Achizitie publica - Achizitie lucrari de reparatie capitala Centrala Termica Camin nr.10 Facultatea de Electrotehnica
Detaliu pentru invitatia numarul 344895
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344895/08.04.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari de reparatie capitala Centrala Termica Camin nr.10 Facultatea de Electrotehnica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CRAIOVACod fiscal: 4553380, Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Telefon: +40 251414398, Fax: +40 251411688
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251411752, fax: +40 0521411752, persoana de contact: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia Achizitii Publice, Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii, Nr.19, Directia Achizitii Publice, Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari de reparatie capitala Centrala Termica Camin nr.10 Facultatea de Electrotehnica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari de reparatie capitala Centrala Termica Camin nr.10 Facultatea de ElectrotehnicaValoarea estimata a contractului (fara TVA): 1.542.793 lei, din care 1.465.490 lei valoare lucrari si organizare de santier si 77574 lei cheltuieli diverse si neprevazute conform deviz general DALI.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 542, 793 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 29.000 lei.Perioada de valabilitate ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor, din invitatia de participare)1. Modul de constituire: ? Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original ? formularul 4 -original? Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova RO95TREZ2915005XXX000144 cod fiscal 4553380 copie a OP confirmat de banca? Numerar depus la casieria Universitatii din CraiovaIntreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004Echivalentapentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelorcu 5 zile
Garantie de buna executie
In termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, executantul va prezentabeneficiarului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? Formularul 15- Prin oricare dintre formele de la art.90 alin 1)-3)din HG 925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011.Intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conf. cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 8 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) vor prezenta formular 2A completat, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? formular 2B, in original.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nr. crt. Numele si prenumele Functia1 Prof. univ. dr. Dan-Claudiu Danisor - Rector2 Prof. univ. dr. Ion Vladimirescu - Presedintele Senatului Universitatii din Craiova3 Prof. univ. dr. Dan Popescu - Prorector4 Prof. univ. dr. Gabriel Olteanu - Prorector5 Prof. univ. dr. Cezar Spinu - Prorector6 Prof. univ. dr. Ion Ciupitu - Prorector7 Prof. univ. dr. Cristiana Teodorescu - Prorector8 Lect. univ. dr. Daniel Circiumaru - Director General Administrativ9 Prof. univ. dr. Sevastian Cercel - Decan Facultatea de Drept si Stiinte Administrative10 Prof. univ. dr. Eugen Bobasu - Decan Facultatea de Automatica, Calculatoare si Electronica11 Prof. univ. dr. Marian Siminica - Decan Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor12 Prof. univ. dr. I.P.S. Irineu Popa Ioan - Decan Facultatea de Teologie, Istorie, Stiinte ale Educatiei13 Prof. univ. dr. Nicu Panea - Decan Facultatea de Litere14 Prof. univ. dr. Busneag Dumitru - Decan Facultatea de Stiinte Exacte15 Prof. univ. dr. Costescu Mihai - Decan Facultatea de Stiinte Sociale16 Prof. univ. dr. Marian Soare - Decan Facultatea de Agricultura si Horticultura17 Prof. univ. dr. Marian Dragomir - Decan Facultatea de Educatie Fizica si Sport18 Prof. univ. dr. Nicolae Dumitru - Decan Facultatea de Mecanica19 Prof. univ. dr. ing. Ciontu Marian - Decan Facultatea de Inginerie Electrica20 Conf.univ.dr. Raluca Dracea - Director General Adjunct Administrativ21 Lect.univ.dr. Mihai Cosoveanu - Director Biblioteca22 Ec. Demetra Lupu Visanescu - Director Directia Achizitii Publice23 Ec. Marian Selisteanu - Director Directia Administrativa Camine si Cantine24 Ing. Bogdan Ghita - Director Directia Tehnica25 Ec.Ionela Mic - Director Directia Economica26 Ec. Flori Stoian - Compartiment CFP27 Ec. Ion Belcineanu - Compartiment CFP28 Ec. Radu Naon Ciorbagiu - Compartiment CFP29 Ec.drd. Maria Buse - Director Directia Resurse Umane Salarizare30 Manuela Gust - Director Tele U31 Ing. Ion Stan - Director Gradina Botanica32 Ing. Ion Botu - Director Statiunea Pomicola Valcea33 Ing. Lacusteanu Tudor - Director Statiunea de Cercetare Dezvoltare Agricola Caracal34 Jurist Anca Udrea - Director Directia Juridica35 Jurist Laurentiu Ciobanu - Consilier Juridic36 Ing. Gabriel Perieteanu - Sef Serviciu Achizitii Publice37 Ec. Iulia Dragomir - Serviciul Achizitii Publice38 Ing. Diana Dragan - Serviciul Achizitii Publice39 Ec. Catalin Viorel Vlad - Serviciul Achizitii Publice40 Ec. Adriana Durle - Sef Serviciu Aprovizionare si urmarire comenzi, contracte41 Ec. Alin Bogaseru - Compartiment Aprovizionare42 Ing. Leonard Radoi - Compartiment Aprovizionare43 Ing. Tudor Cocos - Compartiment Aprovizionare44 Ec. Tina Barlea - Compartiment Aprovizionare45 Ing. Adrian Tabus - Compartiment Aprovizionare46 Carmen Lazar - Compartiment Aprovizionare47 Ing. Crina Dondera - Sef Serviciu Investitii48 Sing. Mihaela A-Tomei - Responsabil Compartiment InvestitiiCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A in original, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 3B in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului? obiectul de activitate al ofertantului? ca la datele firmei nu figureaza mentiuni referitoare la falimentForma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in ofertaObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).Cerinta nr.3Autorizatie ISCIR in termen de valabilitate pentru realizare lucrari conform "PT C11-2010- Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatiilor de ardere aferente cazanelor" si "PT C9-2010 cazane de apa calda si cazane de abur de joasa presiune"Cerinta nr.4Autorizatie ANRE - pentru executia de instalatii de utilizare a gazelor naturale conform Legii nr.123/2012 a energiei electrice si a gazelor naturaleATENTIE: Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b) trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii/subcontractantii1) Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii completata de liderul Asocierii. Formularul 132) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Formularul 143) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga cain cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr.5Declaratie privind personalul propus pentru executarea contractului: Formularul nr.10Echipa personalului propus pentruexecutarea lucrarii trebuie sa contina cel putin: - un specialist instalatii alimentare cu gaze autorizat ANRE conform NTPEE- 2008 si a Ordinului 89/2009 emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei privind aprobarea Regulamentului de autorizare si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale anexa 2.- un specialist ISCIR autorizat RSL conformOrdinului nr.165 aparut in Monitorul Oficial 572/11.08.2011- un specialist ISCIR autorizat RST conform Ordinului nr.165 aparut in Monitorul Oficial 572/11.08.2011- un specialist ISCIR autorizat RVT conform Ordinului nr.165 aparut in Monitorul Oficial 572/11.08.2011-Avand in vedere Hotararea de Guvern nr. 300/02.03.2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile, ofertantul are obligatia de a prezenta in cadrul colectivului de executare a lucrarii, a unei persoane care sa indeplineasca functia de coordonator in materie de securitate si sanatate in munca.Pentru toate specializarile solicitate se vor anexa: CV-uri (Formularul 11), diplome, atestari, declaratii in original (Formularul 12), care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului.Nota nr. 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat sau subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr.4Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care un grup de operatori depune o oferta comuna, atunci fiecare membru al asocierii va prezenta formularul nr.9., Cerinta nr.3Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprietate, leasing, chirie) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va completa o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care cel putin una are ca obiect executarea de lucrari similare, respectiv lucrari derealizare instalatii centrale termice.Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca a executat cel putin un contract de lucrari de realizare instalatii centrale termice in valoare de cel putin600.000 lei.Ofertantii vor completa in acest sens Formularul nr.7In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte.Ultimii 5 ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare., Cerinta nr.2Certificat/document: Ofertantul va prezenta Certificat/document privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a executatlucrari similare, respectiv lucrari de reparatii a sistemelor de incalzire - cel putin unul.Se solicita ca Certificatul/documentul sa provina de la beneficiarii lucrarii de cel putin 600.000 lei din cadrul listei principalelor lucrari executate.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei lucrarilorse realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare Prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului[sau prezentarea altor documente in conformitate cu art.193 din OUG 34/2006), in termen de valabilitate ? copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul".Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrarile solicitate - copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul" Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al calitatiipe domeniile aferentelucrarilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare., Cerinta nr.2Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 sistem de management de mediu (sau echivalent) pentru activitatile care fac obiectul contractului [sau prezentarea altor documente in conformitate cu art.193 din OUG 34/2006), in termen de valabilitate ? copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul".Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2004 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al mediului pentru lucrarile solicitate - copie semnata si stampilata "Conform cu Originalul" Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Atestarea indeplinirii acestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management al mediului ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat toti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al calitatii pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizarea contractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 11:47