Achizitie publica - Achizitie lucrari de reparatii capitale lift Camin nr.10
Detaliu pentru invitatia numarul 302813
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4553380
Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova
Telefon: 0251414398
Fax: 0251411688
Denumire invitatie: Achizitie lucrari de reparatii capitale lift Camin nr.10
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitie lucrari de reparatii capitale lift Camin nr.10-garantie de participare: 3.200 lei-garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.07.2011 16:04
Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, str. Libertatii nr.19, camera 105
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, str. Libertatii nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 161, 290 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl.de eligib.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Decl.art. 69^1 din OUG 34/2006-Decl.priv. neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice-Certificat de atestare fiscala privind imp si taxele locale priv plata dat la bugetul local-Certificat constatator emis de ORC-Autorizatii ISCIR , RADTE si RADTP-Standarde ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, ISO 18001:2008-Lista princip. lucr. execut. in ultimii 5 ani din care cel putin unul sau maxim 3 contr. au ca obiect executia de lucrari similare in val. cumulata egala sau mai mare de 160.000 lei.-Recomand.cel putin una-Utilaje, instalatii, echip teh.-Decl. privind efectivul mediu anual al pers angaj. si al cadrelor de conducere-Decl privind pers propus pt execut lucrar. care se va preciza coordonatorul in materie de securitate si sanatate autorizat legal-Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul)
Din SEAP. Informatii suplimentare se obtin de la Serviciul Achizitii Publice, tel/fax: 0251/411752garantie de participare: 3200 leigarantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului