Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie LUCRARI INSTALATII CURENTI SLABI aferente investitiei ?Consolidare si Modernizare Pavilion Principal la sediul U.M. 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi)?


Detaliu pentru invitatia numarul 350337
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.114/2011 (Achizitii in domeniul apararii si securitatii)
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0908 IASI
Numar invitatie: 350337/12.07.2013
Denumire contract: Achizitie LUCRARI INSTALATII CURENTI SLABI aferente investitiei ?Consolidare si Modernizare Pavilion Principal la sediul U.M. 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0908 IASICod fiscal: 4701533, Adresa: B-DUL POITIERS NR.18-22, IASI, Iasi, Telefon: +40 0232410425, Fax: +40 0232410547
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL POITIERS NR.18-22, IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700671, telefon: +40 0232410425, fax: +40 0232410547, persoana de contact: U.M. 0908 IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi), b-dul Poitiers nr. 18-22, cod postal 700671
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie LUCRARI INSTALATII CURENTI SLABI aferente investitiei ?Consolidare si Modernizare Pavilion Principal la sediul U.M. 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie LUCRARI INSTALATII CURENTI SLABI aferente investitiei ?Consolidare si Modernizare Pavilion Principal la sediul U.M. 0908 IASI (Inspectoratul de Jandarmi Judetean Iasi)?: - Instalatii de date ? voce. Instalatii de CATV;
- Instalatii speciale ?IC?, ?TO? si ?INTERNET?;
- Instalatie de detectie si alarmare la efractie, integrata cu control acces. Instalatie de supraveghere video;
- Instalatie de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu.
II.1.6) CPV: 45314300-4 - Instalare de infrastructuri de cabluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 543, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare ? in cuantum de 2% -se va constitui si va fi depusa in original, pentru suma de 10.870, 97 lei.Pentru a beneficia de reducerea cuantumului garantiei de participare cu 50%, se va face dovada incadrarii in categoria I.M.M.- urilor conform Legii nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Cursul de schimb afisat de B.N.R. aferent datei de 28.05.2013 este: 1 euro = 4, 3395 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO23TREZ 4065005XXX000421 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, Beneficiar: U.M. 0908 Iasi, cod fiscal 4701533; se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - in original, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In situatia in care ofertantul a depus o contestatie cu privire la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, care a fost respinsa in totalitate de catre Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, se vor aplica prevederile art. 278^1 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Cuantumul garantiei de buna executie este 10% din pretul contractului de achizitie publica, fara T.V.A.Forma de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, - sau prin virament bancar (Ordin de plata) in contul RO23TREZ 4065005XXX000421deschis la Trezoreria mun. Iasi.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin prezentul contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizandobligatiile care nu au fost respectate (conform art. 91 din H.G. nr. 925/2006).Garantia de buna executie se restituie, dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta: prezentare Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularulnr. 4Precizari: a. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 155 din Ordonanta de urgenta nr. 114/2011 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta: prezentare Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cuformularul nr. 5a.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 156 din Ordonanta de urgenta nr. 114/2011 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 156 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta: prezentare Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaCerinta obligatorie: prezentaredeclaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"completata in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? formularul nr. 6Cerinta: prezentare Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 completata in conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta nr. 34/2006 - formularulnr. 7Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: TULICA MIRCEA ? seful unitatii;Membrii comisiei de evaluare: GOSPODARU GABRIEL, MUSTERET VASILE, FILICHE LIVIU, GHELBERE TIBERIUS, LIVADARU ALINA, SFECLIS CRISTIAN, SANDU DUMITRU, DUMITRAS DANIEL, GURITA VALERICA, RACILA TEODORCerinta: prezentare Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta: prezentare Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Se vor prezenta: * Persoane juridice romane1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei, din care sa rezulte obiectul de activitate de natura celor solicitate prin prezenta procedura (codul CAEN), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, daca documentul prevede acest lucru.Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentul in cauza.2.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.3. Operatorul economic va prezenta autorizari/atestate/licente emise de organisme acreditate (valabile la data limita pentru depunere a ofertelor), care confirma autorizarea pentru executarea lucrarilor respective, astfel: a.autorizare pentru efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, eliberata de catre Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta;b.licenta de functionare eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.* Persoane juridice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, respectivautorizari/atestate/licente emise de organisme acreditate (valabile la data limita pentru depunere a ofertelor), care confirma autorizarea pentru executarea lucrarilor respective.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite detraducere autorizata si legalizata.4. A. In temeiul art. 11 din O.M.A.I. nr. 74/2010, publicat in M.O. nr. 193/2013, ofertantul (lider, asociat, subcontractant, tert) va prezenta in cadrul documentelor de calificare ale ofertei AVIZUL DE SECURITATE INDUSTRIALA emis de catre D.I.P.I. Pentru obtinerea acestuia, ofertantul (lider, asociat, subcontractant, tert) va adresa in timp util, cu minim 45 de zile inainte de data limita pentru primirea ofertelor, o solicitare scrisa (formularul nr. 20) autoritatii contractante transmisa prin posta/prin reprezentant, la care va anexa (lipsa unui document sau prezentarea acestuia intr-o alta forma decat cea solicitata, va duce la respingerea cererii de aviz de securitate): a) actul de infiintare, in copie legalizata;b) certificatul de inregistrare si certificatul constatator eliberat de O.N.R.C., in copie legalizata;c) certificatul de atestare, cazierul fiscal si certificatul pentru inregistrare in scopuri de T.V.A.;d) actele de identitate ale persoanelor care necesita acces la informatii clasificate secret de serviciu, in copie;e) declaratie prin care operatorul economic isi exprima acordul in privinta nemotivarii deciziei de neacordare a avizului de securitate industriala (formularul nr. 21). In cazul in care pe parcursul derularii contractului apare necesitatea ca operatorul economic sa acceseze informatii clasificate "secrete de stat", acesta va solicita ORNISS eliberarea certificatului de securitate industriala si va implementa toate masurile de protectie a informatiilor clasificate secrete de stat.Neindeplinirea la timp a tuturor cerintelor necesare pentru obtinerea avizului/avizelor de securitate/certificatelor de securitate industriala de catre operatorii economici care doresc sa participe la procedura de achizitie publica, exonereaza autoritatea contractanta de orice raspundere referitoare la obtinerea acestui aviz de securitate industriala.B. In temeiul art. 8 al aceluiasi act normativ, pentru executarea contractului clasificat ?secret de serviciu?, contractantul este obligat sa respecte si masurile de protectie din domeniul INFOSEC, stabilite in anexa de securitate, ce face parte din contractul de lucrari.C. Avand in vedere ca informatiile cuprinse in caietul de sarcini sunt clasificate ?secret de serviciu?, cu respectarea prevederilor H.G. nr. 585 din 13 iunie 2002 pentru aprobarea Standardelor nationale de protectie a informatiilor clasificate in Romania, operatorul economic poate obtine documentatia respectiva gratuit, in format electronic de la sediul autoritatii contractante, numai dupa obtinerea AVIZULUI DE SECURITATE INDUSTRIALA si in baza unei solicitari scrise.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (anii 2010, 2011, 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are la dispozitie resurse de personal calificat tehnic, care sa posede competente si experienta necesara pentru derularea in conditii optime a contractului.Este permisa nominalizarea unei persoane pentru a ocupa una sau mai multe pozitii cheie in conditiile respectarii cerintelor minime., *EXPERT CHEIE: 1 ? Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? persoane autorizate in efectuarea lucrarilor de instalare, modificare sau intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 301 din 11 aprilie 2012pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, respectiv efectuarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in conformitate cu prevederile O.M.A.I. nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor., *EXPERT CHEIE: 2 ? Responsabil service ? mentenanta (RSM) ? absolventi de studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniile: inginerie electrica, electronica si telecomunicatii sau ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/echivalent., *EXPERT CHEIE: 3 ? Responsabil Tehnic service-mentenanta (RTSM) ? absolventi de studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniile: inginerie electrica, electronica si telecomunicatii sau ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/echivalent., *EXPERT CHEIE: 4 ? Responsabil calitate (RC) ? absolventi de studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniile: inginerie electrica, electronica si telecomunicatii sau ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/echivalent., *EXPERT CHEIE: 5 ? Responsabil IT (RIT) ? absolventi de studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniile: inginerie electrica, electronica si telecomunicatii sau ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei/echivalent., *PERSONAL RESPONSABIL CUINSTRUIREA: Cursurile de instruire se vor efectua numai de catre personal autorizat si certificat pentru echipamentele ofertate, astfel: A. Minim o persoana cu experienta inInstalatii de date ? voce/Instalatii de CA.B. Minim o persoana cu experienta in Instalatii speciale ?IC?, ?TO? si ?INTERNET?.C. Minim o persoana cu experienta in Instalatie de detectie si alarmare la efractie, integrata cu control acces/Instalatie de supraveghere video.D. Minim o persoana cu experienta in Instalatie de detectie, semnalizare si alarmare la incendiu., Ofertantul va furniza informatii referitoare la principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Ofertantul va furniza informatii referitoare la experienta similara pentru indeplinirea contractului., Ofertantul va furniza informatii referitoare la detinerea de utilaje, instalatii si echipamente implicate in indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Ofertantul va furniza informatii privind subcontractantii si asociatii. Existenta unui sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., respectiv U.M. 0908 IASI - Serviciul Comunicatii si Tehnologia Informatiei, cu sediul in Iasi, B-dul Poitiers nr. 18-22
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 10:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer