Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari de reparatii holuri si casa scarii - Facultatea de Agricultura


Detaliu pentru invitatia numarul 261508
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4553380
Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova
Telefon: 0251414398
Fax: 0251411688
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie lucrari de reparatii holuri si casa scarii - Facultatea de Agricultura
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitia de lucrari de reparatii Holuri si Casa Scarii Facultatea de Agricultura a Universitatii din Craiova finantate din venituri proprii
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 26.07.2010 15:32
Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii nr.19, DGAE, camera 105
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2010 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, Str. Libertatii nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 330, 645 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie de eligibilitate-declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181-certificate de atestare privind plata datoriilor la bugetul de stat si bugetele locale ]n termen de valabilitate-certificat constataor emis de ORC-informatii privind cifra de afaceri, se solicita un nivel minim al mediei cifrei de afaceri de 600.000 lei-cerinte de calitate în conformitate cu SR EN ISO 9001:2000, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008-lista principalelor lucrari executate din care cel putin doua in valoare cumulata de 300.000 lei-recomandari minim doua-declaratie privin numarul anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului-declaratie privind dotarile cu utilaje-lista cuprinzand subcontractantii- garantie de participare 6600
Din SEAP. Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice al Universitatii din Craiova, nr de tel/fax: 0251/411752
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer