Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE LUCRARI DE REABILITARE CAMIN CULTURAL COMUNA GHIDICI JUDETEUL DOLJ


Detaliu pentru invitatia numarul 334709
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GHIDICI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 334709/03.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI DE REABILITARE CAMIN CULTURAL COMUNA GHIDICI JUDETEUL DOLJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHIDICI (PRIMARIA)Cod fiscal: 16388171, Adresa: STR. MIHAI VITEAZUL NR.140, Ghidici, Telefon: 0251-323302, Fax: 0251-323352
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MIHAI VITEAZUL NR.140, Ghidici, Romania, cod postal: 207456, telefon: +40 251323352, fax: +40 251323352, persoana de contact: PANDIA GENEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA GHIDICI, str. MIHAI VITEAZU, nr. 140, Loc. GHIDICI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI DE REABILITARE CAMIN CULTURAL COMUNA GHIDICI JUDETEUL DOLJ
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REABILITARE CAMIN CULTURAL COMUNA GHIDICI JUDETEUL DOLJ
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 499 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumulgarantiei de participare: 7209.98 lei2.Perioda de valabilitate ?cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei « de la data limita de depunere a ofertelor .3. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 15? Numerar depus la caseria Primariei Ghidici- Cu ordin de plata in contulROTREZ2935006XXX000328Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 16Garantia de buna executie va fi constituita in maxim 5 zile lucratoare de la semnareade catre ambele parti a contractului.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractant), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?In acest sens fiecare participant la oferta, asociat sau subcontractant, tert sustinator va prezenta o declaratie ? Formularul 3C-Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulc2? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratii privind eligibilitateaPrezentare formular 3AIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Certificat de participare cu oferta independentaOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractant/tert sustinator vor prezenta1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 - formular 3CIncadrarea in situatiaprevazutala art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaPersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante privind organizarea , derularea, finalizarea, aprobarea si semnarea documentelor in legatura procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritati contractante sunt: TACHE CONSTANTIN ? PRIMARSCLIPCEA VIRGIL -VICEPRIMARPOMACU RAMONA LOREDANA- SECRETARGROSAN ION - CONTABILPANDIA GENEL - RESPONSABIL ACHIZITII PUBLICEVASILE ION -CONSILIER LOCALSCLIPCEA ION- CONSILIER LOCALPETCU GHEORGHE- CONSILIER LOCAL]NICOLA ION -CONSILIER LOCALMIRSU CONSTANTIN-CONSILIER LOCALDocumente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat) a documentelor de mai jos1. Prezentarea formularului 4A, sau 4B pentru tert sustinatorIncadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2.Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- original sau copielizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?3.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original sau copielizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul din raza reritoriala unde ofertantul isi are sediul , document emis cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertei.(original sau copie lizibila semnata si stampilata ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate executia de lucrari care fac obiectul contractului de achizitie publica.B. Persoane juridice /fizice strainea) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale privind situatia economica financiara, Cerrinta nr. 2Se va prezenta Bilantul contabi din anii precedenti respectiv 2010, 2011 si 2012, vizat si inregistrat de organele competente- Copie semnata si stampilta Conform cu originalul.Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2012, 2011, 2012 bilantul si anexele nu sunt cerute a fi inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabi, anexela la acesta, insotita de raportul auditoruilori financiari si contabili autorizati sau de cenzori dupa caz.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai susIn cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, Cerinta minima: prezentarea de documente justificative contabile din care sa reiasa ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani este de cel putin 700.000. lei Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul)va prezenta acest formular Imtreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere de 50% a cifrei de afaceriin conformitate cu art. 16 din Legea 346/2004
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratii privind efectivul mediu al personalului angajat si a cadrelor de conducere.Se vor prezenta, atasat, cu privire la personalul de conducere urmatoarele infirmatii: -CV-uri-Copii acte calificari-copii diplome studii de profil, Cerinte: 1.Lista cuprinzand asociatii- completata de liderul asociatiei- Formular 12 2.Acord de asociere Formular 13- oferta trebuie sa cuorinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuna raspunderea colectiva si solitara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. 3. Se solicita ca, ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentiva, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autor. Contr. inainte de data semnarii contractului., Lista principalelor lucrari executate- o lista a principalelor contracte de executie de lucrari similare executate in ultimii 5 ani(calculati de latermenul limita pentru depunerea ofertelor)Cerinta minime obligatorii: 1. Cel putin un contract din Lista principalelor lucrari executate in domeniul executiei de lucrari de constructii civile si industriale si instalatii aferente sa fie de valoare individuala egala sau mai mare de 35o.000 lei fara TVA.Lista va fi insotita de contarctul sau contractele la care face referire, in copie.Pentru contractele relevante mentionate in lista principalelor lucrari executate se vor atasa documente suport, copii dupa contracte si alte documente care sa ateste finalizarea contractului respectiv procese verbale de receptie.Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci aceasta cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, Documente/procese verbale- privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au executat lucrari similare- minim una original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata" conform cu originalul: - se splicita ca recomandarea sa fie emisa de beneficiarii acelui contract din lista principalelor lucrari executate, a carei valoare este mai mare sau egala cu 350.000 lei fara TVA, 4.Lista cuprinzand subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti autoritatea contractanta va solicita inainte de incheierea contractului de achizitie publica , prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe in anexe la contractul de achizitie publica. Se solicita Standarde de asigurare a calitatiiSR EN ISO 9001:2008 pe domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului de achizitie, valabil la data depuneriiofertelor.atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin ptrzentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului.Nota: Certificarea in conformitate cu SR EN ISO 9001;2008 va cuprinde toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al calitatii pe domeniile pe care raspund in realizarea contractului., Se solicitaStandarde de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005 pe domeniul de activitatecorespunzator obiectului contractului de achizitie valabil la data depuneriiofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management de mediu al ofertantului.Nota: Cerificarea in conformitate cu SR EN ISO 14001:2005 va cuprinde toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului de achizitii publice.in cazul unei asocieri se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management de mediu pe domeniile pentru care raspund in realizarea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer