Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE LUCRARI DE REFACERE COS DE FUM:CT 13 Gheorgheni


Detaliu pentru invitatia numarul 334617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Termoficare Cluj Napoca
Numar invitatie: 334617/31.08.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI DE REFACERE COS DE FUM: CT 13 Gheorgheni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: 0264 - 503703, Fax: 0264 - 503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264503703, fax: +40 264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI DE REFACERE COS DE FUM: CT 13 Gheorgheni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizite lucrari de refacere cos de fum ? reparatie zidarie, tencuieli, zugraveli.
II.1.6) CPV: 45262610-0 - Cosuri industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.000 RonPerioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data termenului limita de depunere a ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: - scrisoare de garantie in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 19;
- scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, in aceleasi conditii ca si scrisoarea de garantie bancara;
- Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.Nota: Scrisoarea de garantie sau dupa caz, Ordinul de plata sau chitanta emisa de RA Termoficare vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
? se constituie prin depunerea de catre contractant, a unei Scrisori de garantie emisa de o societate bancara sau o societate de asigurari in conditiile legii, cu o valoare egala cu 10% din valoarea fara TVA a contractului, in termen de maxim 3 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaSolicitat-Prezentarea Formularului nr. 12A completatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Solicitat-Prezentarea Formularului nr. 12B completatSe va face dovada privind plata taxelor si impozitelor prin prezentarea certificatelor aferente (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSolicitat -Formularului nr. 12C completatCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaSolicitat -Prezentarea Formularului nr.12G completatDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006Solicitat-Prezentarea Formularului nr.12F completatPers.cu drept de decizie: Emil Miron, Dan Cup?a, Dorin Racoti, Catalin Tataru, Maran Victoria, Dan Pop. Persoanele juridice/fizice romaneSolicitat-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau sau copie lizibila cu inscriptia ?conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straineSolicitat-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari- Prezentarea cel putin a unui, sau a cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa se confirme finalizareaunor lucari similare (zidarie si/sau tencuieli si/sau zugraveli cos fum)in valoare de minim 50.000 lei., Informatii referitoare la: 1. personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru: - responsabil tehnic cu executia-responsabil pentru asigurarea controlului calitatii, in conformitate cu Legea 10/1995, 2. personalul ce urmeaza a fi implicat in realizarea contractului, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de toate utilajele necesare executarii lucrarilor (proprietate personala sau inchiriate), in conformitate cu normele de deviz utilizate., - Declaratie privind subcontractanti cu indicarea partilor din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si cu datele de recunoastere ale acestora.- Informatii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul) Se va prezenta Acordul de asociere, in original sau copie autentificata. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Asoc./subcontr./tertii sustinatori vor avea obligatia de a completa declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, art 180 si 181/OUG 34 ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, in termenul de valabilitate, pentru lucrari de constructii, ISO 14001 pentru sisteme de management de mediu sau echivalente, in termenul de valabilitate, sau, cel putin a unui set de masuri pe care ofertantul se obliga sa le respecte, privitoare laa) gestionarea deseurilor rezultate din constructiib) praf/pulberi rezultatec) limitarea nivelului de zgomot a utilajelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer