Achizitie publica - ACHIZITIE LUCRARI DE ?MODERNIZARE DRUMURI DE 2132/1 SI DE 2149 ORAS TURCENI
Detaliu pentru invitatia numarul 330514
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330514/26.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI DE ?MODERNIZARE DRUMURI DE 2132/1 SI DE 2149 ORAS TURCENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335024, fax: +40 253335026, persoana de contact: Cilibiu Ion Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Turceni, biroul achizitii publice, str Muncii, Nr.12 , jud Gorj, Turceni,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI DE ?MODERNIZARE DRUMURI DE 2132/1 SI DE 2149 ORAS TURCENI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Beneficiarul doreste sa realizeze modernizarea celor doua drumuri, prin asternerea unui strat de balast in grosime de 20 cm, peste care sa seastearna un strat de piatra sparta de 12 cm grosime.Dealungul traseului, pe ambele parti se vor realiza rigole deacostament , din pamant, rezultate in urma profilarii cu lama autogrederului.Deasemenea in vederea realizarii descarcarii apelor au fost prevazute trei podete transversale astfel: - unul de Dn 800mm la intrarea din drumul judetean Dj 674, respectivla km 0+0, 005;
- doua Dn 600 mm la urmatoarele pozitii: km 0+593, 60 si km1+369, 37.Podetele vor avea lungimea de 7, 5 m si vor fi prevazute cu timpanede beton.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.reducerea de 50% se va aplica in doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM, nefiind necesar ca asocierea sa fie IMMPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 zileGarantia va fi constituita astfel: a. scrisoare de garantie bancara - se va completa Formularul Scrisoarea de garantie bancarab.direct la casieria Primariei Orasului Turcenic. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Ofertantul pierde garantia de participare daca: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 10 zile de la data semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica, in perioada de valabilitate a ofertei.- se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278indice1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul fara TVA al contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie: A.Scrisoare de garantie bancara de buna executie ? prezentata in ORIGINAL;B.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.C. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care opteaza pentru modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Formulare tip cu valabilitate privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emise de: - Directia impozite si taxe locale-Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluineincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Pentru persoanele juridice straine operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca acesta si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile catre bugetul de stat, date in fata unui notar. Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana de catre o institutie sau persoane autorizate.Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 180 din OG 34/2006 si incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art 181 din OG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 ANRMAPDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ASe va prezenta in original.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUGnr.34/2006;cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: IORDACHE ION - primar, GILCEAVA DUMITRU -viceprimar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, CILIBIU ION-ADRIAN-inspector achizitii publice, , LAMBU FLORICA ? inspector, TUNARU OLIMPIA- secretar, POPESCU CATALIN ? inspector, CORNESCU DORU ? ION ? consilier local, IOVAN EUGEN? consilier local, RIPE?I ION? consilier local, UREZANU GRIGORE? consilier local, BIRIBOIU ION? consilier local, DUMITRA?CU ION? consilier local, SFIRLOGEA MARIA? consilier local, MANOIU OCTAVIAN? consilier local, NICOLAE FLOAREA? consilier local, GIUMANCA VIOREL? consilier local, IONA?CU DUMITRU? consilier local, DINU ION? consilier local, BRAIA GABRIELA? consilier local, UNGUREANU VERGINA? consilier local., SCRIECIU ION ? inspectorCazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competenteCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratia privind calitatea de participant la procedura.Cazier fiscal al societatii eliberat de organele competente Persoane juridice- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DEPUNERII OFERTELOR)Persoane fiziceDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic ;, Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie in totalitate alucrarilor, in cuantum egal cu 166666, 67 leipentru2luni
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - minim un contract similarPrezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai lucrarilor executate , in original., prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie egala sau mai mare decat valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 250000 lei fara TVA pentru executia lucrarilor.pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi)., Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiiPrezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Pentru executia in conditii corespunzatoare a contractului de achizitie publica ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de personal calificat pentru acest gen de lucrari.In acest sens vor fi prezentate: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, inoriginal, care trebuie sa cuprinda: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - coordonator proiect (CFDP);
- sef punct de lucru (CFDP);
- un responsabil tehnic cu executia - Ofertantul are obligatia de a asigura Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de MDRT, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate pe intreaga durata de executie a lucrarii(in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), in acest sens prezentandu-se copie dupa autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de muncacu viza I.T.M.;
- se permite si prezentarea unei declaratii de disponibilitate sau orice alta forma de angajament, un responsabil CQ in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate; In ceea ce priveste CQ se va permite si se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire.- un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;In lista vor fi inscrise nominal personale de conducere si de executie care vor fi utilizate in cadrul acestui contract., Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora., Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei.Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere Ofertantul trebuie sa detina certificare ISO 9001Nu se admit ofertantii care la data depunerii ofertelor au aceste sisteme de calitate in curs de implementare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul ? daca pretul ofertat este cel mai mic dintre preturile ofertantilor calificati, in conditiile respectarii HG 925/2006 actualizata, oferta se puncteaza cu 60 puncte ? pentru preturile mai mari decat pretul minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P = Pret minim ofertat / Pret ofertatx60
termen de executie
40
Descriere: Ofertantul va prezenta un grafic cu termenul de executie lucrarilor, avandu-se in vedere gradul de acoperire al cerintelor prevazute in Caietul/Caietele de Sarcini ? daca termenul de executie ofertat este cel mai mic dintre termenele de executie ale ofertantilor calificati, oferta se puncteaza cu 40 puncte ?pentru termen de executie mai mare decat termenul de executie minim ofertat la paragraful precedent, punctajul se calculeaza astfel: P = Termen minim ofertat / Termen ofertatx40 Termenul de executie maxim acceptat (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 3 luni. Termenul minim admis pentru realizarea obiectivului propus este de 1 LUNI. Orice oferta al carei termen de executie este < 1 LUNI nu va fi punctata suplimentar si va fi considerata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcare fisier atasat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 09:36