de BNR. In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categ. IMM (se vor prezenta doc. conf. Legii 346/2004), val. se reduce la 50%. Daca CNSC respinge contestatia depusa de un operator ec., autoritatea contr. va retine din GP in raport cu val. estimata a contractului, in conf. cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
GBE se constituie in cuantum de 10% din val. fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006.Modul de constituire a GBE: scrisoare de garantie de buna executie; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? original; retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contr., un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala depusa de contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conf. art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata. Pentru IMM-uri se va tine cont legea 346/2004, art. 16 alin (2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost in ultimii 5 ani de activitate, condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Cerinta 2.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitate de indeplinire- Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original datat, semnat si stampilat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Nota: Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat. In cazul in care operatorul economic este sustinut de un tert sustinator, acesta va completa Formularul nr. 1 privind neincadrarea in prevederile art. 181, insa va bifa ca nu intra sub incidenta: lit. a), c1) si d din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform dispozitiilor art. 186 (2) si art. 190 (2) din OUG 24/2006.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal al societatii si al administratorului. Acest document se va prezenta sub oricare forma precizata la art. 5 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 509/2011, respectiv in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar perioada de valabilitate se va raporta la data limita de depunere a ofertelorCerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform Notificarii nr. 149/24.09.2013 emisa de ANRMAP. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, conform Notificarii nr. 149/24.09.2013 emisa de ANRMAP. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelorofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura completat in original, datat, semnat si stampilat. Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 33.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P (Formular nr. 3 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Cerinta 44.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Operatorii economici, subcontractantii si tertii sustinatori participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Beresoaie Carol ? primar;
- Iliesi Aurel? viceprimar;
- Palanceanu Marcela ? secretar;
- Cocut Antoaneta ? contabil.Consilieri locali: -Anghel Vasile;
-Andries Petru;
-Andrei Daniel;
-Blaj Egbert;
-Bargaoanu Laura-Daniela;
-Beresoaie Pavel;
-Cobzariu Dan;
-Diac Marin;
-Farcas Adrian;
-Ilies Olimpia Ana;
-Iliesi Aurel;
-Ivanescu Mircea;
-Iorga Vasile;
-Martinica Ciprian Paul;
-Tancau Ioan;
-Serednic Aurel.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Atat operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) cat si tertii sustinatori vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru partea din contract pe care o va executa in cadrul contractului..In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1(Cifra de afaceri)Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), a carei valoare trebuie sa fie de minim 7.400.000 lei fara TVA.Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra medie de afaceri globala incepand cu data infiintarii si pana in prezent.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii).Pentru dovedirea indicatorului de cifra de afaceri din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), autoritatea contractanta solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimiii 3 ani inregistrate si vizate la institutiile abilitate sau a oricaror documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro = 4, 2379 Ron;
- in anul 2012, 1 euro = 4, 4560 Ron;Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie cursul de schimb mediu anual emis de catre BNR. (www.bnr.ro).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale si copii ale documente edificatoare care sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 2(Bonitate/acces la resurse)Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executiei lucrarii, in valoare de 1.300.000, 00 lei, pe o perioada de 4 luni.Echivalentul in lei a valorii cash flow-ului exprimat in alta valuta decat leul, se va calcula utilizand cursul leu/alta valuta comunicat de BNR pentru data publicarii invitatiei de participare., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ candidat si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederileart. 186 alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, semnat si stampilat, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69 (1) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Operatorii economici trebuie sa prezinte lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 3.739.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Ofertantii vor dovedi executarea de lucrari similare in baza a maxim 2 contracte a caror valoare sau valori cumulate sa fie cel putin egala cu valoarea de 3.739.000 lei fara TVA.Pentru contractele prezentate ca experienta similara in Anexa la Formularul 7 se vor prezenta: - certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari, conform art. 188 alin.(3) lit. a) din OUG 34/2006 modificata si completata. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada, si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Ofertantul va completa si va depune in original ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? si Anexa ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca va dispune pe perioada de implicare efectiva in executia lucrarilor de modernizare drumuri agricole de exploatatie de urmatoarele utilaje/ echipamente/instalatii: - laborator gradul II pentru mixturi asfaltice si betoane c.f Legii nr. 10/1995, care precizeaza ca pentru obtinerea unei constructii de calitate corespunzatoare toti factorii implicati au raspunderi ? art.23 lit.f), si in concordanta cu HG nr.766/1997 din 21/11/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, publicata in MO, Partea I nr. 352 din 10/12/1997 ? laborator utilizat pentru verificarea calitatii mixturilor asfaltice si betoanelor folosite in executia lucrarilor de constructii (BA16, B400, C16/20, C25/30);
