Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari intretineri drumuri


Detaliu pentru invitatia numarul 311123
Autoritate contractanta
Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti
Cod de identificare fiscala: RO 2607964
Adresa: Sos. Stefanesti nr. 128, Voluntari
Telefon: 021 350 32 45
Fax: 021 350 32 45
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie lucrari intretineri drumuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executia de lucrari intretineri drumuri forestiere la OSE Caransebes
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 23.08.2011 10:19
Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ocolul Silvic Experimental Caransebes, mun.Caransebes, str.Godeanu, nr.7, jud. Caras-Severin, cod postal 320205
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ocolul Silvic Experimental Caransebes, mun.Caransebes, str.Godeanu, nr.7, jud. Caras-Severin, cod postal 320205
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Silvicultura - Cercetare)
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 35, 962 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181;
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului;
-fisa informatii generale;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
-certificat de participare cu oferta independenta ;
-bilant contabil ;
-informatii privind situatia economico-financiara ;
-lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (copie contract similar + copie proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor);
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
-declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specialitatea acestora (daca este cazul)
SEAPICAS Bucuresti isi propune sa achizitioneze in anul 2011 lucrari similare care pe total an depasesc 15000 euro fara TVA. Nota justificativa atasata.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer