Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie lucrari de modernizarea, dezvoltarea si echiparea Modulului Sfanta Maria


Detaliu pentru invitatia numarul 323185
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie: 323185/02.04.2012
Denumire contract: achizitie lucrari de modernizarea, dezvoltarea si echiparea Modulului Sfanta Maria
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251418717, fax: +40 0251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lucrari de modernizarea, dezvoltarea si echiparea Modulului Sfanta Maria
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de modernizarea, dezvoltarea si echiparea unui centru pentru persoanele adulte cu handicap " Modulul Sfanta Maria"
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 980, 257 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
29000 RON si se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
- instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- numerar;Garantiei de participare este valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.;Garantia de participare va fi retinuta de catre AC in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-CNSC respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, autoritatea contractanta va retine garantia de participare in suma de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei)Garantia de participare se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contulin care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va retine in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contr. astfel: - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale sau instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se va prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis, nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul fara TVA al contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei se va face conform art. 92 alin. 4 din H.G. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director general: Florin StancuDirector general adjunct economic: Dumitru HerascuAvizeaza pentru legalitate: Nicoleta CretuSef Serviciu Achizitii Publice: Daniela StaminSef Serviciu Analize Tehnice: Laurentiu BeznaSef Serviciu Programe Proiecte: Janina Vladoi-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local -certificat constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC)Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, Recomandare din partea altui beneficiarSe va prezenta cel putin o recomandare privind indeplinirea unuia din contractele declarate in lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Experienta similaraSe vor prezenta copii de pe parti relevante a cel putin unui contractprin care sa se confirmeexecutarea de lucrari in valoare de cel putin 2.000.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista privind personalul responsabil pentru executia lucrarilorSe vor prezenta urmatoarele documente: -actele de studii ale persoanelor responsabile si anume: diplome, CV-uri-angajamentul de participare, in scris, al persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantiiSe vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In acest sens se va intocmi o lista in care se va preciza partea din contract care se intentioneaza a fi subcontractata., Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer