Achizitie publica - achizitie lucrari executie DF Stupini
Detaliu pentru invitatia numarul 323056
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323056/30.03.2012
Denumire contract: achizitie lucrari executie DF Stupini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie lucrari executie DF Stupini
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie drum forestier stupini
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 354, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este 27090 lei, valabila 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, Se poate constitui : - Instr. de garant.emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari-Contract.are obligatia de a deschide la unitatea Trez.Statului administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la disp.AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. AC va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui.- Garantia de buna executie se poate constitui in maxim 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006, declaratie privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006, certificat de participare cu oferta in nume propriu , declaratia privind neincadrarea in art.69(1) din OUG 34/2006(evitarea conflictului de interese).Persoanele ce detin functii de decizie in cadul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire(director ing.Ion Oprescu , director tehnic ing.Cosmin Cracana , director economic ec.Constantin Gogonetu, ing.Grigorita Gheorghe- resp.investitii, ing.Radulescu Daniel ? sef biarou fond forestier, CJ Plesuvescu Emanuela, ec.Dumitrascu Ana-birou contabilitate, ing.Jinaru Adam- sef birou productie). Certificatul constatator trebuie sa fie eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor , se poate depune original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul".Prezentarea acestui formular reprezinta o cerinta minima obligatorie , iar lipsa acestuiava duce la respingereaofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu valoarea achizitiei , adica 1.354.520lei, bilantul contabil,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice si instalatiile de care dispune-sa face dovada ca are contracte in valoare de 1.354.520 lei ofertantul trebuie sa detina certificate ISO 9001 si ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2012 15:25