Achizitie publica - Achizitie lucrari reabilitare, modernizare, extindere in cadrul proiectului "Reabilitare, modernizare, dezvoltare si echipare Centrul de Asistenta Medico-Sociala Codaesti"
Detaliu pentru invitatia numarul 346948
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346948/20.05.2013
Denumire contract: Achizitie lucrari reabilitare, modernizare, extindere in cadrul proiectului "Reabilitare, modernizare, dezvoltare si echipare Centrul de Asistenta Medico-Sociala Codaesti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VASLUICod fiscal: 3394171, Adresa: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui, Telefon: +40 235361088, Fax: +40 235361090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL VASLUI: Consiliul Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 235361095, fax: +40 235361091, persoana de contact: Iacob Iulia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie lucrari reabilitare, modernizare, extindere in cadrul proiectului "Reabilitare, modernizare, dezvoltare si echipare Centrul de Asistenta Medico-Sociala Codaesti"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin proiect se propune reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Pavilionului Central (Corp C1), apartinand Centrului de Asistenta Medico-Sociala Codaesti, in vederea asigurarii unor conditii optime de functionare. Pentru atingerea acestui scop sunt vizate urmatoarele: reabilitare, refunctionalizare si extindere Corp C1 (Pavilion Central).Dezvoltarea infrastructurii Centrului de Asistenta Medico-Sociala Codaesti, prin refunctionalizarea corpului pavilionului central, va raspunde legislatiei si normativelor in vigoare.Vor fi imbunatatite conditiile de desfasurare a activitatii in centrul medico-social prin modernizarea spatiilor interioare si exterioare: a) lucrari de refunctionalizare a pavilionului central;b) lucrari de crestere a eficientei energetice;c) lucrari de refacere a finisajelor interioare si exterioare;d) extindere pavilion central.Se va reabilita si refunctionaliza pavilionul central si se va realiza si o extinde cu o suprafata construita de 535, 32 mp si o suprafata desfasurata de 602, 48 mp.Extinderea va avea regim de inaltime parter si etaj partial si functiunea de cazare beneficiari. Circulatiile verticale intre corpul existent si cel propus sunt asigurate de o scara interioara si de o platforma autoridicatoare pentru persoanele cu dizabilitati locomotorii.Valoarea estimata (fara TVA) este de 2.985.380, 00 lei, din care 28.500, 00 lei reprezinta valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 985, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 30.000, 00 leiPerioada de valabilitate: 120 zile (trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? JUDETUL VASLUI, trebuie sa indeplineasca cerintele pravazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006. Documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006. De asemenea, documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, se va plati autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca ofertantul se va afla in oricare dintre situatiile de retinere din garantia de participare, prevazute de art. 278 indice 1. Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata in contul Autoritatii Contractante - JUDETUL VASLUI, codfiscal 3394171, cont RO90TREZ6565006XXX000252, deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii anuntului/invitatiei de participare in SEAP.Atentie ! Documentele privind constituirea garantiei de participare se prezinta in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modalitatea de constituire: in oricare din formele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca se opteaza pentru constituirea prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, atunci se vor respecta prevederile H.G. nr. 1045/2011.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: -Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 5.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea acest formular se prezinta si de tertul sustinator.Cerinta nr. 2: -Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ?Formularul 6.-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. De asemenea acest formular se prezinta si de tertul sustinator numai pentru prevderile art. 181 lit. a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006.Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».b. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Persoanele juridice straine vor prezenta: a. Documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente), in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3: Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4: - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 8.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.De asemenea, aceasta declaratie se va prezenta atat de catre fiecare subcontractant declarat in oferta, cat si de tertul sustinator.Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dumitru Buzatu, Vasile Mihalachi, Corneliu Bichinet, Stoica Gheorghe, Angheluta Eduard, Bentu Dumitru, Bobarnat Radu, Branici Gigi, Craescu Tiberiu Cezar, Croitoru Gheorghe, Dima Anca, Dorin Emil, Filip Liviu, Gavrilescu Florian, Ghetau Ionut Cristian, Istrate Viorel, Maftei Nelu Vasilica, Mariciuc Vasile, Nechifor Ioan, Oltenu Daniel, Plesu Constantin Corneliu, Podosu Nuta, Poiana Constantin, Polak Mihaela Simona, Puf Vasile, Rebegea Ionel, Steimberg Eugenia, Stefanescu Constantin, Talmaciu Constantin, Tighici Adrian, Timofte Ana Gabriela, Tiron Cristina Mihaela, Trifan Ciprian Ionut, Tiru Ilie, Safir Ecaterina, Huides Manuela Adriana, Zurba Dorina, Nistor Marin, Anton Aurel, Vieriu Vasile, Aftimescu Cezar, Chircu Mihaela, Vasiliu Cristina, Popica Nelu, Iacob Iulia, Manolachi Petrica.Cerinta nr. 5: - Respectarea regulilor de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 9, prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Cerinta nr. 1: - ofertantul trebuie sa aiba obiect de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) Persoane juridice/fizice romane- Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »;b) Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a executat in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, in cadrul unuia sau maxim 3 contracte, lucrari de construire/ reabilitare/ modernizare/extindere cladiri, cu o valoare cumulata de cel putin 2.000.000, 00 lei fara TVA.Informatii necesare: - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formularul 11.- Fisa de informatii privind experienta in executia de lucrari - Formularul 12.- Certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (Certificarile pot fi copii lizibile cu mentiunea «conform cu originalul» dupa contracte sau dupa informatiile relevante din contractele prezentate ca similare, procese verbale de receptie, recomandari din partea beneficiarilor sau documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale etc., din care sa rezulte indeplinirea cerintei).Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru anul in care au fost executate lucrarile sau anul finalizarii contractului de lucrari., Cerinta nr. 2: - Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje, instalatii, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Informatii necesare: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? Formularul 13.- Documente (contract/conventie/precontract/ angajament sustinere tert etc.) privind utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti (daca este cazul)., Cerinta nr. 3: - Ofertantul trebuie sa dispuna de personal tehnic responsabil cu indeplinirea contractului.Informatii necesare: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului - Formularul 14.Personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului poate fi atat angajati cu contract de munca ai operatorului economic care i-a propus cat si persoane fizice angajate de acesta prin contract/ precontract de munca sau de colaborare sau de prestari servicii pentru acest contract de lucrari.Atentie! Nu se solicita prezentarea in oferta a contractelor/ precontractelor de munca sau de prestari servicii pentru acest contract de lucrari. Doar daca este declarat castigator, operatorul economic va incheia contract/ precontract de munca sau de prestari servicii pentru acest contract de lucrari cu personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului, inainte de semnarea contractului de lucrari., Cerinta nr. 4: - Ofertantul trebuie sa dispuna de un Coordonator de lucrari (sef de santier), cu diploma de studii superioare cu specialitatea CCIA sau CFDP sau IC sau IF sau CH sau echivalent, cu experienta generala de cel putin 3 ani.Informatii necesare: - Prezentare CV in original - Formularul 15.-Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV.- Declaratie de disponibilitate.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz., Cerinta nr. 5: Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil de lucrari (sef punct de lucru), cu diploma de studii medii sau superioare cu specialitatea CCIA sau echivalent, cu experienta generala de cel putin 3 ani.Informatii necesare: - Prezentare CV in original - Formularul 15.-Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV.- Declaratie de disponibilitate.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz., Cerinta nr. 6: Ofertantul trebuie sa dispuna de un Responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei : domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozotehnice, energetice, telecomunicatii, miniere.Informatii necesare: - Prezentare CV in original - Formularul 15.-Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV.- Copie atestat responsabil tehnic cu executia.- Copie legitimatie responsabil tehnic cu executia cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor.- Declaratie de disponibilitate.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz., Cerinta nr. 7: Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, desemnat prin decizie sau dispozitie interna, avand studii superioare cu specialitatea CCIA sau CFDP sau IF sau IC sau CH sau echivalent.Informatii necesare: - Prezentare CV in original - Formularul 15.-Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV, .- Copie decizie numire ca Responsabil cu controlul tehnic de calitate.- Declaratie de disponibilitate.Documentele se vor prezenta in original sau in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », dupa caz., Cerinta nr. 8: Informatii privind subcontractarea.Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi.Informatii necesare: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora - Formularul 16.-Declaratii ale subcontractantilor privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.-Declaratia subcontractantului privind calitatea de participant la procedura., Cerinta nr. 9: Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta va cuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei este resposabil cu executia contractului inclusive platile.Informatii necesare: -Acordul de asociere, Formularul 17In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitoruluicontractant legalizarea acordului de asociere., Cerinta nr. 10: Tert sustinator (daca este cazul). -Ofertantul isi poatedemonstra capacitatea tehnica si/sau profesionala prin prezentarea unui angajament ferm de sustinere din partea unui tert. Sustinerea din partea unui tert se poate asigura cu respectarea art. 190 din OUG nr. 34/2006, precum si a art. 11 indice 1 din HG nr. 925/2006. Informatii necesare: - Angajament ferm de sustinere incheiat in forma autentica. ? Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 5 pentru persoana sustinatoare, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006. ? Decl. privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? Formularul 6 (numai pentru prevederile art. 181 lit.a), lit. c^1), lit. d, din OUG nr. 34/2006) pentru persoana sustinatoare. ? Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006? Formularul 8 pentru persoana sustinatoare. Cerinta nr. 1: Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ? Certificarea sistemului de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului. Informatii necesare: -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, altedovezi, in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare cu exceptia ofertantului/ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Atentie ! In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana., Cerinta nr. 2: Asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ? Certificarea sistemului de management in domeniul protectiei mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului. Informatii necesare: -Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului - ISO 14001sau echivalent, altedovezi, in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nu se accepta operatorii economici in curs de certificare cu exceptia ofertantului/ofertantilor care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.Atentie ! In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 11:37