Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie lucrari de reamenajare curte sediu DGASPC Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 348178
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj
Numar invitatie: 348178/07.06.2013
Denumire contract: achizitie lucrari de reamenajare curte sediu DGASPC Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lucrari de reamenajare curte sediu DGASPC Dolj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie lucrari de reamenajare curte sediu DGASPC DoljValoarea estimata totala este de 912.733, 00 lei fara TVA, din care: Valoarea estimata pentru C+M este de 869.270, 00 lei fara TVAValoare estimata aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 43.463, 00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 912, 733 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare aferenta valorii estimate fara valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 15.500 lei si se poate constitui prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie;
- virament bancar (ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta);
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Contulin care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-conform art. 2781 din O.U.G. 34/2006Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sensEchivalenta leu/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR pentru data de 05.06.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, cf. H.G. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind eligibilitatea (conform formularului F1; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (conform formularului F2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform formularului F3;)-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 (conform formularului F4;Persoanele cu functie de decizie: Stancu Florin IonutHerascu DumitruCretu NicoletaSurugiu MarinelaStamin Daniela IrinaBezna Laurentiu MarianDumitru Serbanescu-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata.-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat, eliberat de organul de administrare fiscala(ANAF) al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original si/sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. -Certificatul constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator iar informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor). Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.-Autorizatie pentru executie lucrari de instalatii electrice, eliberata de ANRE conform legislatiei in vigoare privind realizarea de instalatii electrice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala medie anuala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar. Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.700.000, 00 lei inclusiv TVA.Valorile vor fi exprimate in lei. Convertirea valorii cifrei de afaceri in alta moneda se va face la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.Conform art. 16, alin. 2) din Legea 346/2004 intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere, in cazul unei asocieri, toti asociatii trebuie sa se incadreze in categoria IMM ? urilor. Conform formularului F5;In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniconform formularului F6;Lista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara ? conform formularului F7;Pentru sustinerea experientei similare ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii cel putin unui contract de lucrari similare cu cele ofertate de minim 800.000, 00 lei fara TVA sau a maxim doua contracte de lucrari similare cu cele ofertate a caror valoare cumulata sa fie de minim 800.000, 00 lei fara TVA.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Lucrarile executate se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul beneficiar (procese-verbale de receptie la terminarea lucrarilor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform caietului de sarcini. Declaratia va mentiona si forma in care sunt detinute utilajele si echipamentele (proprietate, chirie, leasing sau orice alta forma legala). Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, indeplinirea acestei cerinte se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; - conform Formularului F8;, Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiiOfertantul va face dovada ca are inclus in echipa de lucru urmatorul personal: - MANAGER DE PROIECT, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- SEF DE SANTIER/SEF PUNCT DE LUCRU, inginer constructor drumuri, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu Studii superioare de specialitate. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- ING. INSTALATII PENTRU CONSTRUCTII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu Studii superioare de specialitate. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect.- RESPONSABILI TEHNICI CU EXECUTIA (RTE), angajati ai ofertantului sau al caror angajament de participare a fost obtinut, atestati tehnico- profesional pentru domeniile: Constructii Civile, Constructii rutiere, drumuri;
- RESPONSABIL CONTROLUL CALITATII, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;
- UN COORDONATOR IN MATERIE DE SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA, angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut.- ARHITECT PEISAGIST angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate.Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;
- TOPOGRAF angajat al ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, cu studii superioare de specialitate. Experienta profesionala specifica: Participarea intr-o pozitie similara intr-un alt proiect;Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat. CV-ul va avea inscrisa urmatoarea mentiune ?Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul in declaratii prevazute in Codul Penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut;
- angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, certificate de atestare, etc., valabile la data limita de depunere a ofertelor;
- Decizii interne de numire, pentru specialistii responsabili cu controlul tehnic de calitate.Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (daca este cazul).Subcontractantii declarati vor completa declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract. ? conform Formularului F9; Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri, respectiv lucrari de constructii de cladiri, lucrari de drumuri, lucrari de pavaje, lucrari de canalizare, lucrari de iluminat exterior, mobilier urban, amenajari peisagistice. (ISO 9001:2008 sau echivalent).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 20:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer