Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Lucrari De Renovare Sector Bai Namol Si Bai Apa Sulfuroasa, Impachetari Cu Namol ? Baza De Tratament, Pavilion A, Parter


Detaliu pentru invitatia numarul 321360
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Sanatoriul Balnear de Recuperare Mangalia
Numar invitatie: 321360/08.03.2012
Denumire contract: Achizitie Lucrari De Renovare Sector Bai Namol Si Bai Apa Sulfuroasa, Impachetari Cu Namol ? Baza De Tratament, Pavilion A, Parter
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSanatoriul Balnear de Recuperare MangaliaCod fiscal: 4515565, Adresa: Str.Mircea cel Batran nr.1, jud.Constanta, Mangalia, Telefon: 0241 751337, Fax: 0241 751215
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Lucrari De Renovare Sector Bai Namol Si Bai Apa Sulfuroasa, Impachetari Cu Namol ? Baza De Tratament, Pavilion A, Parter
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparatii sanitare si electrice, reparatii si renovari lucrariconstructii constand din: placaje din ceramica de sticla, zugraveli semilavabile, vopsitorii epoxidice antiderapante de pardoseli cu granule de cuart si compartimentari din gips-carton, usi din sticla securizata mata.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 674.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3600 leiGarantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile Art.86 din HG 925/2006 actualizata, respectiv: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? original sau, - prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? copie, conform cu originalul, semnat si stampilat de reprezentantul ofertantului, sauDovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelorOfertele care nu vor prezenta constituirea garantiei de participare asa cum a fost solicitat mai sus, vor fi declarate ca oferte inacceptabile conform Art 36 alin (1), lit a) din HG 925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelorIn masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare o anumita suma, in raport cu valoarea estimata a contractuluiconform art.278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului, in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Documente edificatoare: 1. Fisa de prezentare (formular 1) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;2. Declaratia privind calitatea de participant (formular 2) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.3. Declaratia privind eligibilitatea (formular 3) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006 siArt 69^1:4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art 181(formular 4) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;5. Declaratie privind neincadrarea in art 69^1din OUG 34/2006(formular 5)- semnat, stampilat, scanat in format .pdf;Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager - Dr. Condur Laura Maria, Membrii comisiei de evaluare : Director financiar-contabil Ec Ciocanel Marius, Sef Serviciu Financiar Contabilitate Ec Persinaru Viorica6. Certificat de participare cu oferta independenta (formular 6) ? semnat, stampilat, scanat in format .pdf;7. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele-scanat in format .pdf;8.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obliga?iile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele? scanat in format .pdf;NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile ?i completarile ulterioarePentru persoanele fizice/juridice straine: Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, emise de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care respectivul este stabilit.Nota : -in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate ? scanate in format .pdf.- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante Persoana juridica/fizica romana: Cerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este abilitat sa execute lucrarile ce facobiectul achizitiei.Documente edificatoare :9. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie ? valabil la data depunerii ofertelor ? scanat in format .pdf;Persoane juridice / fizice straine: Documente edificatoare : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2011, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.Nota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.- ofertantii au obligatia sa prezinte documentele solicitate ? scanate in format .pdf.- autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevante.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte toate documentele solicitate la acest capitol;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale cu cifra globala de afaceri pe ultimii trei aniCerinta minima : cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani , in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, sa fieminim 370.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Existenta executarii de lucrari in ultimii 5 ani de catre operatorul economic catre beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati in vederea sustinerii capacitatii tehnice;Experienta similara: prezentarea cel putin a unui contract- informatii relevante din contract /document/ proces verbal de receptie, derulat sau in curs de derulare. In situatia in care un ofertant si-a inceput activitatea economica de mai putin de cinci ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilorcorespunzatoare perioadei efective de activitate;Valoarea /suma valorilor lucrarilor executate in contractul/contracteleprezentata/prezentate ca experienta similara sa fie cel putin egala cu185.674 lei, Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii sau dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniul calitatii., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (RTE);Declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari: ? responsabil tehnic cu executia, atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului;Ofertantul sa faca dovada cadispune de un numar minim de personal calificatpentru executia lucrarilor in urmatoarele meserii: - Electrician ? 1 persoana- Instalator sanitar ? 1 persoana- Zugrav ? 2 persoane- Zidar ? 1 persoana- Mozaicar ? 1 persoana- Faiantar ? 2 persoane- Tamplar mase plastice ? 1 persoane Cerinta nr. 1sa dovedeasca implementarea simentinerea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor din standardul ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Se acorda 80% pt cel mai mic pret. Pt preturi mai mari - regula de trei simpla
Durata de executie
20
Descriere: Durata de executie se exprima in zile. Se acorda 20% pt durata ce mai mica - 21 zile. Pt alte durate - regula trei simpla. Durata max 25 zile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer