Achizitie publica - Achizitie lucrari de refacere a tramei stradale in urma interven?iilor accidentale la re?elele de termoficare din Cluj Napoca ? alei, trotuare, carosabil
Detaliu pentru invitatia numarul 349203
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349203/26.06.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari de refacerea tramei stradale in urma interven?iilor accidentale la re?elele de termoficare din Cluj Napoca ? alei, trotuare, carosabil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: RO 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 0264503703, Fax: +40 0264503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 0264503703, fax: +40 0264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de refacerea tramei stradale in urma interven?iilor accidentale la re?elele de termoficare din Cluj Napoca ? alei, trotuare, carosabil
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Achizitie lucrari de refacere a tramei stradale in urma interven?iilor accidentale la re?elele de termoficare din Cluj Napoca ? alei, trotuare, carosabil.- Costul estimat pentru achizitia acestor lucrari, fara diverse si neprevazute, este de 92.628 euro (adica 409.517, 65 lei, la un curs BNR de 4, 4211 lei/euro, valabil in 05.04.2013). Precizam ca procentul aferent valorii de diverse si neprevazute este de 5%, din valoarea estimata a contractului, adica 20.475, 88 lei (echivalentul a 4.631, 4 euro, calculati la un curs BNR de 4, 4211 lei/euro, valabil in 05.04.2013). Valoarea totala a contractului incluzand diverse si neprevazute este de 97.259, 39 euro (adica 429.993, 53 lei, calculati la curs BNR de 4, 4211 lei/euro, valabil in 05.04.2013).
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 429, 993.53 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.000Ronsau echivalentul in alte valute (la cursul stabilit de catre BNR la data publicarii invitatiei de participare)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 19;
- scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, in aceleasi conditii ca si scrisoarea de garantie bancara;
- Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.Nota: Scrisoarea de garantie sau dupa caz, Ordinul de plata , vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Garan?ia de buna execu?ie se constituie: ? prin re?ineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.? Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.? Eliberarea garantiei de buna executie se face dupa cum urmeaza: -partial, in procent de 70 % din valoarea garantiei de buna executie constituita in termende 14 zile de la semnarea procesului verbal de receptie intocmit la terminarea lucrarilor, daca in procesul verbal incheiat la terminarea lucrarilor nu sunt inscrise remedieri si completari de efectuat in sarcina executantului, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.-restul de 30 % din garantia de buna executie constituita, ramane la dispozitia achizitorului, pana la receptia finala si se va elibera pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Pers cu drept de decizie: Emil Miron, Ioan Moldovan, Dan Cupsa, Catalin Tataru, Dorin Racoti, Marius Ciomos, Corpadean Milian, Marinescu Cezar, Dan Pop. Persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - prezentarea Formularului nr. 20 completatcu media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de toate utilajele necesare executarii lucrarilor (proprietate personala / inchiriate / angajament de punere la dispozitie), in conformitate cu normele de deviz utilizate pentru toate tipurile de lucrari solicitate prin caietul de sarcini.Sunt considerate utilaje necesare executarii lucrarilor cel pu?in urmatoarele: - autobasculanta, buldoexcavator, incarcator, excavator cu pneuri, autobetoniera, cilindru vibrocompactor (1, 2 ? 3 to), taietor cu rosturi, placa vibrocompactoare, grup electrogen, picamer electric, compresor ?i picamer pneumatic, miniexcavator cu ?enile din cauciuc (pentru alei ?i spa?ii inguste), mai compactor, emulgator, scule speciale pentru scos ?i montat pavaje, vibrator betonOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (proprietate personala sau pe baza de contract/conven?ie / angajament de punere la dispozitie) de : - sta?ie de preparare beton- sta?ie de preparare asfalt, Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari, O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca aufost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 3 contracte similare (lucrari de constructii drumuri, de imbracamin?i asfaltice drumuri, sau lucrari de intre?inere/repara?ii drumuri) in valoare cumulata de minim 400.000 lei, insotita de certificari de buna excutie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus Asigurarea calita?ii - certificatului ISO 9001 in domeniul calita?ii sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, Protec?ia mediului - certificatul ISO 14001 pentru sisteme de management de mediu sau echivalente, valabilile la data limita de depunere a ofertelor, sau, cel pu?in a unui set de masuri pe care ofertantul se obliga sa le respecte, privitoare la: a) gestionarea de?eurilor rezultate din construc?iib) praf/pulberi rezultatec) limitarea nivelului de zgomot a utilajelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 10:23