Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE LUCRARI PENTRU AMENAJARE ZONA SENS GIRATORIU ? POD STOLOJANI


Detaliu pentru invitatia numarul 327689
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Orasul Turceni
Numar invitatie: 327689/24.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI PENTRU AMENAJARE ZONA SENS GIRATORIU ? POD STOLOJANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +4 0253335024, fax: +4 0253/335026, persoana de contact: Cilibiu Ion Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei orasului Turceni, biroul achizitii publice, str Muncii, nr. 12 , jud Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE LUCRARI PENTRU AMENAJARE ZONA SENS GIRATORIU ? POD STOLOJANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE AMENAJARE A ZONRI SENS GIRATORIU CENTRU ORAS TURCENI ? POD STOLOJANI
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 414, 446 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8288lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.reducerea de 50% se va aplica in doar in cazul in care toti membrii asocierii intra in categoria IMM, nefiind necesar ca asocierea sa fie IMMMod de constituire: a. scrisoare de garantie bancarab.direct la casieria Primariei Orasului Turcenic. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10%din pretul fara TVA al contractuluiMod de constituire: A.Scrisoare de garantie bancaraB.Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeIn cazul in care modalitatea de constituire a garantiei de buna executie este varianta B, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la dispozitia autoritatii contractante, la TREZORERIA STATULUI.Suma initiala care se depune de catre contractant, in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest contprin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Fiecare ofertant are obligatia de a preciza pentru care mod de constituire a garantiei opteazaC.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Formulare tip cu valabilitate privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emise de: Directia impozite si taxe localeDirectia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statuluineincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Incadrarea in una din situatiile prevazute la art 180 din OG 34/2006 si incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art 181 din OG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 ANRMAPCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezenta in originalCazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competenteCazier fiscal al societatii eliberat de organele competenteDeclaratia privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ASe va prezenta in original.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUGnr.34/2006;cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: IORDACHE ION - primar, GILCEAVA DUMITRU -viceprimar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, CILIBIU ION-ADRIAN-inspector achizitii publice, BICAU COSTIN ? administrator public, LAMBU FLORICA ? inspector, TUNARU OLIMPIA- secretar, POPESCU CATALIN - inspectorCazier judiciar pentru administratorul societatiiCazier fiscal al societatiiDeclaratia privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular tip - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR)Persoane fiziceDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale1. Ofertantul sa aiba cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de minim 414446 lei fara TVApentru executia lucrarilor . pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.In cazul asocierilor, valoarea se refera la cifra de afaceri medie anuala a societatilor mixte, consortiilor sau asociatiilor., Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 ani (anii 2008, 2009 si anul 2010) inclusiv anexele, in copie simpla pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL., Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului ( eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original , copie legalizata sau copie conform cu originalulInformatii minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate : -au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate ;
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic ;, Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie in totalitate alucrarilor, in cuantum egal cu 75% din valoarea estimata, respectiv 310834, 5 leipentruperioada ofertata de executie a acestora
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - minim un contract similarPrezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai lucrarilor executate , in original., pprezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de lucrari executate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie egala sau mai mare decat valoarea de lucrari ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 414446 lei fara TVA pentru executia lucrarilor, Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi)., Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul, Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiiPrezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Pentru executia in conditii corespunzatoare a contractului de achizitie publica ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de personal calificat pentru acest gen de lucrari.In acest sens vor fi prezentate: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original., Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, inoriginal, care trebuie sa cuprinda: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - coordonator proiect (Constructii civile);
- sef punct de lucru (Constructii civile);
- un responsabil tehnic cu executia - Ofertantul are obligatia de a asigura Responsabil Tehnic cu Executia, atestat de MDRT, in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor(in conformitate cu prevederile legii 10/1995 privind calitatea in constructii), in acest sens prezentandu-se copie dupa autorizarea acestuia, C.V. si contractul individual de muncacu viza I.T.M.;
- se permite si prezentarea unei declaratii de disponibilitate sau orice alta forma de angajament, un responsabil CQ in domeniul lucrarilor care urmeaza sa fie executate; In ceea ce priveste CQ se va permite si se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire.- un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea muncii.In lista vor fi inscrise nominal personale de conducere si de executie care vor fi utilizate in cadrul acestui contract., Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa execute acest gen de lucrari (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Prezentarea acordurilor de subcontractare, in original.Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora., Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere. Ofertantul trebuie sa detina certificare ISO 9001Nu se admit ofertantii care la data depunerii ofertelor au aceste sisteme de calitate in curs de implementare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap prin descarcare documentatie atasata la invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer