Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de reparatii curente necesare functionarii la parametri normali a CJP Salaj


Anunt de atribuire numarul 89434/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
CASA JUDETEANA DE PENSII SALAJ
Adresa: B-DUL M. VITEAZUL, NR.85, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450099, Salaj, Romania, Email: [email protected], [email protected], Tel.: 0260660857, Fax: 0260660831
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Achizitie lucrari de reparatii curente necesare functionarii la parametri normali a CJP Salaj
II.2) Obiectul contractului Lucrari de reparatii curente necesare functionarii la parametri normali a sediului Casei Judetene de Pensii Salaj
II.3) Tip contract Lucrari
II.4) CPV 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
II.6) Invitatie de participare 223873/14.08.2009 15:11
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 1
Valoare estimata totala 55, 000 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
7171 / 15.09.2009
55, 000RON
Castigator
CUI
Adresa
SC INFORM-CONSTRUCT SRL
16265713
ZALAU, STR.MIHAI EMINESCU NR.9, ZALAU, 450017, Salaj
Total (fara TVA): 55, 000RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC INFORM-CONSTRUCT SRL
Valoare contract: 55000.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer