Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari: ?Executie constructie Centru de Informare Cetateni, Arhiva ?.


Detaliu pentru invitatia numarul 343655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Fiscala Brasov
Numar invitatie: 343655/08.03.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari: ?Executie constructie Centru de Informare Cetateni, Arhiva ?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Fiscala BrasovCod fiscal: 14929823, Adresa: str. Dorobantilor nr. 4, Brasov, Telefon: 0268 / 474440 int 124, Fax: 0268 / 410540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dorobantilor nr. 4, Brasov, Romania, cod postal: 500009, telefon: +40 474440, fax: +40 410540, persoana de contact: Ciprian Benga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 27.03.2013, ora 13.00, sediul Directiei Fiscale, Brasov, Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 18.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (stabilirea, colectarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari: ?Executie constructie Centru de Informare Cetateni, Arhiva ?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari: ?Executie constructie Centru de Informare Cetateni, Arhiva ?.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 284, 925.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - 2.849, 25lei- Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare, in forma cuantumul si avand perioada de valabilitate cerute in prezenta fisa de date a achizitiei, vor fi declarate inacceptabile conf. art. 36 alin.(1) lit.a si art. 33 alin. (3) lit. b din HG nr. 925/2006, fiind respinse in cadrul sedintei de deschidere.Ofertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50% pentrugarantia pentru participare trebuie sa faca dovada incadrarii in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in prevederile Legii 346 / 2004 ). Aceasta va insoti garantia de participare.curs euro: 20.12.2012;1 euro = 4.4762 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: valabilitatea garantiei este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor conform art.43 indice 1 din O.U.G 34 / 2006.La garantia de participare sunt aplicabile prevederile art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34 / 2006.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2 % din valoarea contractului fara T.V.A- modul de constituire a garantie de buna executie in conformutate cu art prevederilor art.90 alin.1-3 din H.G.925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34 /2006Operatorul economic va prezenta o declaratie pe proprie raspundere in care sa sprecizeze ca urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul Directiei Fiscale Brasov: - Marian Voinescu ? Director;
- Bulubenchi Laura ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate;
- Sorin Puia ? Sef Serviciu Juridic Contencios;
- Comisia de evaluare: Benga Ciprian- presedinte;Dobre Lucian- inlocuitorStancescu Valentina? membru;Hogea Gabriela- inlocuitorPop Aurel? membru;Birsan Radu Alexandru- inlocuitorBulubenchi Laura? membru;Clinciu Elena- inlocuitorAlbulet Roxana? membru;Pallos Marta- inlocuitorGaiu Florentina? secretar.Boghiu Olimpia- inlocuitor- Anca Vlad ? VIZA C.F.P. (Serviciu Financiar Contabilitate)nu fac parte din cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a din O.U.G. 34 /2006.In cazul in care operatorul economic se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. adin O.U.G. 34 /2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.2.Declaratii privindneincadrarea in prevederile art.180 si 181dinOUG 34 / 2006? (Formularul 1)Operatorul economic care are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj si bugetul local va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 /20063.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - (Formularul 12)4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura? (Formularul 6)ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document5.- certificat de plata a obligatiilor fiscale eliberat de D.G.F.P a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul, in care sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in conformitate cu art.9 din ordinul 509 / 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie. 1.certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul;2.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.(ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular\document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale -(Formularul 3)Ofertantul trebuie sa prezinte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. - Persoanele responsabile pentru executia lucrarilor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: 1 (unu) SEF (coordonator) DE SANTIER ? licentiat al unei Facultatii de Constructii. Acesta trebuie sa aiba urmatoarele experiente profesionale: Experienta profesionala- Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructii in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii . (Formularul 8)2.- experienta similara (Formularul 7) ? Se vor prezenta certificari de buna executie / copii contracte / recomandare / documente constatatoare emise de catre beneficiari din care sa reiasa executarea lucrarii respective.3.- o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit conform prevederilor art.188 alin.3 lit.a din O.U.G. 34 / 2006. Operatorii care nu si-au indeplinit conditiile contractuale nu vor fi admisi la procedura.(Formularul 2) 1.- ISO 9001 sau alt certificat in domeniul calitatii in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalul2.- ISO 14001 sau alt certificat de mediu in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea - conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer