Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 125728 | 125822 | 126250 | 126350 | 126668 | 126754 | 127301 | 127637 | 127640 | 128396 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie lucrari pentru'' reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite in perimetre de ameliorare"


Detaliu pentru invitatia numarul 336378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 336378/01.10.2012
Denumire contract: Achizitie lucrari pentru'' reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite inperimetre de ameliorare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 16453440, Adresa: STRADA FABRICII DE ZAHAR NUMARUL 93/A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264 415 310, Fax: 0264 415 310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA FABRICII DE ZAHAR NUMARUL 93/A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400624, telefon: +40 264415310, fax: +40 264415266, persoana de contact: Man Bogdan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA FABRICII DE ZAHAR NUMARUL 93/A, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400624, telefon: +40 264415310, fax: +40 264415266
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicutura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari pentru'' reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite inperimetre de ameliorare"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari pentru''reconstructie ecologica forestiera pe terenuri degradate constituite inperimetre de ameliorare"
II.1.6) CPV: 45262640-9 - Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 337, 405 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 106.748, 10 lei respectiv Lot 1 ?7371, 40 lei, Lot 2 ? 19306, 76 lei, Lot 3 ? 80.069, 94 lei.Modul de constituire Conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006a)Se constituie printr-un instrument de garantie emis de catre o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante conform formularului 2 anexat, care se prezinta in originalb) Virament bancar cu OP in contul autoritatii contractante nr. RO 09 TREZ 2165005XXX014878deschis la trezoreria Cluj Napoca cod fiscal 16453440, cu conditiaconfirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteic)la caseria unitatii
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului (respectiv 5%pentru IMM -uri conf. art. 16 alin.(2) din Legea 346/2004)Modul de constituire Conform art. 90 alin.1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.(3)) garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3A ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt obligatorii si vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazulFormular 2B ? Declaratie conf. Art 69^1 din OUG 34 actualizata.In completarea acestei declaratii se are in vedere urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Inspector Sef: - dr. ing. Avram GrigoreInspector Sef Adjunct: - ing. Bungau TeodorInspector Sef Adjunct Economic: - Micu Ibolya KatinkaConsilier Juridic: Gherman EmilianConsilier Principal : Man BogdanAcest document se solicita eventualilor subcontractanti precum si tertilor sustinatori2.Declaratie privind calitatea de participantDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 3C ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura.In acelasi sens, ofertantul va completa Formularul 2A ? Certificat de participare la procedura cu oferta independenta3. Documente care atesta situatia personalaPersoane juridice romane: ? Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte.? Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertee la autoritatea locala unde ofertantul isi are sediulPersoane juridice straine: ? Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romaneDovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederilelegale in vigoare in Romania.? Certificat constatator in original, copie legalizata , copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul? eliberat de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului (sau echivalent), din care sa rezulte (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv)asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate.Ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata in vederea stabilirii conformitatii.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straine Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit.?Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cuprevederilelegale din tara in care operatorul economic este rezident.?Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i)denumireacompleta, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, (iv)asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domeniide activitate, (vii) subunitati/sedii secundare, (viii) activitati autorizate.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata iar fiecare document prezentat va contine anexata o exlicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate in cazul persopanelor juridice romane.?Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata in acest sens.Certificat de atestare valabil, conform OM 718/2010 pentru executia lucrarilor de imbunatatiri funciare din domeniul silvic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind Cifra de Afaceri globala pe ultimi 3 ani conform precizarilor din Formularul 3Se va completa, semna si prezenta Formularul 3 ? Informatii generale. Valorile se vor exprima in lei si in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza cursul mediu anual leu/valuta stabilite de catre BNR pentru fiecare an in parte. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul)va prezenta acest formular. In situatia in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intereprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMMurilor, reducerea de 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare se va aplica numai daca asocierea in ansamblu se incadreaza in categoria IMM-urilor.Copii alebilantului contabil pe 2010 si 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani.Se va prezenta cel putin o recomandare din partea unui beneficiarSe va completa, semna si prezenta Formularul 3D -Declaratia privind Lista principalelor lucrari executate in ultimi 5 ani cu anexele acestuia. Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente care sa ateste derularea acestuia, - copii dupa informatiile relevante din contract care aulegatura cu indeplinirea cerintei de calificare / cel putin o recomandare/alte documente, care vor contine, in mod obligatoriu, date referitoare la: - beneficiarul contractului; - obiectul contractului; - perioada in care s-a realizat contractul; - valoarea contractului. Pentru contracte se vor prezenta ?Proces verbal de receptie la finalizarea lucrarilor , receptie finala, la terminare lucrarilor sau receptie partiala?, Declaratie privind lista utilajelor, instalatiilorechipamentelor tehnicepotrivit art.188 alin.3 lit.f din OUG 34/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 09:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer