Achizitie publica - achizitie lucrari de finisare a constructiilor
Detaliu pentru invitatia numarul 341594
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341594/08.01.2013
Denumire contract: achizitie lucrari de finisare a constructiilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE RECUPERARE, MEDICINA FIZICA SI BALNEOCLIMATOLOGIECod fiscal: 4266006, Adresa: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 213124230, Fax: +40 213124230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sf. Dumitru nr.2, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030079, telefon: +40 213124230, fax: +40 213124230, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Achizitii Publice - Str. Sf. Dumitru nr. 2, sector 3 , Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lucrari de finisare a constructiilor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie lucrari de finisare a constructiilor
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 2290 lei. Constituirea garantiei se va face prin: virament bancar (cont RO65TREZ7035005XXX000069 deschis la Trezoreria Sector 3) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada minim de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Daca ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia, suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. 1din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru o evaluare unitara se va tine cont de cursul lei/valuta comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2% din valoarea contratului fara TVA.Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contratului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va constitui ca anexa la contract in termen nu mai tarziu de 15 zile calendaristice de la data semnarii contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 5 zile de la semnarea contractului;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantii participanti vor prezenta o declaratie de disponibilitate, unde se regaseste angajamentul de participare al ofertantului pe perioada lucrarii si informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantCerinta nr. 2 Informatii privind dotarile specifice executiei contractuluiDovada si angajamentul ofertantilor ca dispun de utilaje, instalatiisi echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului, declaratie cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere, contract de comodat, etc.) pentru indeplinirea obiectului contractului, din care sa reiasa ca detine necesarul minim de utilaje, echipamente si mijloace de transport.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.01.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 11:02