- statie de betoane - este o instalatie de realizare a betoanelor, utilizata pentru producerea betoanelor necesare implementarii proiectului de investitii (C16/20, C25/30);
- buldoexcavator - utilaj folosit in cadrul proceselor tehnologice de executie a lucrarilor, fiind utilizat pentru sapare, manipulare, ridicare, sau incarcare a materialelor.;
- autogreder ? utilaj folosit la saparea si la ridicarea pamantului rezultat sau la unele operatii de finisare;
- cilindru compactor de terasamente ? utilaj folosit pentru asigurarea stabilitatii constructiei, pentru obtinerea unor caracteristici fizico-chimice superioare, finid asigurata siguranta in exploatare a constructiei;
- cilindru compactor pentru asfalt ? utilaj utilizat pentru compactarea asfaltului turnat pe intreaga latime a drumului;
- autogudronator ? utilaj folosit pentru imprastierea gudronului pe suprafata pe care urmeaza a fi realizata constructia rutiera;
- autobasculanta ? utilaj folosit pentru transportul rutier al materialelor, semifabricatelor pe anumite distante;
- autobetoniera ? utilaj folosit la fabricarea betonului utilizat la turnarea placilor din beton, a zidurilor de sprijin (B400, C16/20, C25/30);
- repartizator mixturi asfaltice ? utliaj folosit pentru repartizarea mixturii asfaltice (BA16);
- statie sortare si concasare agregate minerale ? acest echipament este utilizat pentru sortarea agregatelor minerale care urmeaza a fi puse in opera, fiind necesara pentru asigurarea unui nivel calitativ superior al agergatelor minerale si al materialelor care rezulta ca urmare a utilizarii acestor agergate (beton, mortar, etc.);
- statie mixturi asfaltice ? echipament folosit pentru fabricarea mixturii asfaltice (BA16).Dotarea tehnica minima solicitata va face dovada capabilitatii de a executa lucrarile specific domeniului de utilizare, la nivelul de calitate prescris de reglementarile tehnice din constructii, potrivit Legii nr. 10/1995 si in conditiile de securitate stabilite de Directiva 89/655/CEE, standardele nationale si europene.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Operatorii economici isi rezerva dreptul de a stabili numarul de utilaje si echipamente necesar indeplinirii contractului de lucrari de executie, supus prezentei proceduri de achizitie, prin dimensionarea acestora in functie de natura si complexitatea lucrarilor., Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea sau angajament ferm de sustinere prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc. trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, comodat, un angajament sau orice alta forma de dispozitie asupra acestora.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul economic in vederea derularii contractului)Se va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate necesar pentru executia lucrarilor de constructii: - 1 Sef de santier ? inginer in domeniul constructiilor de Cai Ferate Drumuri si Poduri, cel pu?in 3 ani experienta specifica in domeniu;
- 1 Sef punct de lucru ? inginer in domeniul constructiilor de Cai Ferate Drumuri si Poduri;
- 1 Responsabil cu Asigurarea Calitatii (RCQ) ? desemnat prin decizie interna de numire ca responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul constructiilor de Cai Ferate Drumuri si Poduri valabila la data limita a depunerii ofertelor;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRT in domeniul II (constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele si piste de aviatie), atestare dovedita cu un Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatia valabila la data limita a depunerii ofertelor;
- 1 responsabil Protectia Mediului ? inginer in domeniul ingineria mediului/certificat de absolvire cursuri in domeniul protectiei mediului eliberat de institutii abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
- 1responsabil SSM ? cu atestat eliberta de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, conform HG nr. 300/2006 si Legea nr. 319/2006.Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original (cu exceptia responsabilului tehnic cu executia);
- declaratii de disponibilitate pentru intreg personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, semnate in original;
- diplome de studiu pentru personalul de specialitate solicitat in vederea realizarii contractului cu exceptia Responsabilului Tehnic cu Executia;
- certificat de atestare tehnico ? profesionala si legitimatie, in termen de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor pentru Responsabilul Tehnic cu Executia;
- decizie interna de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pentru RTE se solicita doar prezentarea atestatului/autoriza?iei si declaratiei de disponibilitate.In evaluarea ofertelor, in vederea indeplinirii criteriului de calificare solicitat, documentele suport relevante care atesta experienta solicitata si care vor fi acceptate de autoritatea contractanta pot fi copie de pe contract de munca, copie de pe contract de colaborare/prestari servicii (doar pentru persoanele fizice autorizate), copie de pe Revisal, recomandare sau orice alte documente relevante prin care se face dovada indelinirii experientei/cerintei solicitate.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 4 Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora.Se va prezenta Formularul nr. 25 si datele de identificare ale eventualilor subcontractanti.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?Nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Cerinta 5-Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza.Daca operatorul economic nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta si raportul de audit finalizat din care sa reiasa ca ofertantul va primi certificatul de calitate., SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.Conform prevederilor Anexei 2 din Ordinul 509-2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitat se va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o va realiza.Daca operatorul economic nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta si raportul de audit finalizat din care sa reiasa ca ofertantul va primi certificatul de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie a lucrarilor
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer