Achizitie publica - Achizitie lucrari executie necesare implementarii proiectului Sistem de colectare selectiva deseuri
Detaliu pentru invitatia numarul 138035
Municipiul Aiud
Cod de identificare fiscala: 4613636
Adresa: str. Cuza Voda, nr. 1, Aiud
Telefon: 0258861310
Fax: 0258861280
Denumire invitatie: Achizitie lucrari executie necesare implementarii proiectului Sistem de colectare selectiva deseuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitia unor lucrari de executie necesare implementarii proiectului ?Sistem de Colectare Selectiva si Amenajare Statie de Transfer in Zona Municipiului Aiud
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 07.05.2008 10:33
Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Aiud, 515200, Str. Cuza Voda, nr. 1 Aiud, Jud. Alba
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Aiud, 515200, Str. Cuza Voda, nr. 1 Aiud, Jud. Alba - Sala de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie eligibilitate;
- Declaratie neîncadrare prev. art. 181 din OUG 34;
- Certif. fiscal eliberat de Comp.Impozite si Taxe Locale;
- Certif. fiscal eliberat de organul de administrare fiscala privind plata la bugetul general consolidat;
- Certificatul constatator eliberat de ORC;
- Certificatul de înregistrare fiscala eliberat de ORC;
- Fisa de informatii generale. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.878.584 lei , respectiv 520.631 euro;
- Lista contractelor de lucrari executate în ultimii 3 ani. Minim un contract de val min 456.227 lei;
- Inf. ref. la utilajele, inst., echip. tehnice;
- Inf. ref. la efectivele medii anuale ale pers. angajat si cadre cond.;
- Prez. de certif.ref. lastandarde de asig. calitatii ISO, sau echivalent;
- Informatii privind subcontractantii.
- de la sediul autoritatii contractante pentru suma de 500 lei, care vor fi achitati la CompartimentulEvidenta si Încasarea Veniturilor din cadrul Primariei municipiului Aiud.
Motive anulare:
Nu a fost posibila asigurarea unui nivelsatisfacator al concurentei, respectiv numarul de operatori economici este mai mic decat cel minim prevazut
Observatii: nu a fost depusa nicio oferta